MrBateman111 Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 Jag: Q 9 Lill John XX pot preflop 1$Flop: K 10 3 regnbåge Jag raise 75 cent lill Johan reaise 1,50$ jag: call turn J Jag raise 3 $ Lill Johan call River K (inget färgdrag) Jag raise 5$ Lill johan all-in 25$ Jag fold Fick för mig att han satte kåken. Eller ficka han bara triss?! Vad tor ni? Det var surt i alla fall. * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rezzpect Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 va hände preflop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 Varför bettar du floppen? Gutshot är ju inget vidare drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 Inga reads, blinds eler stackstorlekar, men på rivern har du en autosyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 Om jag inte var BB preflop så hade jag lagt handen och på river hade jag blixtsynat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBateman111 Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 Jag var BB. En höjning på 50cent kom från small blind. Detta gjorde han som standard. Har gått och grämt miug över att jag inte synade. Hur kunde det gå till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Jag var BB.En höjning på 50cent kom från small blind. Detta gjorde han som standard. Har gått och grämt miug över att jag inte synade. Hur kunde det gå till?! det kan man u8ndra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts