Gå till innehåll

PokerCamp Barcelona


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Mitt mistag, PokerCamp Barcelona skall det vara, tack Gdaily.

 

Jag räknar kallt med att HeyLisa vinner ett paket till huvudturneringen. :)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Det bestämde vi i går, och sedan vidare till finalbord.

 

Söt ung blondin $5 -> PokerCamp -> EPT -> Finalbord, hur ska ni inte sponsra henne sedan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jag som är nickeleo.. Det är alltid tungt att åka i det läget som jag åkte, men det hör ju till spelet att nån ska komma på bubblan. Men det är ju lite trist när det spelas som vissa gjorde i slutet. Hade det inte funnits en chatt så tror jag vissa hade spelat på ett helt annat sätt.

Men men, det är bara att gratulera er som får åka och ta nya tag! Jag kommer tillbaka! :-)

 

/nickeleo

 

Colludade de? På vilket sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja alla 4 som vann var med, det gick inte att byta paketet mot pengar, men jag skulle säga att det inte gick att sätta ett pris på föreläsningarna vi fick där nere ändå så..

Jag betalade 2500kr för min billjett men den billigaste jag såg låg på 1600kr t/r.

Det blev en 18e plats för mig efter en par kalla händer på raken, jag byggde upp en bra stack första 4 timmarna av turneringen utan en showdown, men på mitt 3e bord hittade jag 99 mot 77 som en shortstack hade plockat upp efter att jag höjt upp. Klonk 7an på rivern.. Jag hankade mig igenom turneringen i 2 timmar till utan en vettig hand och bustade till slut med J8h mot 56r och 78s..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...