Crappy Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Satt och kollade upp ett företag som heter "alston price" Ett företag jag trodde var ett "pyramid spel's" bolag. Fick sen ett erbjudande att köpa in mig i T6 poker. Erbjudandet lät bra, men alston price som ligger bakom? Nåväl, någon som vet nogot om T6? enl. vad jag förstått så "köpte" dom en existerande sait med 250000 spelare? Vet någon något? Allt verkar så dj dunkelt. Enl saiten är Henriksson och Rahm inblandade? Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 är inte insatt själv, men den allmänna meningen här på pf är iaf att det är jättebullshit och lurendrejeri rakt i genom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 är inte insatt själv, men den allmänna meningen här på pf är iaf att det är jättebullshit och lurendrejeri rakt i genom. Inte bara här på pf. Läste till och med en artikel i något affärsmånadsmagasin på jobbet där det målades upp som smutsigt bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 T6 poker verkar vara ett pyramidspel. Jag är inte 100, men det verkar så. De har inte alls 250k existerande spelare, det är bara bullshit. Hela prospektet är dessupm gigantisk bluff. Kostnader är väldigt underdrivna, intäkter är väldigt överdrivna. T6 poker (som ligger i vårt spamfilter tills vi ser om det är fågel eller fisk) har sin hemvist på Costa Rica. Jaha, på costa rica behöver man ingen spellicens... Edit: Lite edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Inte bara här på pf. Läste till och med en artikel i något affärsmånadsmagasin på jobbet där det målades upp som smutsigt bajs. Kan du länka, scanna eller ge mig annan källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Än så länge har jag fått erbjudandet genom en pokervän. (som tyvär plockar av mig min rulle varje gång :=) ) Så någon källa har jag inte utöver "inbjudandet" Mao, försäljnings erbjudandet. Och det vill jag inte lämna ut i dags läget. Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 De har en helsidesannons i senaste pokermagazine. ** dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Om jag skulle lägga upp en scam, jag satt och lekte med tanken: 1) Du drar in 140 miljoner i marknadsföringspengar. 2) Du köper reklam för alla dessa pengar 3a) Sajten går bra, och alla är nöjda och glada 3b) Sajten går inte alls bra, men du är nöjd och glad ändå. För all marknadsförig är ju köpt via en kommunikationsbyrå/reklambyrå som klippt 15% på priserna (dvs prutat mot tidningarna). Denna byrå ägde du eller någon närstående. Vi kommer att lyssna på ** när någon officiell representant för företaget kontaktar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 De finns redan på nätet. Kan ju inte lägga ut sidan här men sök på **+poker så kommer ni in på något som kallar sig 1oz.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Ni kan väl skriva ut namnet på företaget åtminstone i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Ni kan väl skriva ut namnet på företaget åtminstone i den här tråden. T 6 Det är enda gången som någon särskriver det, okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Tveklöst en bluff. De tror att de kommer att vara en av de största sajterna inom 6 månader, LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 ** poker (som ligger i vårt spamfilter tills vi ser om det är fågel eller fisk) har sin hemvist på Costa Rica. Jaha, på costa rica behöver man ingen spellicens... Det går inte att förfina spamfiltret lite? Blir lite konstigt om man skriver den pokerhandskombinationen i en handanalys, som jag gjorde igår: http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/42724-plo-2-5-5kr.html#post849644 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Det går inte att förfina spamfiltret lite? Blir lite konstigt om man skriver den pokerhandskombinationen i en handanalys, som jag gjorde igår: http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/42724-plo-2-5-5kr.html#post849644 Vi ska fixa det efter helgen, när vi ser om det blir en anstormning av smam-muppar eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Om det är en bluff, "pyramidspel" vad i h-vete gör ovanstående herrar där? Eller vet dom inte att dom frontar saiten? Eller säljer dom sitt namn till bra pris oavsett? Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Enligt deras hemsida; €5 maxrake. Nice. Bara det får mig att aldrig spela på sidan, även om den nu skulle vara legitim. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Lite mer info http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat.aspx?PostID=74929&PageIndex=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 De här kallar jag för fest http://www.youtube.com/watch?v=b_Dqqd-Eu9Q Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Gick givetvis in på deras site och tittade lite. Dom är givetvis inte speciellt seriösa. "Lowest Winning" på deras how to play poker är tydligen en "Five high" "Five High is a five, four, three, two and ace. In the event of a tie, all five high hands split the pot." Hört att det räknas som en stege, även kallad wheel... Kan ju bara anta att det finns andra fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Den missade jag, "lowest winnig" ! Att ha stege fem till A är det lägsta man kan ha enl dom? Behövs det inga pokerkundskaper när man skriver pokerskola? Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Lol@ investera i en ny pokersajt när pokerboomen i stort sett är över. Lol@ investera i en pokersajt som ska ha ännu högre rake än utsugarna som man spelar hos nu. Är det en pokersajt som siktar in sig på förståndshandikappade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 jomen serdu, såna där kulter är en blandning mellan religös masshysteri och pyramidspel, på sina möten kommer dom garanterat att övertala massor att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mazak14 Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Den missade jag, "lowest winnig" !Att ha stege fem till A är det lägsta man kan ha enl dom? Behövs det inga pokerkundskaper när man skriver pokerskola? Crappy Är det nåt jag missar här? I omaha hi/lo vilket är det enda hi/lo spelet som **poker erbjuder så är wheel lägsta handen? raken kommer för övrigt att vara på max €3 när cashgames drar igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Är det nåt jag missar här? I omaha hi/lo vilket är det enda hi/lo spelet som **poker erbjuder så är wheel lägsta handen?raken kommer för övrigt att vara på max €3 när cashgames drar igång På pf.nu så spelar vi endast NL texas hold´em. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 raken kommer för övrigt att vara på max €3 när cashgames drar igång I presentationerna står det €5 på 10-20 och högre bord. Mats (Anders), varför står du och Anders bakom sajten? Ringer det inga varningsklockor hos er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts