Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. kan inte komma på mitt inloggningsnamn
  2. Kul att se att det går bra för dig, ett tag sen jag inspekterade din DB
  3. Jag hade iallafall slått tillbaka när han dubblar din bett men är du så säker på att han har dig på river?
  4. vik och tänk dig att en har Ad Kd och den andra 88 nej men detta är på tok för hög nivå för mig, men roligt å se ditt move? 4betta floppen istället för att bara dubbla?
  5. jotack jag insåg det
  6. PokerStars Turnering #161824350, No limit Holdem Inköp: $5.00/$0.50 27 spelare Total Prispott: $135.00 Turneringen påbörjades 2009-05-07 16:58:21 ET OCh i denna sng insåg att jag måste sluta göra mina dumma synar! bara synar utan att tänka efter, finpusta mitt HU spel är väl ett av mina mål i mitt turneringslirande..
  7. kunde inte hålla mina fingrar i styr så jag skicka in 38$ på pokerstars.. var nere på 17d, spelade 3sngs för dom pengar och jag kan nöjd säga att jag kom 1/6 (23$) 2/6 (12$) 2/27 (36$) vilket ger mig 72$ och till råga på detta så mejlade jag pokerstars supporten om att jag inte blivit informerad om att alla som kvalade till EPT san remo genom stars skulle få en sån Pokerstars Bag, tränings väska.. så dom bara visst ge oss din hemadress så skickar vi hem den till dig, plus att dom fråga vilken storlek jag vill ha på mina kläder så jag får nog en fin t-shirt till Vet att de bara är gratis reklam till dem men va fan jag behöver endå inhandla t-shirtar till sommaren så de bådar bara gott SUPERFIN DAG IDAG tack för mig!
  8. En telefon support hade lättat många hjärtan ..
  9. snart är rullen borta.. Bye bye dagboken!! Nästa gång jag ska börja lira så sätter jag in 300 dirr.
  10. nere på cirka 40$.. de går verkligen inte bra för mig! det är tufft detta.. GAME #1582790790: Texas Hold'em NL $0.05/$0.10 2009-04-28 22:06:21 Table Hvitsten Seat 1: fonneke ($9.65 in chips) Seat 3: hgfdfhf ($17.89 in chips) DEALER Seat 5: acingeagle ($9.90 in chips) Seat 6: Puffvarning ($9.79 in chips) Seat 8: gruba83 ($1.97 in chips) Seat 10: dano123456789 ($5.82 in chips) acingeagle: Post SB $0.05 Puffvarning: Post BB $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to Puffvarning gruba83: Raise (NF) $0.20 dano123456789: Call $0.20 fonneke: Fold hgfdfhf: Call $0.20 acingeagle: Call $0.15 Puffvarning: Raise (NF) $0.80 gruba83: Call $0.60 dano123456789: Call $0.60 hgfdfhf: Call $0.60 acingeagle: Fold *** FLOP *** 2 of Diamonds9 of Clubs10 of Spades Puffvarning: Bet $2.60 gruba83: Allin $1.17 dano123456789: Allin $5.02 hgfdfhf: Fold Puffvarning: Call $2.42 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $13.88 Rake $0.73 gruba83: Shows dano123456789: Shows dano123456789: wins $13.88
  11. Jag vet inte , han spelar nästan den som han hade AA och inte kunde kontrollera de, men likväl kan han ha A10+ ? EDIT: Ångrar mig med AA, då han inte slog om dig igen Pre. de luktar A8-A10 ? Dessutom nickar han going broke, så han måste ju vara tom
  12. GAME #1579821733: Texas Hold'em NL $0.05/$0.10 2009-04-27 14:22:23 Table Birkenhead Park Seat 1: TornyTT ($10.93 in chips) Seat 3: black2611 ($10.63 in chips) Seat 5: Puffvarning ($10.10 in chips) Seat 6: acingeagle ($12.71 in chips) Seat 8: selfinder ($13.06 in chips) Seat 10: EVANNTHECASHMAN ($10.73 in chips) DEALER TornyTT: Post SB $0.05 black2611: Post BB $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to Puffvarning Puffvarning: Raise (NF) $0.35 acingeagle: Raise (NF) $1.20 selfinder: Fold EVANNTHECASHMAN: Fold TornyTT: Fold black2611: Fold Puffvarning: Call $0.85 *** FLOP *** 2 of Diamonds4 of DiamondsJack of Diamonds Puffvarning: Check acingeagle: Bet $1.55 Puffvarning: Call $1.55 *** TURN *** Puffvarning: Check acingeagle: Check *** RIVER *** Puffvarning: Check acingeagle: Bet $3.65 Puffvarning: ??
  13. och där var man ute ur sitngon, hade JJ och floppa 3 5 8 , allin på flopp å möter AA.. hmm!!
  14. ny dag å dags att grinda, drar igång 3st NL10 bord och kör en 5$ jackpott sitngo
  15. Dubblade mig precis på JJ mot 77 EDIT: har 2k kvar och bigblind är på 300, måste snart göra ett drag 1920: dubblade mig med 88, har 4.5 k , nu e big blind på 500 19:24 trippla mig med 1010, 15k nu! shiet det här går snabbt!! 19:30 med en 80 placering av 500 i pausen skiter jag i addon och sparar 2$
  16. anmälde mig precis till en 2$ rebuy. 4000$ GP R/A (undrar vad GP står för?) får hoppas på det bästa !! start: 18:40 Deltagare : 884 Dessutom är det SPEED, så de gäller att vara snabb i sina beslut 8)
  17. har precis spelat en timmes session och det slutade med 15$ Främst för att jag floppa stege när en annan floppade set. Fick in degen på floppen och jag undvek kåken Bankrulle: 86$
  18. undrar jag med .. är jag full eller ser jag bara fel?
  19. Förlorade precis med KK mot 99 som hade floppat set. Måste lära mig att släppa KK istället för att pusha AI på turn som jag gör i detta läget..
  20. började grinda imorse och efter 2h så kände jag att jag höll på att gå ur balans och jag spelade som en megafisk och slaskigt.. var nere på 60$, men nu har jag klarat av den lilla bonus jag hade på 10$ som ochså förvånansvärt är den första pokerbonus som jag någonsin klarat av! känner att jag utvecklas mer och mer samt att jag ska börja om igen för att fokusera, så jag startar om med 100$ i rullen då jag hämtat upp mig plus fått min 10$ bonus. och så har jag en fråga.. när ni grindar hur många bord brukar ni köra? är det beroende på hur mycket det är i rullen?
  21. jag tror han somnade HU
  22. Är nere på 189$ efter ännu mera otur.. och till råga på detta måste jag ta ut det jag boostade pga oväntade ekonomiska händelser.. =/ så de blir att hålla ut och kämpa!!
  23. boostade upp rullen till 210$ idag, och e redan nere på 195 efter 2bad beats, så jag pausar pokern för idag ..
×
×
  • Skapa nytt...