Rackad Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Hur tycker ni det ligger till med badbeats på Boss, ni som spelat ett tag på nätverket. Är ny och upplever fantastiska badbeats o även några goodbeats. Jag är inte vad vid alla dessa badbeats från tex Stars där man iofs loosa alla 50/50 lägen men direkta badbeats va det inte så gott om. Psykiskt sett är det mkt bättre o veta att om det är en coinflip så loosar man den än att hamna i värsta rollercoasten som på Boss. Bla spela jag 6st sngs idag. Åkte ut i allihop på badbeats. Bla rr fyrtal. Loosa 6 av 6 AIs och jag va minst 75% favorit i alla utom 1. Citera
_slipknot1_ Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 vissa dagar är det rena rama lottofrenzy...vilken nivå pratar vi om? För att ta exempel så har jag pga suckouts, all innat AA(dåligt ja) pre flop fått syn av det mesta oftast andra pockets. Förlorat 12/16 på 2 dagar rätt extremt men sånt händer. Orkar inte at fler exempel. Citera
Rackad Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 Klart det är badbeats och så men är det värre än andra nätverk? Citera
_slipknot1_ Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Svårt o säga har spelat på b2b och everest. Är värst på boss men handlar ju om det händer oxå....bara att vissa dagar kan vara totalt lotto högt upp i nivåerna Citera
NarkotikaPolisen Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Svårt o säga har spelat på b2b och everest. Är värst på boss men handlar ju om det händer oxå....bara att vissa dagar kan vara totalt lotto högt upp i nivåerna brukar det vara mer lotto på låga nivåer än högre nivåer? Citera
_slipknot1_ Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 lite olika men nl50 nivån på boss är sjukt tight medans nl100 är riktigt mkt lotto nl200 tight igen. Citera
Juggler Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Ta det till badbeat-tråden, riggtråden eller kanske allra helst badrumsspegeln. Citera
Recommended Posts