Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Hej, reser till grekland inatt (faliraki utanför rhodos) och jag undrar om man kan hitta någon slags beskrivning till något casino i närheten? vad är åldersgränsen? Fyller 22 i oktober.. tänkte kolla runt lite.. hjälp mig gärna =)
  2. Ja det skulle jag tro eftersom deras steps tickets fungerar precis som vanliga turneringsbiljetter.. testa själv? =)
  3. Det är reglerna : Vid turnering måste alla spelares händer visas (som är inblandade) vid all in situation , t.e.x 1vs1 och den ena är allin.. men vid cashgame är tydligen reglerna så att man behöver inte visa sina kort om man inte vill.. Vilket är fullt förståeligt.. men om du tittar i historiken när en kille inte valt att visa sin hand, så kan du endå se vad han muckade för hand .. lite dubbelmoral kanske men jag tittar iaf där varje gång någon muckar =)
  4. haha visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka mig där
  5. Klart jag vill utvärdera mina situationer ? det som kan vara självklart för mig kan vara osjälvklart för en annan
  6. Självklar fold IMO här har ni slutet ; Pvpapco lägger sig *** FLOPP *** [6h As 6c] *** TURN *** [6h As 6c] [3s] *** RIVER *** [6h As 6c 3s] [7c] *** VISNING *** tmikeyfish: visar [Jc Js] (två par, knektar och sexor) Apeet69: visar [7d 7h] (kåk, sjuor över sexor) Apeet69 vann 4592 från sidopotten carabinatos: visar [4c Ah] (två par, ess och sexor) Apeet69 vann 3465 från huvudpotten tmikeyfish avslutade turneringen på 128:e plats carabinatos avslutade turneringen på 129:e plats *** SAMMANFATTNING *** Total pott 8057 Huvudpott 3465. Sidopott 4592. | Avgift 0 Bord [6h As 6c 3s 7c] Plats 1: carabinatos (knappen) visade [4c Ah] och förlorade med två par, ess och sexor Plats 2: firashindi (lilla mörken) lade sig innan Flopp Plats 3: PvPapco (stora mörken) lade sig innan Flopp Plats 4: tmikeyfish visade [Jc Js] och förlorade med två par, knektar och sexor Plats 5: Miss Locks lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 6: arlimmer lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 7: Brigpat lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 8: holeinonepar lade sig innan Flopp (satsade inte) Plats 9: Apeet69 visade [7d 7h] och vann (8057) med kåk, sjuor över sexor Jag gissar på att någon är skyldig en annan en tjuga? =)
  7. Scaniac

    AQ på BB

    Undrar hur ni hade spelat denna. PokerStars Spel #48135762442: Turnering #325010196, $30+$3 USD Holdem No limit - Nivå VIII (150/300) - 2010-08-14 13:05:53 CET [2010-08-14 7:05:53 ET] Bord '325010196 28' 9-max Plats #1 har knappen Plats 1: carabinatos (955 i marker) Plats 2: firashindi (25037 i marker) Plats 3: PvPapco (8113 i marker) Plats 4: tmikeyfish (3251 i marker) Plats 5: Miss Locks (8345 i marker) Plats 6: arlimmer (4305 i marker) Plats 7: Brigpat (22169 i marker) Plats 8: holeinonepar (10030 i marker) Plats 9: Apeet69 (7810 i marker) carabinatos: lägger ante 25 firashindi: lägger ante 25 PvPapco: lägger ante 25 tmikeyfish: lägger ante 25 Miss Locks: lägger ante 25 arlimmer: lägger ante 25 Brigpat: lägger ante 25 holeinonepar: lägger ante 25 Apeet69: lägger ante 25 firashindi: lägger lilla mörken 150 PvPapco: lägger stora mörken 300 *** HÅLKORT *** Utdelat till PvPapco [Ac Qs] tmikeyfish: höjer 2926 till 3226 och är all-in Miss Locks: lägger sig arlimmer: lägger sig Brigpat: lägger sig holeinonepar: lägger sig Apeet69: synar 3226 carabinatos: synar 930 och är all-in firashindi: lägger sig PvPapco: ????
  8. Få upp denna tråden nu .. .
  9. Jag kan inte gå in på utländska sidor och jag testade ringa BBB, Det första osm lät i luren är en tant som berättar att det är problem med dnsen och det beräknas vara klara ca 22.00 Sen pratade jag med support och han sa ärligt att dom inte hade en aning om vad det var och problemet gör så att man inte kan gå in dom flesta amerikanska och norska sidor. Facebook funkar för mig och 24hpokers hemsida, men inte deras klient, mitt steam går inte att logga in på och samma gäller hotmail och msn. Fast jag kan sitta på youtube, så är nog väldigt slumpmässigt.. Just nu känns det som man har valt fel internetleverantör iallafall..
  10. Vart tycker du om att fiska mest: vid pokerbordet eller vid sjön ?
  11. Det är troligen eftersom ni har bredbandsbolaget och deras dns har kraschat vilket gör att man inte kan besöka utländska sidor ( tror det är ett rigg för att få oss pokernördar att hålla åt oss svenska spel )
  12. riktigt fint, tack må bäste man/kvinna vinna!
  13. skönt att se att någon är mänsklig.. =)
  14. han som nickar WWR kan ju gå till statoil å köpa en lott eller något , så jävla rungood, vad vann du 5 eller 6 händer irad?
  15. +1 synd om alla som det har klabbat för
  16. du laddar hem från den svenska sidan sen när du installerar klienten så välj engelska som språk ,det funkade för mig , jag är kopplade till pokerforum.nu
  17. jag gjorde som du sa, laddade ner klienten och valde engelskt språk istället för svenska, så funkade det .. jag pratade med supporten och hon sa att mitt konto vart kopplat till pokerforum.nu iaf
  18. Jag kan inte ens skapa ett jävla konto.. jag fyller i all information, använder INTE åäö ochså när jag trycker skapa så kommer det upp en ruta där det bara står General, va fan är detta?
  19. Fy fan vad nice, tack winner, bara hoppas att det inte klabbar nu =)
  20. ja just de, enbart datorskärm! :)köpte den till min stationära som gick på 11k
×
×
  • Skapa nytt...