Gå till innehåll

PokerCamp Barcelona


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Vinn ett EPT Barcelona prispaket med PokerStars PokerCamp!

 

PokerStars erbjuder dig möjligheten att spela någon av höstens stora liveturneringar och med undervisning från medlemmar i Team PokerStars Pro är PokerCamp verkligen en möjlighet och pokerupplevelse.

 

PokerStars PokerCamp är ett två dagars "träningsläger" som inkluderar en turnering där två spelare vinner prispaket till EPT Barcelona. Paketet inkluderar inköp, hotell och pengar för utgifter.

 

PokerCamp är i sig ett prispaket värt $4000 och inkluderar 3 nätters övernattning, presenter, överraskningar, fester mm.

 

Så här ser schemat ut för PokerStars PokerCamp Barcelona:

http://www.pokerstars.com/poker/promotions/boot-camp/schedule/'>http://www.pokerstars.com/poker/promotions/boot-camp/schedule/

 

 

Hur kvalificerar man sig till PokerCamp?

 

Det går dagligen satelliter med inköp om $42.50 + $4, från den 7 juli till den 19 juli, kl: 17:30 och 19:30 (CET). För var 10:e spelare kommer en finalbiljett att delas ut. Finalen spelas söndagen den 20 Juli kl. 19:00

 

(Satelliterna går 11:30 och 13:30 lobbytid, ET.)

 

För att hitta PokerCamp satelliterna öppna lobbyn och välj "Events" -> "Special".

 

Läs mer här:

http://www.pokerstars.com/poker/promotions/boot-camp/ (Engelska)

 

Frågor om PokerCamp svarar vi gärna på här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej,

 

Nu ar ni chansen att kvalificera er till PokerCamp i EPT Barcelonga med gratisturneringar och $5.50-satelliter.

 

Du kan vinna ett prispaket till PokerStars Poker Camp med gratisturneringar och satelliter, som går den 19, 21, 26 och 28 augusti, med en final den 30 augusti. Gratisturneringen spelas kl. 20:00 (CET) och $5.50-satelliterna spelas kl. 21:00 (prispengar utgår även i $5.50-satelliterna) på respektive datum.

 

Finalen spelas lördag den 30 augusti kl. 19:00 (CET), och ett prispaket till PokerStars Poker Camp betalas ut till plats 1-4. Finalen har ett tak på 40 spelare - det är med andra ord goda chanser att vinna en plats till Poker Camp!

 

Läs mer här:

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/boot-camp/

 

Passa på och kvalificera till EPT Barcelona med PokerStars Poker Camp!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Precis, det är ju även $500 i kontantpriser i freerollsen och idag var det endast 78 som spelade.

 

Vill man ta sig till finalen var det dock $5.50 turneringen man skulle spela idag. Idag var det 11 spelande varav 7 spelare går vidare till finalen. Desstuom går turneringsavgiften till kontantpriser i turneringen.

 

Grattis till alla som tog sig till finalen idag.

 

Skynda fynda... :)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er

 

Jo denna turren var bra

missa den 5,50$ som spelades med 11st i

jag spelade frerollen. men utan lycka ....

 

men sen spelade den andra 5.50$ turren och kvala in till final :)

hoppas på en biljett där då hehe

 

en fråga om man nu får tur och vinner en biljett måste man ha pass till Barecelona ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

karl, ett par halvkorkade frågor:

förstår jag rätt att hotell är betalt men att man står för resan själv (de extra $1000 är väl tänkta för denna sak) om man vinner ett av paketen? Och då man redan har en plats till finalen, blir man krediterad ($400 borde det bli) om man skulle lyckas vinna ytterligare en plats i kommande satelliter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer att hotell är betalt. $1000 ingår i varje paket för reseutgifter som tex flygbiljett osv.

 

Om man redan har en biljett till finalen så crediteras man inte med kontanter utan en andra kvalifikation till den här finalen är inte värd något.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLONK!

 

 

Då ses vi i Barca då!:lol:

 

Hoppas du inte är It_Is_Real bara...Sjukt tråkigt att läsa chatten på slutet, när 2 bigstacks hjälper en lirare som spelar sådär att komma till Barcelona...

Förmodligen är du Fixenvixen, så inget mörker över dig, men visst var det tveksamt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du inte är It_Is_Real bara...Sjukt tråkigt att läsa chatten på slutet, när 2 bigstacks hjälper en lirare som spelar sådär att komma till Barcelona...

Förmodligen är du Fixenvixen, så inget mörker över dig, men visst var det tveksamt...

 

Ja det är jag som är fixen.. Men jag hjälpte ingen. Jag känner med dig, misstänker att du är nickelo? Har varit där så många gånger själv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är jag som är fixen.. Men jag hjälpte ingen. Jag känner med dig, misstänker att du är nickelo? Har varit där så många gånger själv..

 

Jag är inte nickeleo, det är en kompis till mig. Jag nickar Googlad. Jag kvalade aldrig in.

Grattis till dig dock, snyggt jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är jag som är fixen.. Men jag hjälpte ingen. Jag känner med dig, misstänker att du är nickelo? Har varit där så många gånger själv..

 

Det är jag som är nickeleo.. Det är alltid tungt att åka i det läget som jag åkte, men det hör ju till spelet att nån ska komma på bubblan. Men det är ju lite trist när det spelas som vissa gjorde i slutet. Hade det inte funnits en chatt så tror jag vissa hade spelat på ett helt annat sätt.

Men men, det är bara att gratulera er som får åka och ta nya tag! Jag kommer tillbaka! :-)

 

/nickeleo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Grattis till HeyLisa och till er andra som kvalificerade er till PokerCamp Barcelona.

 

Vi har på förfrågan nogrannt sett över situationen. Vi har utfärdat en varning till den/de spelare som vi anser har brutit våra regler för chat vid spelborden. Men vi bedömmer med hjälp av de händer som spelats att chatten inte har påverkat utgången av turneringen.

 

Lycka till i kommande turneringar!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...