Partneransvarig Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Du kan redan nu ställa frågor till Dregen från Backyard Babies! Han kommer att vara online på forumet kl:19:00 söndag den 20 juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vem är dregen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vem är dregen? Backyard babies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Off topic. Töntigt liten gädda som inte förtjänar att fotas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Off topic. Töntigt liten gädda som inte förtjänar att vägas. fyp OnT Hur började du spela poker? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 hur kändes det att scoopa 4k- potten på CC med 22 vs AQs 10s8s2x vs littleWilley aka ninjapuff aka dräparN aka SUCKMYDICKWHILEIFUCKURASS aka GLOCKED? skön känsla antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Spelar du bättre eller sämre med alkohol i blodet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vad får du för siffra på http://www.knulltradet.se/? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Hur nära Nash Equilibrium ligger dina ranges? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Tror du folk generellt underskattar dina pokertalanger? Jag har spelat på ditt bord en vända faktiskt och du var bättre än genomsnittet på det lilla jag han se iaf. Lycka till med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Var det du som kontaktade roomservice när de gjorde om eran repa? Blir du irriterad på jordgubbsstånd som inte har en skylt där det klart och tydligt står vilket land jordgubbarna kommer ifrån? Vill du ligga med mig (Jag på avataren)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Läckraste band/artist du hängt/lirat/krökat med? Och du får inte svara Kiss... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Kan du tre rader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vet du vad Dag Eliasson,trummis i gamla EF Band gör nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vilken bank skulle du råna om du var tvungen välja en (1)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Jag har druckit öl och pratat om Bob Dylan och Lou Reed med Ulf Dageby. Hur avundsjuk är du? Vilket är mest rock, piano eller fiol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Anser du att du är större inom världsmusiken är Scott Sturgeon aka Stza från leftover crack, chocking Victim, starfucking hipsters med fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Jag har druckit öl och pratat om Bob Dylan och Lou Reed med Van Morrison. Hur avundsjuk är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Du kom in och köpte en Hells Angels-bok när jag blev tatuerad, var boken bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Föredrar du cash game eller turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lecowin Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Thomas Brolin eller Dilba, vem möter du helst heads upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Dregen låter som nån form av könssjukdom. Varför kallas du för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Varför har du inte bytt namn, officiellt, till "Degen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hAgLuNd666 Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 hur tiltad blir du när poker nördar ställer anala frågor till dig på fyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts