ziddax Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Du vet möjligtvis inte vilken firmware det är på PSPerna? Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 Jag vet att på den näst senaste leveransen var det 2.0 vilket krävs för att kunna spela vissa spel. Det finns olika hemkokta nedgraderingar av firmwaren, men som sagt, ska du spela spel bör du ha den senaste versionen. Mvh Johan Citera
benknackan Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Jomen, det är väl ingen omöjlighet. Det skulle ju kunna vara ett riktigt trevligt paket Mvh Johan OKI Låter väldigt trevligt hoppas på det då heh Får se till att ha skrapat ihop en 5000 VIP då också innan nästa månad så man kan klara ihop det då Citera
Rob Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Jag beställde PSP igår (söndag) och har varken fått någon bekräftelse eller blivit av med VIP för den. Hur lång tid tar det? Man vill ju inte gärna märka att beställningen inte gått igenom och missa erbjudandet pga det. Och nu vill jag gärna se PSP-Spel i shoppen också Citera
Arooon Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Jag kan säga såhär, jag köpte PSP i thailand för ca 2.500 kr med massa tillbehör, här kan man alltså få det för 9000 vip, klassat som 900 kr? Riktigt billigt! Citera
HeyJohan Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Rob: PSP:n skickas under veckan och VIP:en ryker från ditt konto innan julafton. Vi har legat lite efter på grund av uppgraderingar i systemet, men börjar nu sakta hämta igen Mvh Johan Citera
Nidson Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Kommer need for speed till shoppen någon gång? Annars kanske ni vill ge rabatt på GTA istället? Citera
fl0w Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Blir de saker man beställer automatiskt billigare genom att man är registrerad via pf.nu, eller måste man anmäla det på nåt speciellt vis? Citera
Takigawa Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Blir de saker man beställer automatiskt billigare genom att man är registrerad via pf.nu, eller måste man anmäla det på nåt speciellt vis? Billigare automatiskt, bara att köpa som vanligt. Citera
Mjorich Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 HeyJohan - Blir det strul om man håller på att skrapa ihop poäng för att cleara en bonus, men handlar i shoppen för poäng under tiden innan bonusen är clearad? Citera
Nidson Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 HeyJohan - Blir det strul om man håller på att skrapa ihop poäng för att cleara en bonus, men handlar i shoppen för poäng under tiden innan bonusen är clearad? Det ska inte vara några problem. Citera
HeyJohan Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 Sanning! Inga problem alls, bara att shoppa på! Mvh Johan Citera
kau- Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Var en månad sen nu jag beställde en Premenuration på FirstPoker och inget har hänt.. vad är normal leveranstid? Bör jag vänta eller kontakta Johan? =) edit: en till sak, jag använder gmail och heypokers nyhetsbrev ser ut som grekiska för mig, spelar ingn roll vilke webläsare jag använder. Citera
HeyJohan Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 kau-: Mitt fel att du inte fått det första numret i tid. Vi skickade ordrarna alldeles för sent till förlaget och jag ber härmed att få framföra våra djupaste ursäkter. PM:a mig ditt användarnamn. Första numret kommer i januari. GMail gör något lattjo med våra nyhetsbrev. Vi har en kille som kommer att göra om dem från och med årsskiftet med förhoppningen om att det då funkar bättre. Det är således inte ditt fel utan vårt. Mvh Johan Citera
ziddax Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 blir det PSP i januari också eller ska man se till att beställa nu? Citera
HeyJohan Postad 26 December , 2005 Författare Rapport Postad 26 December , 2005 Det blir inte PSP i januari så se till att beställa den nu snarast Mvh Johan Citera
friggo Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Jag har fortfarande inte fått något bekräftelsemail för den PSP jag skickade en beställning på den 17:e december. Kan min beställning ha försvunnit? Ska jag göra en ny beställning så jag är säker på att få PSPn till decemberpriset? Citera
HeyJohan Postad 28 December , 2005 Författare Rapport Postad 28 December , 2005 Friggo: Vi har skickat ut alla utom 3 st. Skicka mig ett PM så ska jag kolla vad status är på din. Med det nya systemet så får man ett mail vid leverans om man beställer saker som genererar kollinummer. PSP-paketen är sådana så du borde ha fått ett mail. Mvh Johan Citera
ulsa Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Johan: Skulle du inte i rubriken till denna tråd skriva in ett datum då shoppen verkligen uppdateras så slipper man läsa tråden varje gång någon har frågat tex en leveransfråga? Citera
fl0w Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 På tal om konstiga mail Johan, så är era mail rätt konstiga även i min Outlook Express-klient... bland annat får jag en rad där det står i början: You shouldn't see this, ever. Förutom dessa konstiga headers ser mailet normalt ut dock. Bara tänkte göra er uppmärksamma på det. Citera
dannnne88 Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Hur länge räcker det här erbjudandet och vad kommer i januari, funderar på om jag ska ta och beställa någonting nu eller vänta tills januari om det kommer nåt bättre då Citera
HeyJohan Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Januaris erbjudanden kommer så fort jag är tillbaka från Vegas. Alltså den nionde januari. Beklagar att ni får vänta, men vi vill kunna lägga upp xbox 360, men har inte fått garanti på leveransen än. Mvh Johan Citera
krizz Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Väntar spännt på det nya erbjudandet Citera
benknackan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Väntar spännt på det nya erbjudandet Bara att hålla med där... Citera
Dionysos Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 nu är han ju hemma från vegas. vill se en kampanj på nano. missade den i höstas men är sjukt sugen på en liten musikmaskin.. Citera
Recommended Posts