erlandsson Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Någon som vet om man måste skatta ev. vinst på svenska spel? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Lirade lite på svenska spel. Jag gjorde en höjning till 3. 2 syn En kille gör all-in med 3.05. Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör.. Varför tillåts detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Lirade lite på svenska spel. Jag gjorde en höjning till 3. 2 syn En kille gör all-in med 3.05. Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör.. Varför tillåts detta? Den kända "Prima-buggen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Lirade lite på svenska spel. Jag gjorde en höjning till 3. 2 syn En kille gör all-in med 3.05. Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör.. Varför tillåts detta? För att klienten är programmerad av folk som inte kan poker. Samma bugg finns även på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Lirade lite på svenska spel. Jag gjorde en höjning till 3. 2 syn En kille gör all-in med 3.05. Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör.. Varför tillåts detta? Den kända "Prima-buggen"... Gör om gör rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Är det ingen som upplever klienten som seg? Tycker att det tar långt tid att få upp bord och ibland så tar det tid när en ny hand ska startas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Jo, lite segt är det faktiskt. Även saker som när man klickar fold/check/call/raise så kan det dröja lite innan det händer något. Jag hade räknat med att slippa det på svenska spel eftersom servrarna borde stå bra till i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 1800 spelare online...rätt bra med folk för att varit online sen elva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Gott att se att NL100/200SEK är igång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Hahah, satt och railbirdade lite på NL100/200 och fick upp en ruta: "Vill du göra en insättning till ditt konto? Tryck på OK för att göra en insättning." Uppmaning att spela på högre nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 En sak som är jävligt skönt med SS är att det är 200BB i maxinköp på alla NL-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 River (Board: 4s, 6s, 7c, 7s, 5s): FI visar: Kc, 3s (färgstege) HERO visar: 8s, 9d (färgstege) Huvudpott: HERO vinner potten på 191.70 med färgstege (4.90 spelavgiften togs ut för den här handen) Riggen funkar iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 haha man kan inte railbirda utan att "klicka för att sätta in pengar" rutan kommer upp för jämnan.... spelansvar måste vara nyckeordet.. hahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 skriver aldrig i rutan, d blir missclick för ofta.. använder annat sätt... Om något kan få mig på maskin är det dålig mjukvara som får mig att "råka" minbeta med drag ute, draget kommer och man förlorar en storpot... Då har man spelat fel och man kan inte ens skylla på sig själv utan bara på en dålig client.... maaaaskin.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Skön riggsajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 hasha.. visste väl att bisox satt och grinda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Har spelat en stund och är faktiskt positivt överraskad. Visst är några partier slöa och det är lite störande med en nag-screen för att man inte har pengar på kontot i början, men i övrigt tycker jag det är lite skoj. Fisk verkar det finnas gott om också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hehehehe Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Ja, idag spela jag som en storfisk...hehe...loosa, men det är nog pga av ovana med att spela med SEK tror jag... /Storfisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Iguana- Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vilka lägre nivåer finns det? Och är det 200ggr BB som inköp på alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vilka lägre nivåer finns det? Och är det 200ggr BB som inköp på alla? 0.5/1 kr ("NL100") motsv. ~$12 är det lägsta. 200bb verkar vara maxinköp på alla NL-bord (åtminstone de jag haft råd att testa... ). Förrensten. Är det bara jag som inte kan klicka på "pilarna" när man väljer hur mycket man ska satsa? På sportingbet kunde jag tidigare klicka antingen på ett tomt läge i mätaren för att öka/minska en bb, eller med pilarna för samma resultat. Nu MÅSTE jag dra, vilket kan bli lite jobbigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Någon som vet om man måste skatta ev. vinst på svenska spel? Länk: http://www.svenskaspel.se/poker/ * Lite RP - QoS * Skattefritt. Lista över skattefria sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Iguana- Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Ok, ökar det sen till 1/2 och 2/4 osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trosell Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 mina pilar fungerar bra ivf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hoit Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Är det som jag förstått att det inte kommer bli nåra sateliter eller freerolls eller garanterade prispotter ? Och är det någon mer än mig som tycker att deras "Spelansvar" är det löjigaste ni sett ? En miljon per dag satte jag mitt tak till, och max 20 timmar per dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts