Holmees Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Hallowa, Har 1000€ att satta in på valfri site, vill gärna sätta in hela beloppet på nån sida. Undrar vilken sida som ni tycker jag ska sätta in på, ett + är ju om sidan har en bra bonus, ska försöka spela upp dessa 1000€ till 15000€ sen ta ut 100.000 som jag ska försöka gotta mig för, det andra ska jag bygga vidare för. Så vad tycker ni jag ska sätta in och vilken nivå ska jag börja gneta på. Kan sägas att jag är helt klart en vinnande spelare, tror stenhårt på mig själv. så får se hur detta lilla projekt går Kan även tillläggas är att jag spelat holdem kanske i 1år, men inte särskilt seriöst pga studier och träning. kommer nu kunna spela ganska mycket och det skulle vara kul att kunna försöka bygga upp något seriöst. Gillar också att spela nåra fina MTT och lite såkallade exotiska spel som omaha, 2-7 tripple draw, Soko Tips Tack! Ska in i 100.000 Kronors Klubben ps vet inte vart mitt lilla projekt ska postas men detta kan ju vara rätt plats * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Martinspoker har ju 600euros bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 Jo det är ju sant, men satte in där för flera år sedan kan inte skapa nytt konto nu och ta deras bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Jo det är ju sant, men satte in där för flera år sedan kan inte skapa nytt konto nu och ta deras bonus Flera år sen? Har MartinsPoker funnits så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 hehe naj inte så länge överdrev lite, men sen en tid tillbaka mer än ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Om du redan horat heypoker och bestpoker kan du testa pokerihuone.com . Med finsk sisu kan inte riggen ta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Om du spelar på t ex HeyPoker så kan du ju köpa prylar för dina VIP points så det är ju en fördel som jag ser det. Ett PSP för 14 000 VIPs t ex vore inte helt fel, bara för att spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Vad är 100k-klubben för något? Är man med i den om man gått 100k plus sammanlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erraaa Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 100 000 kr klubben är en hemlig klubb man kommer med i när man är +100k. Då får man en fin medalj och ett diplom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 100 000 kr klubben är en hemlig klubb man kommer med i när man är +100k. Då får man en fin medalj och ett diplom!Oj, visste inte att man fick ett diplom också.. jaja, ännu mer motivation till att bryta gränsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Heja, Är det bara att skicka heyjohan ett pm så får man sin insättningsgräns höjd? Försöker med det nu iaf, får se om han fixat det tills jag kommit tillbaka från träning. Då blir det in och smiska lite 100.000 Klubben är det finaste du kan vara med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Har satt in 1000€ på heypoker nu, Jag kommer att chans börja på 1/2 då jag tror att jag klarar av det utan att ha så många inköp Loosar jag lite kommer jag självklart gå ner, Wish Me GoodLuck and See You at the Table Mot 100.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag vill inte vara värsta neggokillen, men jag tror ärligt talat att det kommer sluta dåligt om du bara spelar med 5 inköp. Du får väldigt gärna motbevisa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Med lite flyt går det säkert bra Men själv så skulle jag väl ta 0.5/1 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag tror det blir den lite mindre exklusiva klubben, Gularklubben, för dig om du ska spela NL med 500bb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag ska motbevisa er har spelat lite mindre än en timme nu och haft lite flyt mina 1000€ har växt till : 1340€ Kommer att spela sateliten till 60k Guarantee nu också, vill verkligen spela den ikväll verkar ju så fin och allt. Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moody Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag tycker du har satt upp ett mycket realistiskt mål, jag tror på dig. Tror du inte 2/4 kan vara en ännu bättre ide än 1/2 då det går mycket fortare att komma upp i 15k euro på den nivån? Fortsätt gärna posta dina framgångar här, ser fram emot å läsa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Nja 2/4 är lite väl galet, det blir när jag kommit upp mig lite, trivs bra på 1/2 och det känns som jag har koll på bitarna Naj Nu ska jag koncentrera mig på sateliten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Ajaj Spelade Sateliten 16fick pris varav 15 fick plats Ligger 13av20 när blindsen är på 1,5k - 3k dem har precis passerat mig och min stack är på 9k, men då blir man såklart förflyttad till big blind igen. folk åker ganska snabbt nu blindsen på 2,5 - 5k jag har small blind och bara 3,5k kvar i stacken chipleadern raisar på knappen jag har A10 synar han har A9 och klonkar 9an jag åker ut 2platser innan pris. så det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag tror det blir den lite mindre exklusiva klubben, Gularklubben, för dig om du ska spela NL med 500bb! Erkänn, du gjorde alltid dina läxor i tid, gick och la dig direkt efter bullibumpa, hade speciella skolkläder och började pensionspara när du var 13! kör på 1/2 Holmees .. lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Hehe, tack tack ska visa dem som inte tror på mig att jag klarar detta, btw var bara tvungen att köpa in mig till 60k Guarantee Rullen nu: 1250€ kör hårt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moody Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag tror det blir den lite mindre exklusiva klubben, Gularklubben, för dig om du ska spela NL med 500bb! Erkänn, du gjorde alltid dina läxor i tid, gick och la dig direkt efter bullibumpa, hade speciella skolkläder och började pensionspara när du var 13! kör på 1/2 Holmees .. lycka till! Erkänn, du har nåt mkt hårt upp uppstoppat i ett trångt utrymme? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Åkte ur 60k guarantee direkt typ hade Nötflush med det parade sig på rivern och hans KK räckte för att dunka mig ner till 500 i chips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2005 Hej igen! Har spelat en heldel idag gått hyffsat bra tiltade lite i slutet pga trötthet men jag kom på mig själv ganska snabbt och slutade spela. Nu är det dags att sova, Imorgon kommer jag försöka skriva upp lite hur mycket jag spelar kan vara skojj att veta Men iaf + 605€ idag Br:1605€ Gonatt Gamers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 "du kommer att klara det" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts