TheFnatte Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag och brorsan är riktigt sugna på att göra en säsong eller iaf 1-2 månader nere i alperna. Skidor och fest är prio ett och då blir det svårt att timea in ett bra jobb.. Så vi tänkte pokra endel.. =) Är det någon som har koll på möjligheterna till internet uppkopling där nere? Går det fixa 3g uppkopling med ngt lokalt abbonemang.. Kort sagt.. Är det ngn som har samma tanke eller har lite info om dethär.. dela med er =) * Lite RP - QoS * Citera
TjockisBagarn Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vore sjukt roligt, dock har jag inte möjlighet att delta Citera
Svinto Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Den enda info jag kan bidra med är att det internetcafé jag besökte när jag var i Val d'Isere i våras lät alla kunder dela på ett 56k-modem. Innehavaren beklagade detta och sa att det inte fanns bredband på orten men att det kanske skulle komma i framtiden. Men enklast är väl att du ringer ett hotell eller liknande och frågar. Citera
Recommended Posts