Gå till innehåll

Negativ rake


Park

Recommended Posts

Reggade nyligen ett konto på Full Tilt via Stackback. Har hunnit spela ett antal händer men problemet är att min rake blir negativ. Enligt Stackback har jag en basrake på $X men någon form av playes fee som överstiger detta belopp. Följdaktligen blir min rake negativ och det är aningen svårt att få ut rakeback. Har skickat denna fråga Full Tilts support men kastar in den här också för att se om någon annan varit med om detta. Vad kan det bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Step-by-step on how to get 27% rakeback:

 

IMPORTANT: Delete your cookies from your Internet browser before the next step

Click the link above

Click "download" on the Full Tilt Poker page. (Meny at the top)

Follow the install guidance

Once it is installed, open the software and create an account. If you are asked for a bonuscode, enter TOTALRAKE. If you can't write in any bonuscode; don't worry, then you are directly linked to us by the download link, and the bonus-code is not necessary.

Submit your Full Tilt Poker username to us in the box below (Remember to be logged in)

You have now got 27% rakeback, and you can check your rakeback statistics in "My account" on StackBack.com members page every day, 24/7.

 

Note that any cleared bonuses are deducted of the net rake. A cleared bonus of $100 takes away $100 in net rake which equals $27 in rakeback. This effectively means that the value of the bonus deal is just $73 instead of $100 while 27% rakeback is continously running.

 

Good luck at the tables!

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Your StackBack Username: Login to activate

 

Full Tilt Username:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Eftersom Full Tilt inte betalar RB så ber vi alltid våra spelare att kontakta sin affiliate med sådana här frågor.

 

Precis som du klistrade in här ovan så är det varje affiliates ansvar att informera om eventuella avdrag och avgifter som är förknippade med rakeback.

 

Ni kommer alltså inte få särskilt mycket information om ni kontaktar Full Tilt Poker eftersom det inte är med FTP som ni har ett RB avtal, det är med en affiliate. Hur denna affiliate sedan sköter sitt bonuserbjudande är mellan er och dom men varje affiliate har all information som krävs för att svara på dessa frågor. Tänk dock på att vi inte kräver att dom ska lämna ut detaljerad information, det är helt upp till varje individuell affiliate hur mycket information dom lämnar ut.

 

Jag förstår att detta inte är det svar man vill ha men det är så våra avtal är utformade vilket givetvis reglerar svaren som ges/kan ges.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, kontaktade Full Tilts support och fick samma svar som i denna tråd. Rambos inlägg klargjorde dock en del. Förhoppningsvis kommer det att börja ramla in lite rakeback så småningom. Lite förvånande att mina "players fees" överstiger min basrake dock. Har inte ens clearat (om det betyder få utbetald till Full Tilt konto) någon bonus ännu så den biten är också lite konstig. Antar att man helt enkelt får lita på att det funkar som det skall.

 

Tack för alla svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...