olalun Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Bara för mig som Partynätverket har flippat ur? Finns inga NL shorthanded bord att tillgå öht! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Du är inte ensam... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Bara för mig som Partynätverket har flippat ur? Finns inga NL shorthanded bord att tillgå öht! Samma här. Ingen lust att ställa mig i kö, speciellt inte när det är runt 75 före mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Det har varit kaos de senaste timmarna. Rätt som det var bröts allt spel. Jag var mitt uppe i en rejäl pott på ett bord. Länge var pengarna låsta, men nu har pengarna blivit tillgängliga igen på kontot. Frågetecken dock för summorna. Inga jättediffar för mig, men några dollar misstämmer det allt. Framfärallt undrar jag vad som händer med pengarna som låg i potten som bröts. De pengarna har jag inte fått tillbaka (c:a $25 hade jag stoppat in). De måste väl rimligen återbetala en hand som inte spelats klart, inte gå efter vem som hade bäst hand när det bröts (turnkortet hade kommit, men jag hann inte beta)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 We are currently experiencing technical difficulties. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Nu har jag fått igen alla pengar utom $24 som jag stoppat in en pott som avbröts. Antagligen hann handen spelas klart utan min medverkan. Vet inte om jag orkar bråka om dessa pengar, de hänvisar säkert bara till sin disconnect policy. Men detta totalhaveri skulle kanske kunna ses som ett specialfall? Ska nog skriva ett argt mail till Multi (där jag spelar) om några dagar när allt lugnat sig. Man kanske kan få en keps eller nåt att trösta sig med . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Jag har problem med klienten då den disconnectar mig ibland. Några andra som har liknande problem? Ungefär lika mycket som med skitrummet Pacifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rob72 Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Jag har problem med klienten då den disconnectar mig ibland. Några andra som har liknande problem?Jag har inte haft några problem nu på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roggan Postad 6 Juli , 2005 Rapport Share Postad 6 Juli , 2005 Satte in $500 på PP nyss, för månadsbonusens skull (BONUSJUL), och i bonus account:en står det nu status: Elapsed. Det verkar betyda att jag inte är berättigad bonusen, eller? Elapsed är väl typ "Förfluten" på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Juli , 2005 Rapport Share Postad 6 Juli , 2005 Det låter inte helt rätt maila deras support... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erbus Postad 6 Juli , 2005 Rapport Share Postad 6 Juli , 2005 Satte in $500 på PP nyss, för månadsbonusens skull (BONUSJUL), och i bonus account:en står det nu status: Elapsed. Det verkar betyda att jag inte är berättigad bonusen, eller? Elapsed är väl typ "Förfluten" på engelska? har du nyligen cashat ut från PP så blir bonusen elapsed.. jag gjorde det innan TF påpekade att jag hade missat en bonus då blev resultatet att jag cashade ut INNAN jag var medveten om en bonus, MEN eftersom jag cashade ut dagen innan jag stoppade in pengar för den nya bonusen så hade jag tydligen gjort något som var emot deras regler, för man får inte ta ut dagen innan man sätter in stålar igen.. jaja, det är deras site, men lite fjantigt är det allt /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 Juli , 2005 Rapport Share Postad 6 Juli , 2005 jaja, det är deras site, men lite fjantigt är det allt/A Det här är också lite fjantigt, men vad ska man göra... Två snygga tomte-avatarer är det iaf /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roggan Postad 6 Juli , 2005 Rapport Share Postad 6 Juli , 2005 Satte in $500 på PP nyss, för månadsbonusens skull (BONUSJUL), och i bonus account:en står det nu status: Elapsed. Det verkar betyda att jag inte är berättigad bonusen, eller? Elapsed är väl typ "Förfluten" på engelska? har du nyligen cashat ut från PP så blir bonusen elapsed.. jag gjorde det innan TF påpekade att jag hade missat en bonus då blev resultatet att jag cashade ut INNAN jag var medveten om en bonus, MEN eftersom jag cashade ut dagen innan jag stoppade in pengar för den nya bonusen så hade jag tydligen gjort något som var emot deras regler, för man får inte ta ut dagen innan man sätter in stålar igen.. jaja, det är deras site, men lite fjantigt är det allt /A Oj, då är det väl bara vänta