thefman Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 RB kommer dröja en vecka ungefär. Jämför det med den vanliga som man brukade få den 10:e... // efan Jo man får väl vara nöjd.. Hatar dock när dessa pokersajter alltid ändrar sina deadlines för olika saker och ting! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Vad är det med bolag som tror att folk vill ha så snygga klienter som möjligt.... Trodde och hoppades innerst inne att parbet skulle kunna fixa till något bra med bytet av nätverk... Måste säga att det var det värsta alltså inte ens rb bonusen kan ju få en att vilja lira där suck Bye bye parbet o tack för en bra tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Vad är det med bolag som tror att folk vill ha så snygga klienter som möjligt.... Va? Föredrar du en ful klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Va? Föredrar du en ful klient? Parbets nya klient är ju varken snygg eller funktionell tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Hur går man till väga för att skaffa Rakeback avtal? Hur gjorde ni? Som sagt no-no för rakeback snack här på forumet, ta det via PM eller sök på t ex BW. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spacemac Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Det gick undan att få sin $100-bonus för att man satte in lika mycket på kontot... Satt och grindade lite 0.25/0.5 och vips så hade jag tydligen tillräckligt med FPP för att casha ut bonusen. Det kändes nästan lite väl enkelt men det är väl synd att klaga. Nåt bra ska man väl få ut av Parbets flytt då man bytte till dem enbart för att spela på Prima! Inte kan du klarat den bonusen i ett vips på 0.25/0.50? Du behöver 800 FPP och får 0.5 FPP för en raked hand mellan $0,25-1 och 1 FPP för hand med högre rake. Tippar på 1500-2000 händer på 0.25/0.50 för att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Va? Föredrar du en ful klient? Parbets nya klient är ju varken snygg eller funktionell tyvärr. Ja, varken snygg eller funktionell r inte mycket att hänga i julgranen. Men i inlägget jag citerade skrevs inget om att det skulle vara funktionellt eller inte, bara att man inte föredrog snygga klienter. Vad sägs om både snygg och funktionell? Måste väl vara bättre än ful och funktionell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandberg Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Det gick undan att få sin $100-bonus för att man satte in lika mycket på kontot... Satt och grindade lite 0.25/0.5 och vips så hade jag tydligen tillräckligt med FPP för att casha ut bonusen. Det kändes nästan lite väl enkelt men det är väl synd att klaga. Nåt bra ska man väl få ut av Parbets flytt då man bytte till dem enbart för att spela på Prima! Inte kan du klarat den bonusen i ett vips på 0.25/0.50? Du behöver 800 FPP och får 0.5 FPP för en raked hand mellan $0,25-1 och 1 FPP för hand med högre rake. Tippar på 1500-2000 händer på 0.25/0.50 för att fixa det. Läste det nu med! I vilket fall har jag fått $100 på mitt konto som jag inte kommer ihåg att jag vunnit, möjligt att jag har spelat i sömnen, men troligare är nog att jag tog fel på hundratalen trött som jag var när jag gick till sängs i går natt Jag tänker då inte klaga i alla fall om det skulle vara så att de är en skänk från ovan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjh81 Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 du kommer inte kunna chasha ut dem tills du har 800 fpp... tar sjukt lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Vad är det med bolag som tror att folk vill ha så snygga klienter som möjligt.... Va? Föredrar du en ful klient? Alltså beror ju på... Jag tycker personligen att den nya klienten är åt helvete för ful, men finns säkert dom som gillar den... Jag gillar klienter som ser rena ut och inte ihopritade av simon 2 månader ! EDIT: Pokemonn, Visst men hitta en klient som ser jättesnygg ut och som är funktionell ! Parbet och expekt har ju verkligen gjort ett redigt kap i nätverksbytet !! (varning ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 EDIT: Pokemonn, Visst men hitta en klient som ser jättesnygg ut och som är funktionell ! Ska bli, om jag så ska göra en ny klient själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Bugg J**vla skit hänger ju sig hela tiden.....' ja fy fan hängde sig 2 gånger på 5 minuter, nu har jag dock cashat ut för att aldrig mer återvända, bonusen är fan inte värt tain skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 EDIT: Pokemonn, Visst men hitta en klient som ser jättesnygg