mjo, överdrev lite när jag skrev äter som en häst men menade på att min aptit blivit mycket större, och man vill ju inte äta för lite kombinerat med styrke och konditionsträning då det kan gå käpprätt åt helvete.. har en polare som tuppade av i vårt kök under homegame just pga att han ätit för lite å tränat som fan, han fick något slags anfall och fick inte köra bil på 6 månader pga det vilket inte får hända mig då jag pluggar till lastbilschaufför
Ska även mäta mig idag om jag kommer ihåg de midje mått å överarm samt lår !