Satte in 40$ på pokerstars, Min br ligger nu cirka 633$ ..
Hur? jo första jag gjorde var att klonka 40d 6manna sng..
Helt sjukt har lirat cirka 6stycken SNG , har kommit 1a 3 gånger och 2a 2 gånger samt out of money en gång, fin statistik?
sen har jag plussat när jag skottat NL100 OmahaPL (high)
Funderar på att ta ut lite pengar och känna av mitt vinnande, eller hitta en SNG nivå att dra igång på?!
Vad tycker ni?