Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Jag köpte en 21,5" för 1395 på komplett och jag är helnöjd!
  2. +1
  3. CCC är sick !
  4. Shiet sån calling station haha
  5. ge mig hans 110k ring istället
  6. Jag tror du är menad att lira på iPOKER
  7. jag tror att jag vet vem du menar , ingen jag känner men t.o.m jag såg att han spela många händer:P
  8. Nice som faen! Va han fisken där när jag var där? asså om jag kanske såg vem det var? lirade lite 20/20 idag efter jag hittat slotmachines klonk å insåg hur trevligt de va med 20/20 faktiskt.. live är grymt mycket roligare än nätpoker
  9. Hur gick det igår på CC?
  10. 3betta, får en ens en raise på det så är de fold. sen när en synar så är de blixtfold, sad but true. oftast är de AK & typ 88 du möter i såna här situationer
  11. å detta blev de 1000nde inlägget i tråden.. is it gaylove that im feeling
  12. Ja det tycker jag , hyffsat slaskiiigt
  13. Vi överlevde! Doch backa jens 5k å jag 1.5K Jag loosa sista potten med AI preflp med AA mot KJ brädan visar Q 10 2 9 7 Och jens hade KK mot AJ (ai turn tror jag) A K Q 2 10 pott på 5.5k
  14. Ja precis, Snart så , då jävlar är man inte fattig å arbetslös längre, Bara arbetslös;D och biljetten är med all säkerhet såld, behöver bara lösa de på casinot.. Ikväll är det 10/20 på serbiska föreningen i landskrona x) rena rama vilda västern
  15. Lirade 500+rebuy på CC i malmö, 23 deltagande med 4 biljetter till Malmö Autumn Poker Week lyckades jag fixa en av biljetterna .. Blir nog CC idag igen för 300+rebuy till Sidoeventet, och fattig som jag är så kommer jag nog sälja main event paketet om de går
  16. Någon som har ngt att säga om kommande Poker Autumn grejset? vann en plats till det igår..
  17. GL jens själv så hitta man en sateliitt klonk igår!
  18. trimma en Volvo 244 så jag drar alla jävla äckliga bmws
  19. Synd för united igår Carraghan skulle ha rött!!
  20. hur gick de för jensa?
  21. Jag får rysningar i kroppen av att läsa denna underbara text.. Always red devils! Tack för att du plockade elmore J osså lirade en 500 rebuy på CC idag och blev lovad av en liverpool supporter som tiltade om badbollen att united skulle få megasmisk mot liverpool nu nästa vecka då sa jag bara att dom borde smiska ungen som kasta badbolljävlen istället han blev inte glad
  22. Gör mig en tjänst och plocka k*kskallen Elmore J A huntar och drar ut mig på runner runner färg på min floppade stege! go get him please
  23. Tyvärr kunde jag inte komma.. har truckkortsutbildning denna helg
  24. en fråga.. hur fan kan du hitta fisk så tidigt på en morgon ? .. Magiskt i say
  25. Jag gillar Det!
×
×
  • Skapa nytt...