benknackan Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Inge spel idag förutom med klassen då typ (halva i alla fall) ... Men fan va kul vi hade 2 ggr 6 manna sit'n'go typ ... Första hade jag sånt jäkla bakflyt så det fanns inte. Två tre ggr all-in mot shortisar som slår en på turn eller river ... som tar nästan ens halva stack så jobbigt. Ända handen som jag gick in i utan att vara favorit var den jag förlorade på typ ... Men då i andra så gick de betydligt bättre och den vann jag. Låg lite low en tag minst sagt med typ 3.5 BB ... men med lite vältajmade all-in och en rejäl klonk mot två som hade ngt mindre stackar all-in när de var fyra kvar ... JJ mot A9 resp AA som man hade en BB mer än ... Första kortet J klonk sen var det fyra kort i färg inför river och ingen hade den färgen lol men var lite spännande ändå. Sen då kom man till HU med stort övertag och började med ett fint spel med 36o som blev en semibluff. som gick hem sen så hamnade vi all-in med K4 mot Q5 som höll upp Citera
benknackan Postad 29 September , 2006 Författare Rapport Postad 29 September , 2006 Sådär då min nystart blir söndag natt ... startar hårt med FT's 250k $ garanti med hjälp av team railbirds. En fin liten överraskning somkom med posten så att säga ... Sen under mitt break så har jag klonkat ett par till saker ... 1. Landslagsplats i Trackamania Nations 2. Teamledare i en av svergies bästa klaner i ovanstående spel 3. Team Railbirds. Sen har jag ngra andra saker på gång också ser riktigt lovande ut på många sätt käns riktigt jävla motiverande och roligt ! Citera
Verdi Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vad är team railbirds för nåt? Edit. Hittade det. Och hur kunde jag missa det där? Citera
benknackan Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Asså fan va tiltad jag blir ... går in efter mindre en än timme mot en djupstack pot på ~ 15k vilket skulle göra mig chippie ... fi drar in runner runner stege. står mer utförligt nedanför ... September då jo jag landar väl på ca -1k $ skulle jag tro. http://www.railbirds.com/blog.php?blogID=191 Citera
Djens Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 QQ mot AA handen spelar du ju katastrofalt. kolla upp hur du spelar lite oxå, jag vet att mitt spel brister när jag har en dålig period..men som satgf...tänk på det. Citera
benknackan Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Mer precist ? ... Den där QQ handen (inte för jag direkt vill försvara den men... den var rent tilt sådär spelar jag aldrig normlat sett) ... Om de inte är shortie alltså Citera
benknackan Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ja nystarten på mitt cash spel då nu ... åt helvete förstås - 1 $ / hand typ över ca 200 händer så ... aja blir att spela lite på prima istället nu tror jag och NL50 ... för att försöka få igång spelet ... Citera
benknackan Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 andra sessionen då ... jo den gick helt annorlunda det mesta funkade gjorde ett dåligt spel mot en ministack ... kanske ... pusha med AK mot mini-reraise ... han hade KK ... + ett inköp drygt Citera
benknackan Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Jaha dags och skriva ett litet inlägg igen då antar jag ... det har väl sett ut ganska som vanligt. .. söndagens team reailbird turnering blöder jag absolut hela tiden ... hittar tillslut 66 i position (mitt/sen) mot bordets rushunge ... som raisar till 4 bb jag har typ 25 bb synar blir HU på flopp som kommer ... 69T med två klöver han CB-ar ... jag klämmer till med all-in han steker riktigt länge (lite oväntat) ... innan han synar med TT ... som han settade bara ett par händer innan var ngt äckligt ... Spelat lite cahsgame idag ... känns ju nödvändigt när man slutar +1.28 $ över 1150 händer ... började dagen bra och låg 130 upp ett tag men ja sen så ser det ut som vanligt ... Citera
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Det där trackmania nations verkar ju askcoolt, håller på och laddar ner nu, kan va det sämsta jag gjort i mitt liv, pokern lär ju lida om det är så grymt som det verkar Citera
benknackan Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Det där trackmania nations verkar ju askcoolt, håller på och laddar ner nu, kan va det sämsta jag gjort i mitt liv, pokern lär ju lida om det är så grymt som det verkar haha jo världens bästa gratisspel man ska inte klaga ... Citera
benknackan Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 fan vad jag hatar det här spelet ... Citera
