Gå till innehåll

Frågor om SM 2008 UNIBET


Hittapengarna

Recommended Posts

  • Svars 289
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://pokerforum.nu/forum/svenska-pokerfoerbundet/50259-information-poker-sm-online-2008-pa-unibet.html

 

Så inga missförstånd sker :)

 

1. Vilket datum spelas Main event? Vad kostar det?

 

Dag 1: 2 november

Dag 2: 3 november

Finalbord: 9 november

 

2. Om jag spelat på Unibet för typ två år sedan och absolut glömt bort alias och lösenord ska jag skapa ett nytt konto?

 

Nej, du skall aldrig skapa nytt konto på en sajt där du redan har konto, det ställer bara till problem. Kontakta supporten, så löser dom det säkert.

 

3. Spelas main event tre dagar?

 

Ja.

 

4. Vad kostar det?

 

Main Event kostar €200+10, Sidoeventen kostar €100+5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-( Min kompis Gabriel ´No Kicker´Thedéen säger att han kommer vinna alltihop.

Han har laddat ner något slags fusk program som man kan ladda ner på http://www.klonkaturren.se och påstår att han kan se allas kort och ska vinna.

 

Något att oroa sig över?

 

Är lite osäker på om du driver med mig eller inte, men nej, det är absolut inget att oroa sig över. Han kan garanterat inte se andras kort.

 

 

Cazacu: Finalbordet är inte live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet?

 

Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen?

 

Rent hypotetisk fråga, obviously =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet?

 

Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen?

 

Rent hypotetisk fråga, obviously =)

 

Gör du nåt så dumt så tycker jag att du borde diskas från alla tävlingar i ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet?

 

Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen?

 

Rent hypotetisk fråga, obviously =)

 

Hej,

 

Nej, du skulle bara diskas från satelliten. Du hade stått kvar som deltagare i huvudturneringen. Anledningen till att man inte kan få ut pengar är att vi inte vill ha grinders i satelliterna som bara är ute efter pengarna, och därmed skulle "urvattna" SM-turneringarna. Dessutom bjuder Unibet i princip alla satelliter hittils på ett visst värde, vilket isf hypotetiskt skulle kunna gått i cash till en spelare. Det är inte Unibets eller vår mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Roffe! Har saknat dig ett tag;-)

 

Nej, att delta i Online-SM innebär inte att du blir medlem automatiskt!=) Så kvala på du:-)

 

Då så. Då kör jag järnet på skitsiten. Övervärdet går ju inte att klaga på.

Men när jag har vunnit Main event, så måste du stå bredvid mig inför kamerorna, ge mig en kindpuss och dela på skumpan. Klyka kan få lukta på korken, han också...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tog ni bort frågan om skatten? Den va väl ovanligt vettig?

 

Vi har inte tagit bort någonting, det som tagits bort har isf författaren själv tagit bort.

 

Kommer starta en ny glädjande tråd i ämnet under dagen, eller så fort pressmeddelande kommer, då det precis avgjorts en juridisk tvist gällande ämnet. Jag skulle kunna tänka mig att det är därför som posten raderats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då så. Då kör jag järnet på skitsiten. Övervärdet går ju inte att klaga på.

Men när jag har vunnit Main event, så måste du stå bredvid mig inför kamerorna, ge mig en kindpuss och dela på skumpan. Klyka kan få lukta på korken, han också...:-D

 

Du ska få din kindpuss, ser ett "Lady & Lufsen tema" i bakgrunden på pressbilderna!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
:-( Min kompis Gabriel ´No Kicker´Thedéen säger att han kommer vinna alltihop.

Han har laddat ner något slags fusk program som man kan ladda ner på http://www.klonkaturren.se och påstår att han kan se allas kort och ska vinna.

 

Något att oroa sig över?

 

 

 

 

:-):-D:lol::-):-D:lol::-):-D:lol:

 

Jag har magiska glasögon så jag kan se igenom alla kort. Skulle egentligen kunna vara miljonär på mitt spelande pga detta men jag väljer att jobba 160 timmar i månaden ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...