Nidot Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Somsagt ett billigt konto är vad jag vill ha. Och eftersom jag ska starta om på en ny gubbe spelar tidigare gubbar ingen roll. Billigaste köper jag! Kan skicka pengar via B2B eller via banken. Ni kan skriva här, Pma mig, eller Maila till Njadot@gmail.com om ni så vill! Jag vet inte om denna ska vara här eftersom den inte har pokeranknytning, passar den bättre i OT så får ni gärna flytta den. ** Föresten står det "Har postas köp och sälj med pokeranknytning." i beskrivningen till Köp och sälj forumet! * Flytt till OT, KoS är till för pokerannonser, tack! - QoS * Citera
elvis77 Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Somsagt ett billigt konto är vad jag vill ha. Och eftersom jag ska starta om på en ny gubbe spelar tidigare gubbar ingen roll. Billigaste köper jag! Kan skicka pengar via B2B eller via banken. Ni kan skriva här, Pma mig, eller Maila till Njadot@gmail.com om ni så vill! Jag vet inte om denna ska vara här eftersom den inte har pokeranknytning, passar den bättre i OT så får ni gärna flytta den. ** Föresten står det "Har postas köp och sälj med pokeranknytning." i beskrivningen till Köp och sälj forumet! Du skojar va ?? Citera
Nidot Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Varför skulle jag? Citera
bzkt Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Du kan få köpa mitt. Vet inte riktigt hur mycket det är värt idag eller hur mycket det kostade när jag köpte det. Efter en snabb titt på blocket verkar dem sälja det för 300-350kr orginial, utan gubbar. Så jag kan väl tänka mig att säga 200kr för det. Då får du betala frakten om du vill ha skivorna och förpackningen skickad. Citera
Nidot Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 200 bjudet, får jag höra 150 rikstaler? Skivor behövs inte. Citera
Doc Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag har ett nytt WoW i kartong. Helt oöppnat med konto. Hur mycket kan jag få för det? Citera
Nidot Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Jag vill somsagt ha kontot inte skivorna. Bjuder du under 200 kan jag tänka mig ta skivorna också **Kontot ska även vara ett Europeiskt konto Citera
bzkt Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Kontot är europeiskt ja. Menar du att jag ska ta mindre betalt för att skicka med något jag kan slänga? Citera
Nidot Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Det var menat till 'Doc'. Dra gärna iväg ett mail till mig bzkt så får vi se vad som händer Citera
ji-_-ge Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Ledsen att komma och hijacka din tråd nu men jag skulle också vilja köpa ett konto. Eftersom det fannas två st försäljare så gör jag nog ingen skada Vad ska ni ha för att skicka med skivor och så till Karlskoga som ligger i Värmland? Citera
egonx Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Om det är någon mer som vill ha WoW så säljer ett konto för 200 kronor. Om du vill ha skivorna också så tillkommer ~20 kr i frakt. pm:a! Citera
murkarl Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 jag säljer mitt konto för 1000:-, har en warrior på en av de bästa servrarna i europa. ´ http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=7127 så ser den ut, 2 bästa warriorhjälmarna i spelet, ett av de bästa vapnena osv. 1000:- el. bud. svara här lr skicka mejjl! Citera
MrFroggyX Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Lite mer Hijacking.. Men det verkar ju passa in här.. Säljer mitt Guild Wars konto. Utan gubbar. För 200:- eller $30 över Neteller. Tack och hej. Citera
moody Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 jag säljer mitt konto för 1000:-, har en warrior på en av de bästa servrarna i europa. ´ http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=7127 så ser den ut, 2 bästa warriorhjälmarna i spelet, ett av de bästa vapnena osv. 1000:- el. bud. svara här lr skicka mejjl! Om du ska sälja en gubbe, ljug för gudsskull inte. Ok att wrathhjälmen är "ok", men lionheart är inte ens i närheten av bästa warrior hjälmen, Där kissar helm of endless rage, men eftersom du bara har blå gear så antar jag du inte ens varit inne i blackwing lair. Och att säga att obsidian edge är ens ett bra vapen, är ren å skär lögn. Men lycka till å sälja Citera
moody Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Säljer förövrigt mitt konto om nån är intresserad. Jag säljer en lvl 60 priest med dom flesta epic items från Molten core och Blackwing lair, med på accountet är även en lvl 60 rogue med Några Epic items från Molten core, en lvl 42? warrior med various gröna grejjer. Dom här karaktärerna finns på Magthederion (sp?). Har även en lvl 30 nånting shaman på Stormscale. Pma mig om ni vill veta mer. Priesten har Epic mount och det finns ungefär 400 guld på accountet. Om ni vill veta specifikt vilka items dom har, pma mig. Det är runt 20-25 epic items. Citera
murkarl Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 lögnare? vad pratar du om? wrath och lionheart äger, inget snack. typ 3 pers per server som har helm of endless rage. sen ÄR obsidan iaf top15 2h vapen i spelet, lätt. galna stats och fin dps (ms crittar 2400+ mot cloth). sen vafan vet du om om jag vart i bwl eller inte? måste man ha fått loot för att räknas eller? jag har varit med och dödat RG och vael. sluta snacka skit Citera
rockefeller Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Ska snart sälja mitt acc som innehåller 3st lvl 60 horde rogue/warrior/priest på samma server. Men priset kommer nog ligga på 4k+. Roguen har bland det bästa gear du kan få just nu, warriorn har lite epcis MC grejer och det bästa du kan ha innan MC/bwl osv, samma med prästen. 1300g + saker värda 500g att sälja ungefär. Bra reputation med städer och factions och klanderfritt anseende på servern. Över 100 days played på alla chars. Spelat i en av europas bästa guilder. Runt 40 epics skulle jag tippa på, inte räknat dock. PM om du vill veta mer. Citera
moody Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 lögnare? vad pratar du om? wrath och lionheart äger, inget snack. typ 3 pers per server som har helm of endless rage. sen ÄR obsidan iaf top15 2h vapen i spelet, lätt. galna stats och fin dps (ms crittar 2400+ mot cloth). sen vafan vet du om om jag vart i bwl eller inte? måste man ha fått loot för att räknas eller? jag har varit med och dödat RG och vael. sluta snacka skit Wrath är enbart bra för tanking, lionheart är ok för dps. Sen säger du att obsidian är top15 av 2h weapons, ok, jag kan hålla med, för det finns ungefär 10 2hand weapons som ens är värda å nämnas, och obsidian ligger väl på plats 14..... Grattis till Razor å vael kills ;P Citera
Recommended Posts