Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com

Caines

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har varit kaos de senaste timmarna. Rätt som det var bröts allt spel. Jag var mitt uppe i en rejäl pott på ett bord. Länge var pengarna låsta, men nu har pengarna blivit tillgängliga igen på kontot. Frågetecken dock för summorna. Inga jättediffar för mig, men några dollar misstämmer det allt. Framfärallt undrar jag vad som händer med pengarna som låg i potten som bröts. De pengarna har jag inte fått tillbaka (c:a $25 hade jag stoppat in). De måste väl rimligen återbetala en hand som inte spelats klart, inte gå efter vem som hade bäst hand när det bröts (turnkortet hade kommit, men jag hann inte beta)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått igen alla pengar utom $24 som jag stoppat in en pott som avbröts. Antagligen hann handen spelas klart utan min medverkan. Vet inte om jag orkar bråka om dessa pengar, de hänvisar säkert bara till sin disconnect policy. Men detta totalhaveri skulle kanske kunna ses som ett specialfall? Ska nog skriva ett argt mail till Multi (där jag spelar) om några dagar när allt lugnat sig. Man kanske kan få en keps eller nåt att trösta sig med :) .

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
Satte in $500 på PP nyss, för månadsbonusens skull (BONUSJUL), och i bonus account:en står det nu status: Elapsed. Det verkar betyda att jag inte är berättigad bonusen, eller? Elapsed är väl typ "Förfluten" på engelska?

har du nyligen cashat ut från PP så blir bonusen elapsed..

jag gjorde det innan TF påpekade att jag hade missat en bonus :oops:

då blev resultatet att jag cashade ut INNAN jag var medveten om en bonus, MEN eftersom jag cashade ut dagen innan jag stoppade in pengar för den nya bonusen så hade jag tydligen gjort något som var emot deras regler, för man får inte ta ut dagen innan man sätter in stålar igen.. :shock:

jaja, det är deras site, men lite fjantigt är det allt

/A

Länk till kommentar

Satte in $500 på PP nyss, för månadsbonusens skull (BONUSJUL), och i bonus account:en står det nu status: Elapsed. Det verkar betyda att jag inte är berättigad bonusen, eller? Elapsed är väl typ "Förfluten" på engelska?

har du nyligen cashat ut från PP så blir bonusen elapsed..

jag gjorde det innan TF påpekade att jag hade missat en bonus :oops:

då blev resultatet att jag cashade ut INNAN jag var medveten om en bonus, MEN eftersom jag cashade ut dagen innan jag stoppade in pengar för den nya bonusen så hade jag tydligen gjort något som var emot deras regler, för man får inte ta ut dagen innan man sätter in stålar igen.. :shock:

jaja, det är deras site, men lite fjantigt är det allt

/A

Oj, då är det väl bara vänta på ett mejl och ett avstängt konto då.. Satte in igår, clearade sign-bonusen.. Tänkte att "jag drar en rövare", tog ut pengarna, satte in $500 igen idag och tänkte att jag kunde få månadsbonusen.. Men det gick ju inte, fine, men nu har jag brytit mot reglerna också.. :oops: Inte konstigt iaf att det stod "Elapsed" då.. :)

Länk till kommentar

Hur snabbt kan man casha ut pengar och sen sätta in igen för bonusen?

Har för mig att det finns nån gräns för det?

*såg svaret när jag postat detta*

Sen en annan fråga.

Jag satte in precis pengar och clearar en bonus.

Kan jag ta ut pengar utan att bonusen försvinner?

Vill göra en liten interaccount transfer, men det räknas väl som uttag.

Länk till kommentar

deras regler är att om du tar ut 15 dagar före en bonus är du inte berättigad till den.

Detta är la någon sorts skydd mot bonushoror

ok, kan va rätt bra o veta :) hade inte en aning.. vart står sånt? djupt ner i nån paragraf, med teckenstorlek 8 och kursiv.. :)

Länk till kommentar

Får man ha flera konton inom samma hushåll? Om min sambo till exempel skulle vilja spela på Party och använde sig av mitt neteller konto skulle det vara ok, någon som har erfarenheter eller vet ändå?

Låter INTE vidare smart.. Ni kan säkert ha varsitt konto. Men låt henne för allt i värdlen skaffa ett eget netellerkonto. Varför ens riskera att få kontot låst?

Länk till kommentar

P.s skrev:

Får man ha flera konton inom samma hushåll? Om min sambo till exempel skulle vilja spela på Party och använde sig av mitt neteller konto skulle det vara ok, någon som har erfarenheter eller vet ändå?

Låter INTE vidare smart.. Ni kan säkert ha varsitt konto. Men låt henne för allt i värdlen skaffa ett eget netellerkonto. Varför ens riskera att få kontot låst?

Håller med. Om man vill föra över pengar mellan kontona är nog interaccount transfers en smidigare lösning.

Länk till kommentar

Hej,

Kan någon hjälpa mig med följande fråga:

Jag satte reggade mig på partypoker, satte in 50 dollar och spelade bort dessa.

Fick en bonus på 20 dollar, efter att använt en bonuskod.

Om jag nu jobbat upp dessa 20 till 1000 dollar, kan jag då ta ut 980 dollar från pertypoker?

Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar

Hej,

Kan någon hjälpa mig med följande fråga:

Jag satte reggade mig på partypoker, satte in 50 dollar och spelade bort dessa.

Fick en bonus på 20 dollar, efter att använt en bonuskod.

Om jag nu jobbat upp dessa 20 till 1000 dollar, kan jag då ta ut 980 dollar från pertypoker?

Tacksam för hjälp!

Japp.

Länk till kommentar