ParbetDavid Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nu har vi äntligen lyckats klämma in uttag till svenska banker i E-cash och CryptoLogic. En bedrift som klart är att likna med att bestiga Mount Everest eller motsvarande. Full information finns på http://www.parbet.com/show_page.php?pid=80 Citera
bjoelle Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 klart jämförbart med att bestiga mount everst är ialla fall att mailen inte fungerar, jag får bara tillbaka "mailen finns inte" Citera
ParbetDavid Postad 24 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2007 Ber om ursäkt för detta, det har blivit ett fel i översättningen till den svenska sidan, de andra stämmer. Adressen är NordicEFT@EcashDirect.co.uk och inget annat. Ska meddela vår översättare att han i princip bestigit Mount Everest. Tack för att du uppmärksammade oss på detta, skicka ett PM till mig med namn och adress så ser jag till att du får en kortlek eller liknande hemskickat. Citera
Recommended Posts