Partneransvarig Postad 26 Augusti , 2014 Rapport Postad 26 Augusti , 2014 De två kommande söndagarna spelas fina satelliter på PokerStars, exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se. I potten ligger adderade biljetter till deras turneringsserien WCOOP, så var med och slåss om din plats bland tungviktarna! Id: 957046902 Tid: Söndag 31 augusti klockan 20:00 Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter Inköp: $5+0.50 Lösenordsrebus: förstaäreandraärftredjeärqfjärdeärffemteärq (fembokstäver) Id: 957046893 Tid: Söndag 7 september klockan 20:00 Adderat till potten: 3 stycken $109 WCOOP-biljetter Inköp: $2+0.20 Lösenordsrebus: förstaärsandraärwtredjeärefjärdeärrfemteärgsjätteärwsjundeäre (sjubokstäver) Id: Tid: Söndag 14 september klockan 20:00 Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter Inköp: $5+0.50 Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärgfjärdeärwfemteäresjätteärf(sexbokstäver) Id: Tid: Söndag 21 september klockan 20:00 Adderat till potten: 3 stycken $215 WCOOP-biljetter Inköp: $5+0.50 Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeärwfemteäresjätteärdsjundeärf (sjubokstäver) Id: Tid: Söndag 28 september klockan 20:00 Adderat till potten: 3 stycken $109 WCOOP-biljetter Inköp: $2+0.20 Lösenordsrebus: förstaärwandraäretredjeärffjärdeärwfemteäresjätteärf(sexbokstäver) Har du inget konto på PokerStars men vill spela turneringen går det bra att öppna ett här! Citera
parmesan Postad 5 September , 2014 Rapport Postad 5 September , 2014 Passordet for søndag 7.september er feil. Citera
valterego Postad 5 September , 2014 Rapport Postad 5 September , 2014 Passordet for søndag 7.september er feil. Fixat. Citera
st011e Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Stämmer det att den enda turnering man kan använda gårdagens ticket till är WCOOP-19 den 13/9? Eller går det t.ex. att använda den till någon "2nd Chance"-turnering? Citera
valterego Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Stämmer det att den enda turnering man kan använda gårdagens ticket till är WCOOP-19 den 13/9? Eller går det t.ex. att använda den till någon "2nd Chance"-turnering? Borde väl bara vara att avregga och regga i annan turre? Eller? Citera
st011e Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Borde väl bara vara att avregga och regga i annan turre? Eller? Det är en $109 WCOOP-ticket, och den enda WCOOP-turren med $109 i inköp är denna vad jag kan se. Om jag reggar och avreggar får jag tillbaks samma ticket. Den går inte att använda till WCOOP Main Event-satelliten den 13/9 med samma inköp. Normalt brukar man få en varning när man anmäler sig till en satellit som bara leder till en viss turre. Kan inte påminna mig att jag fick någon denna gång. Jag borde naturligt ha kollat i förväg, men en sån där biljett brukar ju kunna användas i flera turneringar. Visst var det jättekul att vinna en $109-biljett med bara två dollar i insats, men jag har väldigt svårt att spela 13-14/9 och skulle väldigt gärna vilja byta till något annat datum. Citera
valterego Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Det är en $109 WCOOP-ticket, och den enda WCOOP-turren med $109 i inköp är denna vad jag kan se. Om jag reggar och avreggar får jag tillbaks samma ticket. Den går inte att använda till WCOOP Main Event-satelliten den 13/9 med samma inköp. Normalt brukar man få en varning när man anmäler sig till en satellit som bara leder till en viss turre. Kan inte påminna mig att jag fick någon denna gång. Jag borde naturligt ha kollat i förväg, men en sån där biljett brukar ju kunna användas i flera turneringar. Visst var det jättekul att vinna en $109-biljett med bara två dollar i insats, men jag har väldigt svårt att spela 13-14/9 och skulle väldigt gärna vilja byta till något annat datum. Om jag vore du skulle jag kolla med PokerStars-Karl i denna tråd. http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/55127-pokerstars-kundtj-nst-dygnet-runt-p-svenska.html Citera
st011e Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Det ska jag göra. Tack för tipset! Citera
badabing499 Postad 14 September , 2014 Rapport Postad 14 September , 2014 lösenord till truneringen som redan börjat på pokerstARS IDg? 14/9 2000 sen anmälan 30min... kan inte hitta lösenords-rebusen Citera
Recommended Posts