Adapa Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Någon annan som spelat detta härliga, nervpirrande spel? Kan lätt säga att det är det mest skrämmande spel jag spelat, skulle aldrig våga spela det sena kvällar...*brr* Citera
Svinto Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Jag spelar en halvtimme då och då när jag känner för att bryta ner mitt psyke lite . Kom att tänka på en grymt löjlig grej när jag spelade senast förresten. Jag känner mig mycket lugnare och säkrare när det finns "allierade" i närheten än när man är ensam i spelet. Det är ett spel! Hur är man funtad egentligen... Citera
hnat Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Helvete så rädd man blir i typ nåt kontorhus, när man ska ta reda på nån brud som är viktig, när lilltjejen börjar krypa mot en på alla fyra. Grejen är ju också att man då börjat vänja sig med lilltjejen till den grad att man knappt bryr sig, och så kryper hon fram och tar en helt off guard. När jag tänker efter är det nog mitt all-time scare. Sry btw för ev. spoiler. Citera
Recommended Posts