Max Cady Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Nån som sett den här! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,730492,00.html Den är cool, kolla Nikes hemsida! Citera
Bojen Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Omöjlig att hitta på deras sida... Någon som kan guida? Citera
grannby Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 den e ball...men den e nog tyvärr fejk, bollbanan ser väldigt suspekt ut vid ngt tillfälle. ronaldinho är f ö ett geni. Citera
stitchio Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 AAh.. aftonbladet lyckas vända på allt folk säger.. Blir ju mörkrädd när jag läser sånt, pinsam journalistik! Citera
marcamannen Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Finns att beskåda här. Citera
Swede Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 väldigt skickligt gjort, men man ser ändå ibland tecken på att den är fejk. Om några år dock har den digitala tekniken kommit så långt att det blir omöjligt attse om något är fejk... skrämmande tanke eftersom det förmodligen komer användas i fler syften än bara reklamfilmer Citera
Max Cady Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Postad 16 November , 2005 Väntar på ett nytt uttalande av den avundsjuke Zlatan: Det Ronaldinho gör med en fotboll gör jag med en apelsin. Citera
mbman Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Inte för att jag kan mycket om fotboll, men att lyckas studsa bollen mot målburen sådär så många gånger på raken och behålla kontroll och allt...nej, så bra är ingen levande mänsklig spelare...kanske med lite genteknik och cyborg-implantat om 100 år.. Citera
juttis Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Inte för att jag kan mycket om fotboll, men att lyckas studsa bollen mot målburen sådär så många gånger på raken och behålla kontroll och allt...nej, så bra är ingen levande mänsklig spelare...kanske med lite genteknik och cyborg-implantat om 100 år.. Vem säger att han inte är en cyborg? Tror i och för sig inte att någon som tillverkar cyborger skulle överdimensionera framtänderna på det sättet... Citera
stitchio Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Inte för att jag kan mycket om fotboll, men att lyckas studsa bollen mot målburen sådär så många gånger på raken och behålla kontroll och allt...nej, så bra är ingen levande mänsklig spelare...kanske med lite genteknik och cyborg-implantat om 100 år.. Vem säger att han inte är en cyborg? Tror i och för sig inte att någon som tillverkar cyborger skulle överdimensionera framtänderna på det sättet... Dom kanske inte kunde göra tand-processorerna mindre? Sen funkar säkert "håret" som antenn så det ska sitta en på läkaren och styra honom. Citera
Machista Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Äh, det där klarade Maradona utan trickfilmning. Citera
Swede Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Äh, det där klarade Maradona utan trickfilmning. han klarade också att göra ett handbollsmål Citera
juttis Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Äh, det där klarade Maradona utan trickfilmning. Säkert! Eftersom Maradona, i väldigt hög grad, påminner om en fotboll så är det större chans att Ronaldinho klarar att göra samma sak med Maradona, än att Maradona kan göra det med en fotboll. Citera
Bein Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 om han kan sikta sådär bra borde ju varenda frispark sitta ribba in? FEJK! Citera
Pokertomte Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 om han kan sikta sådär bra borde ju varenda frispark sitta ribba in? FEJK! Nu slår man väl inte volleysparkar på frislag men! Citera
freeman Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 vilken tomte.. kan inte ens göra mål på 4 försök Citera
flibben Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 vilken tomte.. kan inte ens göra mål på 4 försök Dagens sanning, vad gör han i högsta divisionen egentlligen? EDIT: btw, fejk Citera
Supertequila Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Förstår inte uppståndelsen... vi tränar jämt så här i Häckens korplag. Det svåra är att inte träffa ribban utan målet... Citera
blukah Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 kan nog inte räkna antalet gånger jag träffat ribban.... Citera
Sommar Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 kan nog inte räkna antalet gånger jag träffat ribban.... Hur räknar du? Citera
Macroman Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Säkert! Eftersom Maradona, i väldigt hög grad, påminner om en fotboll så är det större chans att Ronaldinho klarar att göra samma sak med Maradona, än att Maradona kan göra det med en fotboll. Jag ber att få påpeka att "den gudomliga" faktiskt har gjort en magsäcksoperation och numera är väldigt slimmad! http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_10672700.asp Citera
juttis Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Säkert! Eftersom Maradona, i väldigt hög grad, påminner om en fotboll så är det större chans att Ronaldinho klarar att göra samma sak med Maradona, än att Maradona kan göra det med en fotboll. Jag ber att få påpeka att "den gudomliga" faktiskt har gjort en magsäcksoperation och numera är väldigt slimmad! http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_10672700.asp Svårt att avgöra huruvida han är slimmad eller ej. Man ser ju bara ryggen. Han passar bra i string dock! Citera
FraZin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 pokertomten, känslan borde inte ha flygit iväg när bollen ligger stil? Citera
Macroman Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Svårt att avgöra huruvida han är slimmad eller ej. Man ser ju bara ryggen. Han passar bra i string dock! Nu var det ju en magsäcksoperation han hade gjort inte ett fullständigt könsbyte... Citera
Recommended Posts