Gå till innehåll

Ställ dina frågor till Dregen här!


Partneransvarig

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr.

Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska?

 

 

edit: och börja inte räkna åldrar nu, på nåt skumt sätt kommer ni nämligen dö samtidigt allihop (om typ 20 år) och det vet ni dessutom om.

 

Jämt skägg mellan Page och Slash. Jag bubblar och ställer med 22 mot AKs och jag står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du folk generellt underskattar dina pokertalanger?

 

Jag har spelat på ditt bord en vända faktiskt och du var bättre än genomsnittet på det lilla jag han se iaf. Lycka till med allt.

Tack. Ja, ofta med det är ju inte något jag vill ändra på direkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det du som kontaktade roomservice när de gjorde om eran repa?

 

Blir du irriterad på jordgubbsstånd som inte har en skylt där det klart och tydligt står vilket land jordgubbarna kommer ifrån?

 

Vill du ligga med mig (Jag på avataren)?

 

1. Nej

2. Nej

3. Nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jämt skägg mellan Page och Slash. Jag bubblar och ställer med 22 mot AKs och jag står.

Ålrajt, Page och Slash spelar en timme för dig varje dag resten av era liv. Men vem önskar du kommer sist?

 

Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr.

Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ålrajt, Page och Slash spelar en timme för dig varje dag resten av era liv. Men vem önskar du kommer sist?

 

Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr.

Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska?

 

Ok, Blackmore då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En till tråkig fråga:

 

Du blir skickad till en öde ö (så klart) resten av ditt liv. Du får ta med en kortlek och fyra musiker; en till gitarrist, en basist, en trummis och en sångare (och det går bra att återuppväcka döda). Alla får ta med sig sina instrument.

Vilka väljer du?

 

John Bonham

Keef Richards

Joan Jett

Dr Dre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...