Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Mm guld med uteplats, men är det guld när du har balkonger ovanför? Tvek.
  2. Så Lisa gör det frivilligt således är det okej? Bra!
  3. Berätta gärna lite mer om denna värld för oss som inte varit i Sydsudan etcetera. Hur vanlig är prostitution där? Vem är det som betalar för den? Vem är det som får alla pengar? Hur stor andel av befolkingen är prostituerade? Hur många av dessa är tvingade till det? Lite konkreta frågor.
  4. Ja för det vi sagt hela tiden är att vi vill att människor ska bli tvingade till prostitution.
  5. Tycker inte hyran är speciellt farlig. Var och kolla på en nybyggd tvåa (2011) på Kungsholmen. Där var hyran 11k.
  6. Så en olåst cykel i ett cykelställ är hittegods enligt dig? Det kanske var du som tog min olåsta cykel när jag var och badade när jag var 12 år?
  7. Varför kontroll av narkotikaanvändande? Annars håller jag med!
  8. Då kan vi säga såhär. Jag vill inte att sexet som horan säljer ska utföras mitt på torget. För att matcha ditt busscenario.
  9. När kommer det en ny poll?
  10. Så du menar att busschauffören inte skadas? De på bussen skadas inte? Edit: Du är väl inne lite på det spåret. Men samtidigt tar du inte hänsyn till alla runtomkring. Det finns säkert människor som skulle må jättedåligt av att se det hända. Hade personen velat dö genom att bli överkörd av en buss. Och om det dessutom fanns en busschaufför som var villig att göra detta, fine. Men gör det någonstans där inte andra drabbas. Liket bör även det tas om hand av busschauffören. Samhället ska inte stå för några kostnader. Edit2: Jag tycker dock självmord är en väldigt egoistisk handling då det förmodligen drabbar nära och köra. Nej dina "argument" är inte realistiska, de är färgade av din fadersinstinkt.
  11. Kort förklaring: GPU:er har fler kärnor och är således bättre på att utföra många processer parallellt.
  12. Bra svar
  13. http://www.lauraagustin.com/does-legalised-prostitution-increase-trafficking-who-knows-without-real-data
  14. Vore intressant att höra hur de som är för sexköpslagen ställer sig till aktiv dödshjälp?
  15. Det är ditt konto så du kan själv logga in och se var pengarna förts över. Men pokersiten lämnar inte ut något. De gör inte heller någon utredning utan polisanmälan. I.a.f. inte i mitt fall. Jag kan dessutom nästan lova dig att en site aldrig någonsin skulle lämna ut några uppgifter om annat konto till gemene man.
  16. De lämnar inte ut någonting till dig.
  17. Råkade ut för samma sak för ett tag sedan. Tyvärr är det bara att glömma och gå vidare.
  18. Hur ofta erbjöds en random person på ams ett jobb som t.ex. dansare? Hur är det med strippor. Många som rekommenderas de jobben via ams?
  19. Gör det till ett kvalificerat yrke
  20. Du har verkligen inte förstått någonting. Det är snarare du som tror att alla prostituerade har det dåligt. Och att det även skulle fortsätta vara så om det blev en laglig organiserad verksamhet. Det är väl klart att många har det dåligt ställt när det handlar om kriminell organisering. Polska svartarbetare har det inte speciellt bra heller. Professionella fotbollsspelare är i princip livegna. Och det är många som får problem efter sina karriärer. Exempel: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21790728
  21. Va? Det är väldigt enkelt, gäller bara att ta ut huvudet från baken. En prostituerade ingår ett avtal med sin kund om vad det är för tjänst som sälj. Från t.ex. en prislista likt denna http://citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=54 (NSFW). Köparen får sedan nyttja den prostituerade inom avtalets ramar. Ganska simpelt va?
  22. Var inte riktigt det jag menade, men det är också en del. Herr Stjärnfitta beskrev det bra ovanför. Antingen är du mäklare eller så är du inte det. Lite som en musiker.
  23. Det gör hon själv. Eller du för tiden du köper, då avtalstyrt. Du tror inte trafficking hade minskat avsevärt om prostitution hade varit som vilket yrke som helst? Jag antar att du är emot alla lagsporter där handel med spelare förekommer? Umeå IK tog hit Martha från Brasilien för att spela fotboll. Det torde enligt ditt resonemang vara olagligt. Vad har vapen med saken att göra? Tycker du att det är samma sak som droger och prostitution?
×
×
  • Skapa nytt...