-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
Lägg även märke till att dom säger "din dator" men jag har ingen egen dator, i min familj har vi ett fast IP genom BBB tack vare att vi kör digitalbox genom internet
-
här har ni utdrag när jag fråga om vilka 10tals konton jag va påstodd att ha gjort. "Hej igen Rasmus, Vi kan ju inte avslöja hur vi arbetar, det hoppas vi att du har förståelse för?! De konton som vi anser du har skapat är skapade från din dator, så mycket kan vi säga dig. Du har gjort en deposit på $10, resten har du fått genom att spela på vår site. När man bryter mot reglerna så har dessa medel förverkats redan. Detta kan du läsa om på LeePokers hemsida under Licensavtal. Om du hade läst dessa från början hade du ju också vetat att det är förbjudet att skapa mer än ett konto! $10 kan vi sätta in på ditt vanliga bankkonto om du vill. Vad det gäller om du skall få ha ett konto hos LeePoker i framtiden måste vi diskutera med de som har LeePoker. Vi återkommer i det ärendet. Med vänliga hälsningar, LeePoker Staff @ The 3D Network Support "
-
som jafar säger, och som jag försökt få er att fokusera på : Det är inte första saken dom grundar sig på : att jag hade 2konton. Utan dom grundar sig på att jag har ett 10tal konton, vilket är helt felaktigt. Då tänkte jag, javisst om jag nu hade gjort 10tal konton vill jag gärna se vad det är för några, men dom vägra lämna ut vilka konton som jag påståss ha gjort. Lite konstigt? Dom säger att jag gjort kontona, men jag får inte reda på vilka konton det är som sagt och vänder vi på det så kan vi säga så här: Säkerhetsvakten stoppade person A och sa : Du har snattat, då frågar person A: Vad har jag snattat då? Då säger vakten: Det vet väl du om som snattat det. haha
-
Va? Jag fick reda på sen att man inte fick det. men då godkände dom o lät mig va kvar. sen säger dom att jag gjort ett 10tal konto, du fokuserar på fel sak?? trodde man skulle få lite medlidande o förstående, nej istället blir man ställd mot väggen
-
lirade på leepoker då, och utan att va uppmärksam hade jag råkat göra 2olika konton på leepoker (visste inte om att man inte fick ha fler än ett), och när jag då spela på mitt ena och skulle plocka ut 120dollar.. så blocka dom det och sa att dom sett at jag har 2konton, dom bad dom ett foto på mitt pass/id och en förklaring, jag förklarade då att jag inte visste om att man inte fick ha 2konton på samma sajt, bad om ursäkt och skicka en bild. Dom sa: okej vi låser upp ditt konto igen bara för det är helg, Trevlig helg! Ja så gick jag in igen och skulle ta ut mina 120d, då märker jag att mitt konto blev spärrat, IGEN. Då mejlar jag dom, då säger dom att jag gjort 10tal konton påderas sajt.. vilket jag inte har och dom skulle överväga om jag skulle få spela hos dom igen, och mina 120d behåller dom "eftersomjag vunnit det på deras sajt" jag skulle få tillbaks 10d som jag hade cashat in.
-
Sitngo på den nivån verkar vara najs, hur mkt börja du med på rullen ? jag känner att jag nog kanske skulle klarat av att bygga rulle på sitngos, iaf HU
-
Fulltilt poker
-
han träffa 8an (a8 ) . slut end of disskussion;)
-
Kvalade mig vidare till en 1million guarantee satellit, och jag behöver lite turnerings tips, det är så att top36 får tickets entry till en miljon guarantee turneringen, och det får max vara 3600personer med. just nu 1600 registrerade (den spelas imorrn natt) Och jag är egentligen ingen turneringsspelare så jag behöver tips, vad ska man tänka på osv? Ta t.e.x igår lirade jag en 10dollars turre på 400 pers, första handen dubblar jag mig på sedan går de utför, ligger sist när det e 103 pers kvar, sedaan åker jag ut (hade QQ mötte AK)
-
GÅ till rättegång med skiten ; ) så får du nog fram svenskfisk .. Hahha. nej men det skulle nog kosta mer än vad det smakar.. Jag tycker inte att UB som sagt ska betala ut , utan att i slutändan är det svenskfisk som blir avstängd och får punga ut cashen han snott.
-
Paradiset är där man ska spela poker
-
Skall jag komma ihåg
-
Hejsan, jag är nyfiken vad för lokaler olika pokerbolag ligger i osv, och man har möjligheten att få praktikplats på ett sådaant bolag? Kom o tänka på detta och är tacksam för eventuella svar! Är en go o glad 1988a som läser teknisk inriktning (A)
-
känns som jag är konstant på tilt på hela tiden, synar ut onödiga potter osv. lirade live med grabbarna idag men det gick åt skogen , för mycket oseriöst flipp ? lirade live med ngra okända i söndags, flög på 3badbeats i rad. senlyckas jag spela upp mig o gå plus, kan dm badbeatsen ha påverkat mig ? eller har jag bara hamnat i en formsvacka? tar gärna emot alla tips jag kan få, vila o pausa från spel vet jag, men kanske typ göra ngt annat avslappnande? jag gillar t.e.x att spela spel, som t.e.x WoW .. det får mig att slappna av, man kanske ska fokusera sig påd et ett tag?
-
ja, lixom jag har riktigt svårt för att spela turneringar, tillslut blir det att man tänker så: jag pallar inte mer, ställer in.. eller flippar med riktigt dåliga kort eller synar en allin med skitkort
-
Skulle gajma freeroll på ladbrokes då jag hittade 6D på faderns konto. Började då lattja lite och kom smått upp till 70D samma dag på ca 3-4H (detta var då 05 på morgonen) Sedan fortsatte jag bygga.. lirade hela tiden på 0.10/0.20 Shorthanded NLHE Kom sedan upp till ca 160. Sedan efter ett tag vart jag uppe på 300D. Nöjd och glad skulle jag ta ut mina pengar, men det visade sig vara ett gammalt kort registrerat och vi var tvugna att fota farsans id kort, pass och Ev. Körkort för att få byta kort och få ut pengarna. Dagarna gick och jag fick inte tummen ur röven så jag fotade aldrig. Idag har jag inga pengar kvar då jag spelade bort dom, flög på Badbeat efter badbeat och kunde inte sluta spela. Vet att min brist har alltid varit tålamod.
-
skillnad på rövaflyt och tur
-
Jag ser inget fel med att syna där. Troligen sitter killen på AA/QQ eller en K Lixom, har varit på högre nivåer där dom spelat sämre, så syn för fan! Och btw, hur gjorde du, folda du?
-
Eftersom DET INTE finns ngn Ept tråd, så skriver jag upp om en resa här. det går en buss från Hbg till Deuville. Mer info: http://www.ramlosapoker.se Frågor kan ni ställa här.
-
VIsst är det en underbar idé =)
-
Tja, här får ni gärna berätta berättelser om lägen där ni råkat folda av misstag. Själv satt man på Limit och lira , hade KK och floppat nötterna Inget färg eller steg drag, skulle göra sista raisen på River, det satt en kille och reraisa mig hela tiden. Precis när jag skulle göra sista raisen så börja brorsan ( som satt o kolla på ) snacka med mig, å jag vände mot han precis när jag skulle raisa ne sista gång, och Woops så råka jag klicka på fold.
-
Det var ett förslag, eftersom oftast så åker många till österrike, speciellt med kompisar och dylikt.
-
Vart ska ni egentligen? "Inte, då har du chansen nu att följa med oss till EPT Deauville i Frankrike." Deuville i Frankrike ?
