Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. haha alltid skoj när man bjuder på sig själv.. hahaha
  2. tråkigt tråkigt!
  3. heja heja!
  4. ungeför hur hög var du när du lyssna på denna ?
  5. kvalade till söndagsfebern igår och utav 55 startande fick jag en 6e plats för 1800 riksdaler.. lite miniklonk.. fast idag gjorde jag lastbilsuppskrivningen och för att få godkänt gällde det att få 44 poäng utav 55, jag fick 43.. FML!
  6. GL och visa danskarna vem vi ÄR!
  7. lalala C körkorts uppskrivning på måndag, ska bli najs! i pokerväg har det inte riktigt blivit något.. skottade en54$ knockout igår å kom itm för 83$ annars inge nytt
  8. uteee, A9 mot Q10 flopp AKK river J , WIIIIIE Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 223:e plats. Priset USD 146,29 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar.
  9. update 206 av 245 Kortdöd atm, måste skeppa snart
  10. För er intresserade ligger jag just nu 42/604 på Sunday storm ATM nickar pvpapco
  11. mjo, överdrev lite när jag skrev äter som en häst men menade på att min aptit blivit mycket större, och man vill ju inte äta för lite kombinerat med styrke och konditionsträning då det kan gå käpprätt åt helvete.. har en polare som tuppade av i vårt kök under homegame just pga att han ätit för lite å tränat som fan, han fick något slags anfall och fick inte köra bil på 6 månader pga det vilket inte får hända mig då jag pluggar till lastbilschaufför Ska även mäta mig idag om jag kommer ihåg de midje mått å överarm samt lår !
  12. Har nu dem senaste veckorna tränat ganska mycket för att vara mig, 4 gympass i veckan plus 2-4 konditionspass och nu på 3-4veckor har jag gått upp i vikt och käkar fan som en häst.. Har försökt sluta feströka eller ja hobbyröka under denna period har det något sammanhang? Vill verkligen gå ner i vikt osv ... Hur maximerar man gym + konditionsträning och kost så att man verkligen går ner i vikt? Något som upplevt liknande problem ? För övrigt avslutade vi precis Homegamet, 2/2 dealers choice och det blev tillslut +2270 riksdaler, Heja mig!
  13. busta efter tappat 90% av stacken med JJ mot KK känns ju sådär, stötte på poddna å whysoserious iaf, de va trevligt
  14. 2k kvar efter JJ mot KK allin på 10 hög bräda på turn
  15. Yo! om 2h befinner jag mig på CC I malmö och spelar 2200Kr turbo.. ser ni en blekfet kille i 20års åldern med ovårdat ansikte och passiv tajt spel så är det jag, Have fun!
  16. Grattis till lusentappeN! Någon som vet om man kan stänga av sökfunktionen på sig själv på svs? För kan inte söka på vissa spelare där när dom är online
  17. Eller huR Har nu börjat titta på breaking bad och jag rekommenderar den som fan! Riktigt jävla bra!
  18. Ehm antee på din tripp va de indonesien ni var nere i ? Läste nu om han som dog av spriten, då dom använder metanol istället för etanol fan nu kommre jag aldrig våga åka dit
  19. Det vankas homegame idag
  20. Var det han typ kraftiga killen som är relavtivt ny på katslösa? för han syna bara riverbet med nästnöt tidigare i turren x) f.ö så ska jag till casinot idag och spela subsatellit till lördagens 800kr satellit Går de hela vägen spelar jag 5k sidoeventet på tisdag
  21. Händer på malta?
  22. Nej tyvärr bustade efter 3h fick in 9or mot Kungar med 15BBs
  23. efter 2h är de paus och jag har 8k (12k average) Inte lyft några speciella händer.. AA som jag vann en mindre pott på (pluswhine )
×
×
  • Skapa nytt...