ut och som är funktionell ! Ska bli, om jag så ska göra en ny klient själv. Ser fram emot det... Säg till om du är sugen på att starta upp eget bolag... Kan gärna slå mig ihop med dig.. Med en klient som både är snygg o funktionell har vi ju snart alla lirare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aleone Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 TACK OCH HEJ Parbet... Hoppas innerligt att ni går i kk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Ett litet tips nu när skiten hänger sig osv är att utnytja Guaranteed turneringarna. Startade tex en $3000 guarantee turnering med $10 i buy in med endast 29 startande för en kvart sen. Ganska EV plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 lol snyggt björn hoppas du vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Sådär.. . Cashade ut hela rullen idag.... Parbet... lycka till me o ha kvar några spelare !!! Hoppas att alla går till prima eller andra nätverk... Duktigt gjort !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Ett litet tips nu när skiten hänger sig osv är att utnytja Guaranteed turneringarna. Startade tex en $3000 guarantee turnering med $10 i buy in med endast 29 startande för en kvart sen. Ganska EV plus Har plussat knappa 700$ på två kvällar (1/2$ och 0,5/1$) med nya parbet men det där du säger om tours är ju förjävligt.. tänkte oxå regga till en sån där tour när jag såg antalet spelare men klientjäveln verkar alltid hänga sig och göra så man inte kan logga in fören typ 1 min efter touren börjat och man inte är reggad . btw- hur går det i touren björn.. alias? ser att det bara är 4 spelare kvar nu efter 55 min spelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Försökte precis casha ut från parbet men lyckas då istället få minus flera hundra euro på betting account!! Väldigt trevligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 dax att sticka för min del också, blir sönder tiltad på att det laggar så jävligt så man inte för nått flyt i spelet och man blir tiltad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Har inte fått svar än! Jag borde väl få tillbaks pengarna ellerhur? Har ju inte gjort nått fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Försökte precis casha ut från parbet men lyckas då istället få minus flera hundra euro på betting account!! Väldigt trevligt!!! Samma sak hände mig också, jag mailade och har fått tillbaka pengarna nu (2 dagar efter jag mailade tror jag). Såg att du kom 10:a i 50k touren KenRetaard.. härligt, ta pengarna och spring . Hann inte få upp 3000 FPPs så jag kunde inte vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Såg att du kom 10:a i 50k touren KenRetaard.. härligt, ta pengarna och spring . Hann inte få upp 3000 FPPs så jag kunde inte vara med enda anledning till att spela på den där sidan, har aldrig vart med om så sjuk value i en tour...50k $ freeroll med 83 reggade! dock va det ju ett engångs erbjudande så nu är det snart tillbaka till hederliga prima...mesta av pengarna hann dock "försvinna" på 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 jo helt ok.. värsta var ju att det var 8 reggade när det var en dag kvar. dum i huvet som jag är orkade jag inte slita på alla små MTTs med 50-150 FPP som inköp för att kanske lyckas vinna och få ihop 3000 FPPs . Fördelarna med ett litet nätverk såsom Tain är väl att folk kanske hoppar upp en nivå eller två i brist på spel. Har fått in lite fina pengar på 1/2$ PL när jag sitter själv och väntar vid bordet, hoppar alltid in några tomtar varje timme och spelar bort sina pengar. Verkade väl vara lite samma sak på 5/10$, såg några som vanligtvis spelar 1/2 sitta där och lalla runt med shortstacks.. fast jag är ju inte bättre själv än att jag utav ovanstående anledning hoppar upp 5/10 bara för att inse att jag inte har psyke för att spela där och bailar ut 100$ fattigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 Par bet kan dra åt helvete, jag har mejlat och velat ha mina $100 som man blev lovad efter att ha gjort 800FPP..De skulle liksom dimpa ner på kontot automatiskt..visst visst. efter en vecka har jag inte sett röken av de,mejlet de besvarade kom flera dagar efter, där sas det att Tain skall fixa problemet, det var Tains fel..Jag har mejlat tillbaks..inga svar.En irrriterande sak på deras hemsida...... Var för sitter det en kvinna med ett head-set`???? man kan ju bara mejla henne... Jag bara säger Parbet dra åt helvete..det är mina pengar ni håller inne.. Tillbaka till Prima igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts