Nice som faen!
Va han fisken där när jag var där? asså om jag kanske såg vem det var?
lirade lite 20/20 idag efter jag hittat slotmachines klonk å insåg hur trevligt de va med 20/20 faktiskt.. live är grymt mycket roligare än nätpoker
3betta, får en ens en raise på det så är de fold. sen när en synar så är de blixtfold, sad but true.
oftast är de AK & typ 88 du möter i såna här situationer
Vi överlevde!
Doch backa jens 5k å jag 1.5K
Jag loosa sista potten med AI preflp med AA mot KJ brädan visar Q 10 2 9 7
Och jens hade KK mot AJ (ai turn tror jag)
A K Q 2 10
pott på 5.5k
Ja precis, Snart så , då jävlar är man inte fattig å arbetslös längre, Bara arbetslös;D
och biljetten är med all säkerhet såld, behöver bara lösa de på casinot..
Ikväll är det 10/20 på serbiska föreningen i landskrona x)
rena rama vilda västern
Lirade 500+rebuy på CC i malmö, 23 deltagande med 4 biljetter till Malmö Autumn Poker Week lyckades jag fixa en av biljetterna ..
Blir nog CC idag igen för 300+rebuy till Sidoeventet, och fattig som jag är så kommer jag nog sälja main event paketet om de går
Jag får rysningar i kroppen av att läsa denna underbara text..
Always red devils!
Tack för att du plockade elmore J osså
lirade en 500 rebuy på CC idag och blev lovad av en liverpool supporter som tiltade om badbollen att united skulle få megasmisk mot liverpool nu nästa vecka
då sa jag bara att dom borde smiska ungen som kasta badbolljävlen istället han blev inte glad