Gå till innehåll

December-erbjudande i HeyShop! OBS UPPDATERAD!

Recommended Posts

• Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag vet att på den näst senaste leveransen var det 2.0 vilket krävs för att kunna spela vissa spel.

Det finns olika hemkokta nedgraderingar av firmwaren, men som sagt, ska du spela spel bör du ha den senaste versionen.

Mvh Johan

Postad
Jomen, det är väl ingen omöjlighet.

Det skulle ju kunna vara ett riktigt trevligt paket :)

Mvh Johan

OKI Låter väldigt trevligt hoppas på det då heh :)

Får se till att ha skrapat ihop en 5000 VIP då också innan nästa månad så man kan klara ihop det då :)

Postad

Jag beställde PSP igår (söndag) och har varken fått någon bekräftelse eller blivit av med VIP för den. Hur lång tid tar det? Man vill ju inte gärna märka att beställningen inte gått igenom och missa erbjudandet pga det.

Och nu vill jag gärna se PSP-Spel i shoppen också :lol:

Postad
HeyJohan - Blir det strul om man håller på att skrapa ihop poäng för att cleara en bonus, men handlar i shoppen för poäng under tiden innan bonusen är clearad?

Det ska inte vara några problem.

Postad

Var en månad sen nu jag beställde en Premenuration på FirstPoker och inget har hänt.. vad är normal leveranstid? Bör jag vänta eller kontakta Johan? =)

edit: en till sak, jag använder gmail och heypokers nyhetsbrev ser ut som grekiska för mig, spelar ingn roll vilke webläsare jag använder.

Postad

kau-: Mitt fel att du inte fått det första numret i tid. Vi skickade ordrarna alldeles för sent till förlaget och jag ber härmed att få framföra våra djupaste ursäkter.

PM:a mig ditt användarnamn.

Första numret kommer i januari.

GMail gör något lattjo med våra nyhetsbrev. Vi har en kille som kommer att göra om dem från och med årsskiftet med förhoppningen om att det då funkar bättre.

Det är således inte ditt fel utan vårt.

Mvh Johan

Postad

Jag har fortfarande inte fått något bekräftelsemail för den PSP jag skickade en beställning på den 17:e december. Kan min beställning ha försvunnit?

Ska jag göra en ny beställning så jag är säker på att få PSPn till decemberpriset?

Postad

Friggo: Vi har skickat ut alla utom 3 st. Skicka mig ett PM så ska jag kolla vad status är på din.

Med det nya systemet så får man ett mail vid leverans om man beställer saker som genererar kollinummer. PSP-paketen är sådana så du borde ha fått ett mail.

Mvh Johan

Postad

Johan:

Skulle du inte i rubriken till denna tråd skriva in ett datum då shoppen verkligen uppdateras så slipper man läsa tråden varje gång någon har frågat tex en leveransfråga?

Postad

På tal om konstiga mail Johan, så är era mail rätt konstiga även i min Outlook Express-klient... bland annat får jag en rad där det står i början: You shouldn't see this, ever.

Förutom dessa konstiga headers ser mailet normalt ut dock. Bara tänkte göra er uppmärksamma på det.

Postad

Januaris erbjudanden kommer så fort jag är tillbaka från Vegas. Alltså den nionde januari.

Beklagar att ni får vänta, men vi vill kunna lägga upp xbox 360, men har inte fått garanti på leveransen än.

Mvh Johan

• 2 weeks later...