på ett mejl och ett avstängt konto då.. Satte in igår, clearade sign-bonusen.. Tänkte att "jag drar en rövare", tog ut pengarna, satte in $500 igen idag och tänkte att jag kunde få månadsbonusen.. Men det gick ju inte, fine, men nu har jag brytit mot reglerna också.. Inte konstigt iaf att det stod "Elapsed" då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 7 Juli , 2005 Rapport Share Postad 7 Juli , 2005 deras regler är att om du tar ut 15 dagar före en bonus är du inte berättigad till den. Detta är la någon sorts skydd mot bonushoror Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 7 Juli , 2005 Rapport Share Postad 7 Juli , 2005 Hur snabbt kan man casha ut pengar och sen sätta in igen för bonusen? Har för mig att det finns nån gräns för det? *såg svaret när jag postat detta* Sen en annan fråga. Jag satte in precis pengar och clearar en bonus. Kan jag ta ut pengar utan att bonusen försvinner? Vill göra en liten interaccount transfer, men det räknas väl som uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 7 Juli , 2005 Rapport Share Postad 7 Juli , 2005 Bonusen försvinner inte för att du tar ut pengar. Har du fler bonusfrågor, ta dem i bonustråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roggan Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 deras regler är att om du tar ut 15 dagar före en bonus är du inte berättigad till den.Detta är la någon sorts skydd mot bonushoror ok, kan va rätt bra o veta hade inte en aning.. vart står sånt? djupt ner i nån paragraf, med teckenstorlek 8 och kursiv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 hur gör man för att komma med i guldklubben? är det bara 15 000 party points som gäller eller? Behövs i så fall dom tjänas in i samma månad för i så fall blir det ju ett jävla spelande. Vad får man för fördelar i guldklubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.s Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Får man ha flera konton inom samma hushåll? Om min sambo till exempel skulle vilja spela på Party och använde sig av mitt neteller konto skulle det vara ok, någon som har erfarenheter eller vet ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Får man ha flera konton inom samma hushåll? Om min sambo till exempel skulle vilja spela på Party och använde sig av mitt neteller konto skulle det vara ok, någon som har erfarenheter eller vet ändå? Låter INTE vidare smart.. Ni kan säkert ha varsitt konto. Men låt henne för allt i värdlen skaffa ett eget netellerkonto. Varför ens riskera att få kontot låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
real843 Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 P.s skrev: Får man ha flera konton inom samma hushåll? Om min sambo till exempel skulle vilja spela på Party och använde sig av mitt neteller konto skulle det vara ok, någon som har erfarenheter eller vet ändå? Låter INTE vidare smart.. Ni kan säkert ha varsitt konto. Men låt henne för allt i värdlen skaffa ett eget netellerkonto. Varför ens riskera att få kontot låst? Håller med. Om man vill föra över pengar mellan kontona är nog interaccount transfers en smidigare lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Hej, Kan någon hjälpa mig med följande fråga: Jag satte reggade mig på partypoker, satte in 50 dollar och spelade bort dessa. Fick en bonus på 20 dollar, efter att använt en bonuskod. Om jag nu jobbat upp dessa 20 till 1000 dollar, kan jag då ta ut 980 dollar från pertypoker? Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
real843 Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Hej, Kan någon hjälpa mig med följande fråga: Jag satte reggade mig på partypoker, satte in 50 dollar och spelade bort dessa. Fick en bonus på 20 dollar, efter att använt en bonuskod. Om jag nu jobbat upp dessa 20 till 1000 dollar, kan jag då ta ut 980 dollar från pertypoker? Tacksam för hjälp! Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Jag satte in 50$ på party med mitt visa kort och nu har jag 500$. Jag skulle vilja ta ut dom, men jag hittar inte visa kort som ett alternativ i cash out. Så jag undrar hur ska jag göra? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 19 Juli , 2005 Rapport Share Postad 19 Juli , 2005 Jag satte in 50$ på party med mitt visa kort och nu har jag 500$. Jag skulle vilja ta ut dom, men jag hittar inte visa kort som ett alternativ i cash out. Så jag undrar hur ska jag göra? Tacksam för svar! Du är tvungen att använda andra utbetalningalternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts