quila Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 hej alla poker galningar.... vill säga tack för gratulationerna på hemsidan... speciellt till per... jag är stolt över dig per...du visar att du INTE är en MANSGRIS=) kanske ses på nästa turnering... om jag inte kommer vara med och spela så hoppas jag att caroline facius spelar skjortan av er....GIRL POWER!!!!! Citera
DiegoForlan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Återigen ett stort grattis till dig Jessica ! Citera
Mjukis Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vart har du fått det där med mansgris ifrån från första början? Hoppas du och Magnus dyker upp på turneringen, så det blir tre tjejer iaf Hittar jag QQ och du sitter o flinar kastar jag direkt, hehe Citera
Herman Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Grattis Jessica! Vart har du fått det där med mansgris ifrån från första början? Hmm Per..det kan du ju fundera på? Citera
quila Postad 15 November , 2005 Författare Rapport Postad 15 November , 2005 haha så HERMAN är inte heller nån MANSGRIS=) tack ska du ha! kejan undrar om herman ska "auto" folda sig hela turneringen för att komma in the money...och plocka poäng....??????? vi tycker att det är dags att spela korten herman och inte kolla på hur många som sitter kvar och du per....hoppas att vi ses vid bordet....ska skratta i hjäl mig när du får QQ.....hahaha. Citera
Rossman Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Grattis Jessica! önskar Rossman...bara att fortsätta hålla ställningarna nu då. Hoppas du ska vara med i Julfreezeouten så kanske vi möts i heads-upen PS. jag önskar mej en ny plasma-tv i julklapp ifall du ville veta Citera
Herman Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Ja e den bäste mansgrisen efter Mjukis! kejan undrar om herman ska "auto" folda sig hela turneringen för att komma in the money...och plocka poäng....??????? vi tycker att det är dags att spela korten herman och inte kolla på hur många som sitter kvar GAH! OK "Kejan"... inga loose cannons nu asså..! Ska ta hjälp av den bäste Tompa vet du.. o plutte da diwwekt! Citera
quila Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Postad 16 November , 2005 oki...jag ska lägga en plazma-tv på minnet du och jag i en heads-upp????? vi vet väl redan hur det skulle gå Herman...tror att kejan spelar LÖST!!!!! HA HA....då måste jag bara säga att du har nog läst för många poker böcker....och iINTE kunnat läsa KEJAN!!! det vore kul att se Herman VS Kejan i heads-upp...hahahaha själv ser jag fram emot att check/höja TT....(tilt thelin) hahaha.... tills sist vill jag bara säga....ses snart Citera
OzzzaJa Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 weeeee grattis från mig också! Citera
Herman Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 hehee.. njae ... menade ju inte att han spelar löst.. med "loose cannons asså"! blir fint med turnering igen snart.. redan 20 anmälda...! på återseende då! Citera
TomEriksson Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jaa måste ju säga grattis ja me...Igen.. För jag e ju ingen mansgris...=) För övrigt så måste jag jobba under nästa turnering...Kan ju inte ta semester för o spela poker lixom...=( hoj hoj Citera
TomEriksson Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 SÅ NI GER FAN I O GÅ OM MIN 3:E PLATS PÅ SCOREBOARDET! MÅSTE JU HA MIN GRATISSTOL SEN I DECEMBER!!!... Citera
Herman Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 ta semester diwwekt asså.. inget o snacka om liksom.. Citera
Mjukis Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Men Tompa högrev asså, du kan inte sitta på ett gammalt hem eller vad det nu är det du jobbar med o riskera din plats. Både Kejan o Herman kommer pete ner da.. Om du inte är med så går jag som ordförande in och tar din plats, och inga "men" nu! Citera
TomEriksson Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Herman eller Kejan får ta hur mycke poäng dom vill...Men ingen annan får!!! det e ju det som e grejen.. Citera
Mjukis Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Med 50 pers i turneringen och med mej som vinnare så kommer du ligga långt under strecket Citera
Willy_Wonka Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 såg just den här intervjun, nu är du kändis quila Citera
OzzzaJa Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Jag hatar att såfort det görs en intervju med en pokerspelerska så kommer frågan "Tycker du att folk behandlar dig annorlunda vid bordet för att du är tjej?" och alltid är det samma svar... Citera
quila Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 då kan ju jag berätta för dig ...ozzzaja.. att man blir annorlunda behandlad ibland....du kanske inte behandlar tjejer på annat sätt ....men det finns dom som gör det ..så jag tycker inte att det e konstigt att den frågan kommer.. Citera
DiegoForlan Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 jag är en av dom som behandlar damerna annorlunda... ! Allt eller inget är det mottot jag har med dem... Citera
quila Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Var ni tvugna att hitta interjuvn... och dessutom lägga ut en genväg...pinsamt värre. Citera
Mjukis Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 "Pokerklubben hemma i Västervik" Snyggt Kommer snart en avdelning med länkar på hemsidan, där kommer den här länken passa bra Citera
OzzzaJa Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 man blir annorlunda behandlad ibland..... Jo jag vet det, har läst det i varje intervju med en kvinnlig pokerspelerska (svårt att vara mannlig pokerspelerska iofs ) som sagt Fast det är klart att jag förstår att den frågan är vanlig eftersom att kvinnor inom pokern är ovanligt... även om det börjar bli vanligare(?) Citera
quila Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 under turneringen i grebbesta så fanns det minnst en mansgris vid varje bord...en kille tex..... han vägrade bli överkörd av en tjej så han gick all-in med Q4 före flopp....hehe då hade jag TT och synade han...han gick direkt....han kommer nog aldrig mer underskatta en tjej i alla fall Citera
Recommended Posts