Park Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Reggade nyligen ett konto på Full Tilt via Stackback. Har hunnit spela ett antal händer men problemet är att min rake blir negativ. Enligt Stackback har jag en basrake på $X men någon form av playes fee som överstiger detta belopp. Följdaktligen blir min rake negativ och det är aningen svårt att få ut rakeback. Har skickat denna fråga Full Tilts support men kastar in den här också för att se om någon annan varit med om detta. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Nån form av bonus du spelar mot kanske som dras innan du börjar få rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Misstänkte att det var något sådant. Lite märkligt att man får en insättningsbonus samtidigt som man reggar sig via en rakeback affiliate isf. Betalar jag alltså en avgift (player fee) för varje ftp poäng jag får mot denna bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Step-by-step on how to get 27% rakeback: IMPORTANT: Delete your cookies from your Internet browser before the next step Click the link above Click "download" on the Full Tilt Poker page. (Meny at the top) Follow the install guidance Once it is installed, open the software and create an account. If you are asked for a bonuscode, enter TOTALRAKE. If you can't write in any bonuscode; don't worry, then you are directly linked to us by the download link, and the bonus-code is not necessary. Submit your Full Tilt Poker username to us in the box below (Remember to be logged in) You have now got 27% rakeback, and you can check your rakeback statistics in "My account" on StackBack.com members page every day, 24/7. Note that any cleared bonuses are deducted of the net rake. A cleared bonus of $100 takes away $100 in net rake which equals $27 in rakeback. This effectively means that the value of the bonus deal is just $73 instead of $100 while 27% rakeback is continously running. Good luck at the tables! -------------------------------------------------------------------------------- Your StackBack Username: Login to activate Full Tilt Username: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Hej, Eftersom Full Tilt inte betalar RB så ber vi alltid våra spelare att kontakta sin affiliate med sådana här frågor. Precis som du klistrade in här ovan så är det varje affiliates ansvar att informera om eventuella avdrag och avgifter som är förknippade med rakeback. Ni kommer alltså inte få särskilt mycket information om ni kontaktar Full Tilt Poker eftersom det inte är med FTP som ni har ett RB avtal, det är med en affiliate. Hur denna affiliate sedan sköter sitt bonuserbjudande är mellan er och dom men varje affiliate har all information som krävs för att svara på dessa frågor. Tänk dock på att vi inte kräver att dom ska lämna ut detaljerad information, det är helt upp till varje individuell affiliate hur mycket information dom lämnar ut. Jag förstår att detta inte är det svar man vill ha men det är så våra avtal är utformade vilket givetvis reglerar svaren som ges/kan ges. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Ok, kontaktade Full Tilts support och fick samma svar som i denna tråd. Rambos inlägg klargjorde dock en del. Förhoppningsvis kommer det att börja ramla in lite rakeback så småningom. Lite förvånande att mina "players fees" överstiger min basrake dock. Har inte ens clearat (om det betyder få utbetald till Full Tilt konto) någon bonus ännu så den biten är också lite konstig. Antar att man helt enkelt får lita på att det funkar som det skall. Tack för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Hej Park, Tänk på att bonusen betalas ut till ditt konto så fort du tjänat in 10% eller $20 till din bonus (10% upp till $200, $20 över $200). Bonusen betalas alltså ut i segment, inte i småsummor allt eftersom den tjänas in. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Ok, det förklarar lite mer. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Glad att kunna hjälpa till. Hälsningar, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 8 September , 2008 Rapport Share Postad 8 September , 2008 Stämmer det att man får negativ rb, om du handlar för dina FTP. Har hur många som helst, men ingen aning om vad jag ska göra med dom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 September , 2008 Rapport Share Postad 8 September , 2008 Stämmer det att man får negativ rb, om du handlar för dina FTP. Har hur många som helst, men ingen aning om vad jag ska göra med dom?! Enligt den här tråden så dras $5 från din bruttorake för varje 1000 FTP du spenderar i shoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts