Rackad Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Är det en runner/runner epidemi på ipoker? Tror jag åker på det varannan hand nu. börjar se backdoor flushdrag på floppen som hot. Är det bara jag det drabbar? Citera
PsychicIor Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Är det en runner/runner epidemi på ipoker?Tror jag åker på det varannan hand nu. börjar se backdoor flushdrag på floppen som hot. Är det bara jag det drabbar? Nej, inte bara dej..... Men den epedemin går nog snart över och man får ta tillbaka allt från firrarna Citera
Rackad Postad 31 December , 2007 Författare Rapport Postad 31 December , 2007 Nja funderar på o anmäla ipoker faktiskt. Detta är inte normalt ens när det går dåligt. ALLA drag går in hos firren. De måste lagt en vinst spärr på mitt konto. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Är det en runner/runner epidemi på ipoker?Tror jag åker på det varannan hand nu. börjar se backdoor flushdrag på floppen som hot. Är det bara jag det drabbar? lol Citera
knallpacko Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Nja funderar på o anmäla ipoker faktiskt. Detta är inte normalt ens när det går dåligt. ALLA drag går in hos firren. De måste lagt en vinst spärr på mitt konto. Lycka till, lol... Citera
PsychicIor Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Va inne o slölira lite inatt och fick se bland det värsta jag sett i runner runner fiske som sattes på river. Denna lirare måste ha haft sitt livs goodrun på en enda kväll och tog inköp på inköp. Det va faktiskt nästan äckligt att se.... Men jag slog mig ner och spela snortight för att knipa lite dollares, tyvärr uteblev korten och träffarna så det vart bara nåt fåtal dollar som jag fick av denne fisk..... Men en fin fin note hann man iaf skriva Citera
Rackad Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Bytte nätverk o vann knappt någon AI där heller men jag slapp iaf runner runner grejerna. Sånt tiltar en nått sjukt. Hur kan man loosa hand efter hand efter hand. har fru furtuna inget liv. Sitter hon o tittar på en när man lirar o leker med en, orka lixom. får köpa en dildo åt henne kanske. Citera
sokrat3s Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Bytte nätverk o vann knappt någon AI där heller men jag slapp iaf runner runner grejerna. Sånt tiltar en nått sjukt.Hur kan man loosa hand efter hand efter hand. har fru furtuna inget liv. Sitter hon o tittar på en när man lirar o leker med en, orka lixom. får köpa en dildo åt henne kanske. Eller försöka lära dig spela poker, kanske kan vara lättare sätt att vända trenden. Citera
Recommended Posts