Gå till innehåll

Holmees och 100.000 kronors klubben

Holmees

Recommended Posts

Hallowa,

Har 1000€ att satta in på valfri site, vill gärna sätta in hela beloppet på nån sida. Undrar vilken sida som ni tycker jag ska sätta in på, ett + är ju om sidan har en bra bonus, ska försöka spela upp dessa 1000€ till 15000€ sen ta ut 100.000 som jag ska försöka gotta mig för, det andra ska jag bygga vidare för.

Så vad tycker ni jag ska sätta in och vilken nivå ska jag börja gneta på. Kan sägas att jag är helt klart en vinnande spelare, tror stenhårt på mig själv. så får se hur detta lilla projekt går

Kan även tillläggas är att jag spelat holdem kanske i 1år, men inte särskilt seriöst pga studier och träning. kommer nu kunna spela ganska mycket och det skulle vara kul att kunna försöka bygga upp något seriöst.

Gillar också att spela nåra fina MTT och lite såkallade exotiska spel som omaha, 2-7 tripple draw, Soko

Tips Tack!

Ska in i 100.000 Kronors Klubben

ps vet inte vart mitt lilla projekt ska postas men detta kan ju vara rätt plats

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajaj

Spelade Sateliten 16fick pris varav 15 fick plats

Ligger 13av20 när blindsen är på 1,5k - 3k dem har precis passerat mig och min stack är på 9k, men då blir man såklart förflyttad till big blind igen. folk åker ganska snabbt nu blindsen på 2,5 - 5k jag har small blind och bara 3,5k kvar i stacken chipleadern raisar på knappen jag har A10 synar han har A9 och klonkar 9an jag åker ut 2platser innan pris.

så det är :?

Länk till kommentar

Jag tror det blir den lite mindre exklusiva klubben, Gularklubben, för dig om du ska spela NL med 500bb! :(

Erkänn, du gjorde alltid dina läxor i tid, gick och la dig direkt efter bullibumpa, hade speciella skolkläder och började pensionspara när du var 13!

kör på 1/2 Holmees .. lycka till!

Länk till kommentar

Jag tror det blir den lite mindre exklusiva klubben, Gularklubben, för dig om du ska spela NL med 500bb! :(

Erkänn, du gjorde alltid dina läxor i tid, gick och la dig direkt efter bullibumpa, hade speciella skolkläder och började pensionspara när du var 13!

kör på 1/2 Holmees .. lycka till!

Erkänn, du har nåt mkt hårt upp uppstoppat i ett trångt utrymme?

Länk till kommentar

Hej igen!

Har spelat en heldel idag gått hyffsat bra tiltade lite i slutet pga trötthet men jag kom på mig själv ganska snabbt och slutade spela.

Nu är det dags att sova,

Imorgon kommer jag försöka skriva upp lite hur mycket jag spelar kan vara skojj att veta

Men iaf + 605€ idag

Br:1605€

Gonatt Gamers

Länk till kommentar