Gå till innehåll

Runner runner epidemi


Rackad

Recommended Posts

Va inne o slölira lite inatt och fick se bland det värsta jag sett i runner runner fiske som sattes på river. Denna lirare måste ha haft sitt livs goodrun på en enda kväll och tog inköp på inköp. Det va faktiskt nästan äckligt att se.... Men jag slog mig ner och spela snortight för att knipa lite dollares, tyvärr uteblev korten och träffarna så det vart bara nåt fåtal dollar som jag fick av denne fisk..... Men en fin fin note hann man iaf skriva :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bytte nätverk o vann knappt någon AI där heller men jag slapp iaf runner runner grejerna. Sånt tiltar en nått sjukt.

Hur kan man loosa hand efter hand efter hand. har fru furtuna inget liv. Sitter hon o tittar på en när man lirar o leker med en, orka lixom. får köpa en dildo åt henne kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Bytte nätverk o vann knappt någon AI där heller men jag slapp iaf runner runner grejerna. Sånt tiltar en nått sjukt.

Hur kan man loosa hand efter hand efter hand. har fru furtuna inget liv. Sitter hon o tittar på en när man lirar o leker med en, orka lixom. får köpa en dildo åt henne kanske.

 

Eller försöka lära dig spela poker, kanske kan vara lättare sätt att vända trenden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...