Gå till innehåll

Nike-reklamen med Ronaldinho?

Recommended Posts

Postad

väldigt skickligt gjort, men man ser ändå ibland tecken på att den är fejk.

Om några år dock har den digitala tekniken kommit så långt att det blir omöjligt attse om något är fejk... skrämmande tanke eftersom det förmodligen komer användas i fler syften än bara reklamfilmer

Postad

Inte för att jag kan mycket om fotboll, men att lyckas studsa bollen mot målburen sådär så många gånger på raken och behålla kontroll och allt...nej, så bra är ingen levande mänsklig spelare...kanske med lite genteknik och cyborg-implantat om 100 år..

Postad
Inte för att jag kan mycket om fotboll, men att lyckas studsa bollen mot målburen sådär så många gånger på raken och behålla kontroll och allt...nej, så bra är ingen levande mänsklig spelare...kanske med lite genteknik och cyborg-implantat om 100 år..

Vem säger att han inte är en cyborg? Tror i och för sig inte att någon som tillverkar cyborger skulle överdimensionera framtänderna på det sättet...

Postad

Vem säger att han inte är en cyborg? Tror i och för sig inte att någon som tillverkar cyborger skulle överdimensionera framtänderna på det sättet...

Dom kanske inte kunde göra tand-processorerna mindre? Sen funkar säkert "håret" som antenn så det ska sitta en på läkaren och styra honom.

Postad
Äh, det där klarade Maradona utan trickfilmning.

Säkert! Eftersom Maradona, i väldigt hög grad, påminner om en fotboll så är det större chans att Ronaldinho klarar att göra samma sak med Maradona, än att Maradona kan göra det med en fotboll.

Postad
Säkert! Eftersom Maradona, i väldigt hög grad, påminner om en fotboll så är det större chans att Ronaldinho klarar att göra samma sak med Maradona, än att Maradona kan göra det med en fotboll.

Jag ber att få påpeka att "den gudomliga" faktiskt har gjort en magsäcksoperation och numera är väldigt slimmad!

http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_10672700.asp

Svårt att avgöra huruvida han är slimmad eller ej. Man ser ju bara ryggen. Han passar bra i string dock!