Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Sådär då var man tillbaka med en rykande färsk dagbok. Se hur länge den håller denna gång.

 

Jag är en heltidsspelande mttspelare som nu är inne på mitt sjätte år i följd. Spelat diverse stakes men huserar nu på midstakes-semihighstakes. Har såklart turat in en fantastiskt bra vänskapskrets där de flesta är tio gånger bättre eller mer. Slickat i mig så mycket info jag bara kunnat och har nu gått från grisdålig till hyffsat kass.

 

Just nu är vi ett gäng på runt 7-8 st som spelar från ett kontor i göteborg. Vi är alla mttgrinders och tanken är väl att alla skall skriva i denna lite när de känner för det. Kontoret sägs dock upp i slutet av augusti och då är tanken att vi skall bege oss till Costa Rica i några månader för att spela där.

 

Börjar med att inleda dagboken med ett fint måndagspass. Efter en grön söndag i ryggen går man såklart in med hybris-deluxe å reggar allt man hittar.

 

Då börjar vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känns som jag bör kosta på mig det första inlägget på mycket länge på PF som inte är ren jävelskap eller trolleri.

 

glgl sir.

 

Edit: Förutsatt att ni är hemma från Costa rica den 14oktober för Live-SM, annars får jag nog fan editera hela posten till något trolleri bara. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott skattletande, ses vid borden!

Vi ses nästintill varje dag :) Gl m8!

 

Dagboksriggen!!

 

 

Hoppas du fortsätter tura på! #runlikevigge

Ty chefen!

 

Spelar också måndagspoker. Dock inte med en grön söndag i ryggen! Dagboksrigg #runlikevigge

Fint löp idag! Ty!

 

Soft! Kommer följas :D Garvade till som fan åt "gått från grisdålig till hyfsat kass"

Hehe :) Tyvärr alltid lite roligare när det är sant =)

 

gl! inte säker på vilka alla ni är men vi lär mötas en hel del =)

Men vi vet vem du är ;)

 

GL! Ett extra GL för rimmande dagbokstitel. :)

Tack! Rejält stolt över det namnet :)

 

Känns som jag bör kosta på mig det första inlägget på mycket länge på PF som inte är ren jävelskap eller trolleri.

 

glgl sir.

 

Edit: Förutsatt att ni är hemma från Costa rica den 14oktober för Live-SM, annars får jag nog fan editera hela posten till något trolleri bara. :D

Tackar! Får se om vi kommer ner å spelar!

 

Måste man ju följa, världseliten i röta samlade!

Hela vårt kontor ihop har inte ens hälften så mkt tur som du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 år av det manliga könet och har spelat på heltid i 3 år. Bor i centrala Göteborg.

 

Mål med DB: Ta mig förbi Eisenhower1 på P5 och förhoppningsvis göra lite smet på vägen.

 

Gillar: Få in det som skit och dra ut, Öl och diskotek

 

Kanske ska skriva vad man spelar också. MTT's Mid/highstakes på de flesta nätverk

 

Nyss hemkommen efter en nästan två månaders resa i Cali och Vegas så man är lite ringrostig. Hoj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL HF, klockrena inledningar av er. "Gillar: Få in det som skit och dra ut, Öl och diskotek" Fick mig att smila lite. :)

 

Top 5 uteställen i gbg? Gärna rangordnat :)

Tackar!

 

Hmm, är väl inte ute speciellt mkt egentligen. Fast ändå mer än Gibbsson.

Men skall man ranka så är väl det följande jag följer iaf:

 

1. Port du soleil (Sommarklubb som tidigare låg nere vid hamnen men nu har de flyttat in till centrala delen av stan å har ej besökt det i år. Men var nuts innan)

 

2. Park Lane. Klassiker som alltid står sig fint.

 

Nu är jag clueless egentligen.

 

3. Lounge(s)

 

4. Villa belparc

 

5. Yaki Da

 

Fan va dålig koll jag har på nattklubbsvärlden. Finns säkert bra mkt bättre klubbar än de jag rekat. Men det får vara facit sofar:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag heter Kroon och gillar spel. Särskilt i tävlingsform.

Spelat på heltid snart 5 år och har fått se och uppleva mycket mer än vad man förtjänar.

Har spenderat nästan hela proffskarriären som häst, men nu står jag på egna ben sedan ett knappt halvår tillbaka.

 

Gillar hårdrock, tv-mys och 888s109f på tisdagar.

Gillar inte Håkan Hellström, skatteverket och Pokerstars.

 

Är lite av dagbokens joker då jag inte bor i gbg, eller betalar någon kontorshyra. Men så fort det blir läge kommer jag hit och snyltar på både lokal, springlina och pokerhemligheter.

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog bara skriva här när det går bra, så jag hoppas att vi ses snart och ofta! hoj! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...