MJ Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Simpsons har jag sett alldeles för få avsnitt av. Och hur lyckas man med det? Stora projektet för 2006 blir att se alla. Det är ett löfte! Citera
MJ Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Klart south park är bra, men det är väl lite magstarkt att påstå att den, objektivt sett, är den bästa tv-serien som gått. Undrar vem fan egentligen som kan uttala då egentligen? Men, jag håller Simpsons högre, även family guy för den delen. American Dad var en besvikelse. Annars ligger Sopranos och The Office högt på min lista. Wow! Jag är helt shockad att någon nämner en drama-serie på detta forum! Sopranos är helt klart etta, sedan ingenting, ingenting och The Office (har väl egentligen gått för få avsnitt för att vara med på listan) + Six Feet Under. Simpsons har jag sett alldeles för få avsnitt av, men de jag har sett är riktigt bra. Heh, är man djup så är man. Glömde ju bort 6ft. Egentligen allt SVT brukar sända på söndagar är ju bra. Nip/Tuk som går nu är ju ganska ok. Som gammalt boxningsfan har jag alltid tyckt att HBO rules, men de har helt klart satt en ny standard när det gäller serier. Nick Hornby (Fever Pitch) berömde de amerikanska serierna i gårdagens (tror jag) AB och särskilt serien med stort S (Sopranos). Citera
Matt83 Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Bäst och roligast är Seinfeld, The Office och Simpsons. Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 för er sout park fans http://spstudio.elena.hosting-friends.de/spstudio.html Citera
Chris_ Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Men, jag håller Simpsons högre, även family guy för den delen. American Dad var en besvikelse. dito. Citera
tetris Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Glöm för allt i världen inte bort futurama, som helhet måste jag nog säga att den är strået vassare än simpsons. Futurama for the win Sen om vi snackar icke tecknat måste jag nog säga LOST, även om den har tappat lite av sin karraktär och spänning de senaste avsnitten. Citera
MrPitch Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Snackar vi inte tecknat så diggar jag också Sopranos grymt mycket, James Gandolfini är ju lysande! Men ärligt family guy??? det är ju bara en billig kopia av simpsons. Citera
stitchio Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Snackar vi inte tecknat så diggar jag också Sopranos grymt mycket, James Gandolfini är ju lysande! Men ärligt family guy??? det är ju bara en billig kopia av simpsons. Då har du inte kollat tillräckligt på det, konceptet kanske är likt, men annars är det inte mycket i serien som påminner om Simpsons. Citera
Hjort Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Men ärligt family guy??? det är ju bara en billig kopia av simpsons. Jag tycker snarare att FG är som Simpsons borde vara, Simpsons är ju bara tråkigt nu för tiden. Kan ju iofs bero på att jag sett alla avsnitt flera gånger. Citera
parre Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 1) Family Guy Simpsons. Fast hårdare, brutalare och mer cyniskt. Guld. 2) (Un)happily ever after Al Bundy-serien (glömt vad den heter). Fast hårdare, brutalare och mycket mer cynisk. Guld. Nikki Cox i centimeterkorta kjolar är ju heller inte helt fel. De två är överlägset bäst i avdelning komediserier IMHO. Citera
Recommended Posts