Cyntax Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Det finns minst en mullvad här på forumet som tipsar SKV om pokerspelare som lirar på bl.a. PokerStars och inte skattar för sina vinster. Mullvaden (den som jag vet vem det är) loggar dagböcker och bloggar. Han tar också reda på personens riktiga namn (inte så svårt då han är ganska känd och kompis med flera här) och där efter gör han en anmälan till SKV. Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! /Cyntax fotnot: Ja, jag vet att man ska betala skatt för vissa pokervinster. Men tjallare/angivare står inte högt på min julklappslista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Outa ffs! (Alltså pf-nick!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 Outa ffs! (Alltså pf-nick!)Nej, det kommer aldrig att ske. Jag är inte 100% säker, bara 99%. Det räcker alltså inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Outa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Mullvaden (den som jag vet vem det är) loggar dagböcker och bloggar. Han tar också reda på personens riktiga namn (inte så svårt då han är ganska känd och kompis med flera här) och där efter gör han en anmälan till SKV. Men.. jag har ju också mullvader på SKV... så jag vet iaf vem en (han) är! Ni är varnade ... mullvaden (xxxxx) är varnad. Vi vet vem du är! /Cyntax fotnot: Ja, jag vet att man ska betala skatt för vissa pokervinster. Men tjallare/angivare står inte högt på min julklappslista. Nej, det kommer aldrig att ske. Jag är inte 100% säker, bara 99%. Det räcker alltså inte. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 usch vad lågt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 PM cyntax? För mig är 99 % okej för att förhålla mig annorlunda till en person jag möjligen känner flyktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 shit va lågt. Iofs inte så konstigt att skv tittar in här och letar stackare att sätta dit, men att sätta dit en kompis... DET är fan inte ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vad ska man göra då? Inte skriva ut vinster i dagbocker och liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Rätta takter. Rättvisa ska skipas även hos turneringsspelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Inte ge ut sitt nick kanske enklast. Lynchning av golarn btw. Borde se till att hans nick sprids bland så många som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 börja gissa då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 varför? och outa snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Jag gissar Jello. Främst för att han vill va kvar som rikast, och för att han är avstängd så han inte kan försvara sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vad har han för vinning av detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Vad har han för vinning av detta? skadeglädje obv. Kan inte va roligt liv o leva på o shortstacka high stakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 får en mullvad provision per anmälan eller sker det pga jantelag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 outa så vi får en lynchmobb! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 anledning till att personen gör deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 anledning till att personen gör deT? avundsjuka KANSKE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Härlig skyddning av sina källor SKV har. Fast dom kanske inte ens lovar något källskydd till golbögarna som tar kontakt med dom. Men outa åtminstone första bokstaven i pf-nicket så kan tråden bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 för han är förlorare. samma anledning till att en cell i vissas kroppar börja forma en tumör, varför? För den cellen är en jävla FÖRLORARE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 anledning till att personen gör deT? För att det är det enda rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts