Papa Kubo Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death. Top Thirty Facts about Chuck Norris * RP - dev. puss * Citera
Staahla Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Årets mest efterlängtad tråd? Det var på tiden att Chuck fick en egen tråd. Det mjukaste på den mannen är tänderna. Med mästerverk som The Delta Force och Lonewolf McQuade på meritlistan är det bara en tidsfråga innan han hamnar Hollywoods Hall of Fame. Citera
Hjort Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Men hur är det här "off topic", Chuck Norris är aldrig OT. Citera
stitchio Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Han borde få en egen forumsdel! Chuck Norris lost his virginity before his dad did. Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Med mästerverk som The Delta Force och Lonewolf McQuade på meritlistan är det bara en tidsfråga innan han hamnar Hollywoods Hall of Fame. Om inte annat borde han få en grammy för det fina ledmotivet till Texas Ranger Citera
dropbass Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Egentligen borde tråden heta "Allt om Chuck Norris skägg", för seriöst kan man ha tätare skägg än den karln? Citera
Saint_Bjorn Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Jackie Chan hade varit förlåten, men Chuck Norris.... Iofs imponerande med nån som klarar roundkicks med tajta jeans. Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Snyggt OT-rensat av den som gjorde det men inte kan mitt inlägg om Total Gym anses OT i en tråd om Chuck Norris? Citera
Chris_ Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Norris aint got shit on Hasselhoff. Citera
Papa Kubo Postad 3 December , 2005 Författare Rapport Postad 3 December , 2005 Chuck är god. Saying the martial arts turned his own life around, actor Chuck Norris on Tuesday said he would like to see his martial arts program throughout the state. "Our mission is to saturate the KickStart program in every middle school in Texas and show what a program like this can do to cut down on gang activity, school violence, crime in general," he said. Fort Bend Herald. Citera
spyse Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Den här trådens värde är underskattad. Hur gör han för att avstå från alla vackra kvinnor som sugs till honom? Citera
DunderKlump Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 easy, lotsa booyas: Chuck Norris can make a woman climax by simply pointing at her and saying "booya". Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Chuck norris är stentuff, det är även Kubo som startade denna tråden, puss på dig! Citera
bzkt Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Skönaste är ju i Dodgeball. "Fucking Chuck Norris." Citera
flibben Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Bra fakta om Chuck Norris, upplästa av Chuck Norris Citera
thestonk Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Om anagram säger något, så skulle jag vilja veta vad Crush on Rick betyder i detta fall. Citera
Sagge Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 http://www.chucknorrisfacts.com/ Denna sida besöker jag ca 10 ggr per dag. Mycket bra! Citera
flibben Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Hard evidence that Chuck Norris is super human Citera
Albert Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Om anagram säger något, så skulle jag vilja veta vad Crush on Rick betyder i detta fall. Anagram är när man slänger om bokstäverna i ett ord och bildar nya. Citera
Hickmott Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Om anagram säger något, så skulle jag vilja veta vad Crush on Rick betyder i detta fall. Anagram är när man slänger om bokstäverna i ett ord och bildar nya. Ja? Citera
flibben Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Om anagram säger något, så skulle jag vilja veta vad Crush on Rick betyder i detta fall. Anagram är när man slänger om bokstäverna i ett ord och bildar nya. Ja? Så det betyder ingenting... Citera
Recommended Posts