Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. testade ytterligare en 27d 18manna idag, blev 3a har lirat 9st SNG vara 3st Klonk och 3st semiklonk och en tredje plats :]
  2. brukar gå in med en 30-40d på Nl100 både texas och omaha
  3. Vinnande skott idag..! Rullen ligger nu på cirka 400$
  4. absolut. bara du säger vad du nickar på stars :]
  5. lirade precis en 16$ SNG, Kom 4a.. 7st sngs lirade nu med 6st ITM fast drog ut 333$ från rullen , har taskig ekonomi =)
  6. Ser ut som det är jag jenza och conny som reser från norr =D
  7. Fint ska de va!
  8. Satte in 40$ på pokerstars, Min br ligger nu cirka 633$ .. Hur? jo första jag gjorde var att klonka 40d 6manna sng.. Helt sjukt har lirat cirka 6stycken SNG , har kommit 1a 3 gånger och 2a 2 gånger samt out of money en gång, fin statistik? sen har jag plussat när jag skottat NL100 OmahaPL (high) Funderar på att ta ut lite pengar och känna av mitt vinnande, eller hitta en SNG nivå att dra igång på?! Vad tycker ni?
  9. Du får hojta ti när det är CG i lund =D
  10. En betta pot knapp skulle sitta fint på PL borden..
  11. Vill ha svar på detta tack!
  12. Blir lite svårt för mig att bedöma då det är fixed.. har inte en aning om liret där! men hoppas på det bästa, tummen upp:D
  13. jag är gärna en "vän" för 50%
  14. Asså ska man lira på poker South eller Poker North?
  15. Hur ska dom kunna uppdatera klienten efter vårt önskemål om du inte vill uppdatera klienten?
  16. Inte ha sena anmälningar I EN TIMME! Snälla! okej dom två första levelsen, inte mer!! sen vad sägs om en Pokerstars.se Dotterklient med bara svenskar? Pissa på svenskaspel monopolet:D
  17. ja men tänk så blir han squeeeeeeeeeeezad av en i senare poss om han bara synar?
  18. Raisa, folda för omslag, simple as it gets =)
  19. Tack det hjälper kanske andra spelare i framtiden..
  20. Upptäckte detta vid lunch idag och såg att massa andra fått samma tokens idag för att dom upptäckt dom med att dom inte hade fått den än.. Och alla dom fick varsin, alla utom jag?!
  21. Samma var det för mig när jag först reggad å gjorde deposit.. såg sen idag att jag inte fått den token jag skulle få, då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. jag skriver snällt till supporten att jag redan satt in pengar och blivit lovad en sån token .. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. Jag berättar om pokerforum och att en william hill representant egentligen delar ut tokens till forummedlemmar men kunde inte dela ut länge utan bad en support dela ut den istället.. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den.. Fattar ni?
  22. Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått.
  23. Totally agree.. kommer aldrig mer gajma på deras site.. dom är avinstallerade och klar :]
  24. Är jag med i dolda kameran? jag gjorde en insättning den 19juli, och då SKULLE jag få denna token.. jag tar upp detta med supporten men dom säger att jag måste göra YTTERLIGARE en deposit för att få token.. SKOJAR NI MED MIG?
×
×
  • Skapa nytt...