ribberfors Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Jag provade att ladda hem exporterade händer från primanätet idag. Efter några minuter kom följande varningsruta upp: "För att skydda datorn förhindrar internet explorer att den här webbplatsen hämtar fler filer till datorn" Vad göra? Kan man stänga av denna funktion på något sätt? Citera
pozz2 Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 nån ny version av norton har spärrat så man inte kommer in på sidor som är kopplade till hasard spel, typ pokersiter då. Kan ha med detta o göra Citera
Hakka Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Låter som en sån där popup-stoppare tycker jag....klicka bara på meddelandet och välj "hämta hem" så kanske det löser sig. Citera
ribberfors Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 Låter som en sån där popup-stoppare tycker jag....klicka bara på meddelandet och välj "hämta hem" så kanske det löser sig. Haha, där hade vi lösningen! Tack. Tidigare har jag bara tryckt ner meddelandet, har inte fattat att man kan trycka PÅ meddelandet...fan va bra jag är på datorer... Citera
parre Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Edit; Schyffert. Misslyckat, sorry. Citera
ribberfors Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 Edit. Lite för bakfull för att hålla inne aggressioner... Citera
parre Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Försöker du vara rolig din jävla idiot? * patetiska offer!!! Det var en misslyckad sarkasm baserad på en misslyckad sarkasm av Henrik Schyffert, OKEJ? Patetiskt offer. Jag? Du? Världen? Citera
ribberfors Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 Oki...Jag hörde schyfferts skämt men svaret hade de censurerat...svaret fick jag av dig nu Editerar mitt inlägg oxå parre! Sorrryyyyyy........ Citera
Recommended Posts