ViktorH Postad 11 Februari , 2013 Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 Tja! Som en del av er kanske hört så har vi lämnat Harmyntan inför den annalkande sommaren. Vi tyckte detta var en ypperlig möjlighet att finna något bekvämare, så på lördag den 16e februari flyttar jag, Plipen och Meta (Team Microvåg) in på Harmyntan 2.0 Harmyntan 2.0 har förutom 2 fler balkonger, havsutsikt över öresund och en en större jacuzzi än förra Harmyntan även ett extra sovrum. Vi söker därför en trevlig pokerinneboende att ansluta vår lägenhet och livsstil. Svar med kort presentation mottages över PM! MVH Team Microvåg / Harmyntan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 11 Februari , 2013 Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 Pics på nya stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 Pics på nya stället? flyttar in först den 16e, men 4 sovrum, vardagsrum, kök, 2 badrum (ett med dusch och jacuzzi, ett med dusch i mindre badkar), stort vardagsrum och 3 balkonger, två mot havet över vilket vi har fin vy. Bilder får komma när vi flyttat in, men då har vi förhoppningsvis intressenter prioriterade och klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2013 Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 flyttar in först den 16e, men 4 sovrum, vardagsrum, kök, 2 badrum (ett med dusch och jacuzzi, ett med dusch i mindre badkar), stort vardagsrum och 3 balkonger, två mot havet över vilket vi har fin vy. Bilder får komma när vi flyttat in, men då har vi förhoppningsvis intressenter prioriterade och klara. Kan lägga till att vardagsrummet kommer kombineras med ett kontor (antagligen avdelas med någon slags temporär lösning) och att det även finns diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zubbefan Postad 11 Februari , 2013 Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 vad hamnar hyran på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2013 Rapport Share Postad 11 Februari , 2013 vad hamnar hyran på? Det får vi återkomma med nästa vecka eftersom det inte fanns någon planlösning för lägenheten och det kommer baseras lite på storlek på ens sovrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 Vad håller den för GG/m^2 vid normal användning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 ifall det krisar flyttar jag garna in med min tjej! ar 2o+ GG's valkomna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2013 Vad håller den för GG/m^2 vid normal användning? Oklart än, men bör ligga lite högre än Harmyntan. ifall det krisar flyttar jag garna in med min tjej! ar 2o+ GG's valkomna? Rum för två finns tyvärr ej! 20yo+ är per definition inte GGs, men kan vara fina ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 13 Februari , 2013 Rapport Share Postad 13 Februari , 2013 Vet ni hyran? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Februari , 2013 Rapport Share Postad 13 Februari , 2013 Vet ni hyran? Efter helgen kommer vi veta mer exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2013 Fått in några intresseanmälningar och håller det öppet en stund till! Här är en vinterbild från balkongen/rummet vi hyr ut. Helt ok utsikt, tänk sommar! Hyra har vi inte diskuterat färdigt än, men mellan 3.5-4.5 skulle jag uppskatta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 23 Februari , 2013 Rapport Share Postad 23 Februari , 2013 Vinter??? Lyx!.. För en annan så är det snö åt bara helvete var än man går ;( Jävligt fin utsikt btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 23 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2013 Vinter??? Lyx!.. För en annan så är det snö åt bara helvete var än man går ;( Jävligt fin utsikt btw Självklart ska det vara snö på vintern! tack utsikten har potential! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2013 Bumpar upp även denna tråd. Foxen drar iväg i 3-12 månader så om det lockar att bo med mig och ViktorH i en grindlägenhet i centrala Helsingborg med sundsutsikt får ni gärna skicka ett PM till mig eller Viktor så får ni mer info. Avgiften kommer vara 5500 i månaden vilket är foxens exakta del av hyran så det är inget överpris även om det låter dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2013 Rapport Share Postad 20 November , 2013 Bumpar igen. Någon som är sugen på att bo i en grindstuga? Antagligen lite billigare hyra denna gång. Möblerat. edit: Antagligen 3 månader som gäller bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 7 Januari , 2014 Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 Hade varit kul att se en äkta grindstuga, leker livet för er där nere? BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Januari , 2014 Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 Hade varit kul att se en äkta grindstuga, leker livet för er där nere? BUMP Nä inte direkt. Väldigt grindertomt här just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts