Sparven Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jag menade mest om man kan finpilla den till rätt område i staden. JAg fick ta en plats fyra mil ifrån där jag bor så du ska nog inte ha stora förväntningar..... Jag hittade det, det var bara att gå in på "(Edit Location)", sen kunde man flytta runt markören dit man vill ha den. Edit: Sen var det ju en helt annan sak att få sin ändring att fastna, men just nu orkar jag inte bry mig... Jag tror helt enkelt att det lättaste är att flytta själv. Citera
HappyFeeling Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jahapps. Kul att Karlstad finns med då.. NoT =/ Karlskoga finns ju ff med Citera
devalanteriel Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Karlstad finns visst. Citera
Staahla Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Det här kan nog ses som Swedes försök till IQ-test. I så fall verkar det som 10-15 medlemmar har kuggat det provet, för det skulle förvåna mig om det är så satans många americanos här. Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Postad 20 November , 2005 jag är fan förvånad över folks oförmåga att lösa lite problem. Så svårt är det väl inte? Man skriver inte in ZIP CODE Man klickar där det står "not in US" eller vad det står, sen skriver man in början på stadsnamnet (utan ö ä å, jag tror man räknar ut detta själv) sen så kommer en lista med stadsnamn. Och ja, vissa mindre svenska städer finns inte med. edit: kl 23 ryker alla amerikanska platser på kartan Citera
Ruterkung Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 OJOJ. Efter många om och men så klarar man denna näst intill omöjliga sak och kryssar i sig som stolt Ljungby bo ! Nu kommer vi smålänningar!!! Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Postad 20 November , 2005 OJOJ. Efter många om och men så klarar man denna näst intill omöjliga sak och kryssar i sig som stolt Ljungby bo ! Nu kommer vi småläningar!!! Här har vi nog svaret till varför det är så få smålänningar. Det är ju självklart det inte är så att de inte spelar poker. De spelar mer poker än resten av oss eftersom det finns inget annat att göra därborta (dock spelar de bara freerolls som ngn tidigare har påpekat) Nej, anledningen är ju den simpla, de förstår inte hur man följer anvisningarna antar att de flesta "amerikaner" är smålänningar. Karl Oskar ville egentligen åka till Halmstad, men hamnade i Amerikat av misstag Citera
Skadast Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt Vore betydligt roligare ifall man kunde välja stadsdel också. Som det ser ut nu bor jag mitt på E12an i Umeå Citera
Ruterkung Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Nej, anledningen är ju den simpla, de förstår inte hur man följer anvisningarna antar att de flesta "amerikaner" är smålänningar. Swede, det kommer du få äta upp någon dag. (Eller är det jag som blir uppäten av swede om jag sätter mig på samma bord ) Citera
Swede Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Postad 21 November , 2005 då har det i alla fall utkristalliserat sig ett "pokerbälte" i Sverige som startar i uppsala/stockholm för att sluta i göteborg. Snålland... *host* ursäkta... Småland är ju rätt tomt Citera
TotalFarsa Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Är ursprungligen från Småland men gjorde det enda rätta och flyttade därifrån till västkusten Har banne mig inte lyckats regga in en "pinne" på sidan Men mentalt är jag med... Bor ungefär 3-kast-med-liten-kortlek från stitchio... /TF Citera
busen Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Zoomar man in på satellitbilden på Malmö så ser man att Busen bor på vattnt i oljehamnen, snyggt WTF!! haha jag gick på den och försökte faktiskt zooma in hela vägen Citera
Recommended Posts