Madz Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Funderar att börja lira på PokerTime någon som har erfarenhet av sida ? Har tröttnat på bet 365.... Citera
Juggler Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Återigen, kan ni åtminstone inte vänta med dryga svar till någon uttalat sig på ett vettigt sätt? Jag har inte spelat på Pokertime så kan inget om den. Citera
stackbrat Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 PokerTime 4 president. Har aldrig blivit trevligare bemött av någon sida någonsin. Citera
Juggler Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Rensat. Diskutera sajten, inte rakeback. Citera
Appel Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Har delat av OT från tråden till en egen. Citera
OsantVassSpelare Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag spelar på PokerTime, det finns chans till RB om man når Platinum (guld nivån också tror jag?) nivån, då får man en egen "Relation Manager" som man kan snacka med på MSN, eller telefon, och förhandla fram RBs eller fri inträde till olika turneringar, eller bonusar osv. Du måste dock rejka en hel del för att kunna komma upp i guld eller platinum nivån. PokerTime finns på Primas nätverk. Citera
Madz Postad 16 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2008 Tack för infon ! Bara att börja lira Citera
Recommended Posts