benknackan Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 ^^ --- under 1k $ på både prima och pp nu kuul ... och min extremt tunga bad streak fortsätter ... bara titta ... råkar missklicka trodde det vara annat bord ... och se vad man skulle få ... inte för att det skulle bli ngn pott ... men tog det som ett tecken och slutar back ett inköp på en timmes spel ... och min badstreak närmar sig en och en halv månad ... och väldigt många händer ... ... ... ... ... ... ... ... Får ta och klonka hem 500k$ garantin på ftp i helgen så jämnar det ut sig tycker jag ... skulle vara rätt lagom ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .... .... .... .... .... .... ..... ..... ...... btw ngn som saknar min db lol ? Citera
benknackan Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 när man äntligen tror att man ska kunna vända på en session som jag hämnt nu börjar med att droppa ett inköp och sen fram och tebax närmar sig nol nå mer skit kommer man tiltar lite och slutar runt minus ett inköp .... edit: Just ja låg ett tag på 25 % WWSF när jag var under 20 % på VPIP ... då känns de jättekul att spela :inte: Man blir så jävla licklug av sånt här underbart spel :heart: ** Game ID 985130035 starting - 2006-10-13 15:10:06 ** Dubrovnik [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - t--Bird sitting in seat 1 with $56.11 - Helvis sitting in seat 2 with $55.40 - Nurre1 sitting in seat 3 with $70.51 - benknackan sitting in seat 4 with $94.87 [Dealer] - Rasthei sitting in seat 5 with $32.65 - Jhvh sitting in seat 6 with $22.80 Rasthei posted the small blind - $0.25 Jhvh posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to benknackan: , t--Bird folded Helvis called - $0.50 Nurre1 folded benknackan raised - $2.00 Rasthei called - $2.00 Jhvh called - $2.00 Helvis called - $2.00 ** Dealing the flop: , , Rasthei checked Jhvh checked Helvis checked benknackan bet - $5.00 Rasthei folded Jhvh called - $5.00 Helvis folded ** Dealing the turn: Jhvh went all-in - $16.30 benknackan called - $16.30 ** Dealing the river: Jhvh shows: , benknackan mucks: Jhvh wins $48.10 from the main pot Citera
kausti Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Surt när pokern skiter sig Har det liknande här nu. Men för mig har det bara hållt i sig en vecka hittills Håller tummarna för att det ordnar upp sig för dig Sitter förresten på party nu å ska ta hem bad beat jackpotten tänkte ja. Den ligger p ca. 700k$ just nu. Så då hamnar jag på plus igen Återkommer med HHn när jag har dragit in skiten Citera
DaPine87 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 vad nickar du på trackmania? Citera
benknackan Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 benknackan såklart ! ... eller fullständiga nicket är väl .. : SWEbenknackan.wee ute ur TR rullen ... fattar verkligen inte vad jag har gjort pokergudarna för att förtjäna detta ... Citera
DaPine87 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 benknackan såklart ! ... eller fullständiga nicket är väl .. : SWEbenknackan.wee ute ur TR rullen ... fattar verkligen inte vad jag har gjort pokergudarna för att förtjäna detta ... såg de förut har du egen server? Tror jag spelade på den, stod nått om benknackan allafall FÅr ju lov att säga att det är snuskigt roligt allafall även om dem som vinner hela tiden är så sjukt mkt bättre än mig Citera
benknackan Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2006 benknackan såklart ! ... eller fullständiga nicket är väl .. : SWEbenknackan.wee ute ur TR rullen ... fattar verkligen inte vad jag har gjort pokergudarna för att förtjäna detta ... såg de förut har du egen server? Tror jag spelade på den, stod nått om benknackan allafall FÅr ju lov att säga att det är snuskigt roligt allafall även om dem som vinner hela tiden är så sjukt mkt bättre än mig Nej jag har ingen egen server ... men teamet .wee ska väl ha en så småningom i alla fall Citera
DaPine87 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 kanske va nån toplista du va med på då Citera
benknackan Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Asså snart pallar jag inte mer av den här skiten ... ALLTID näst bästa handen alltdi dåligt timade bluffar alltid noll betalt av sämre händer osv osv jag bara fattar inte hur jag har förtjänat det här helvetet ... Pokern ligger på is igen tills månadskiftet ... förutom railbirds turrarna förstås ... ska ta och räkna ihop min BR och hur mycket jag droppat hittils i okt ... BR UB: 1675 $ BR BF: 166 $ BR Primaskin2: 1011 $ BR Party: 872 $ BR Neteller: 420 $ totalt okt: -500+ $ Citera
benknackan Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Heh äntligen LITE flyt i alla fall !!!! Klonkar hem en 58:e plats i ftps 250k $ garanti med hjälp av railbirds ... och ser ut och kunna bli en stor natt det här och jennez fan va grymma ni är Ja just det mitt spel då jofan riktigt bra även om jag var short hela turneringen ! ... lyckades vinna alla coinflippar typ ... ångrar bara hur jag spelade en hand annars så är jag nöjd ... åkte ur med AJs mot AKo ... när jag hittar med ca 10BB i sb AJs alla foldar till mig jag pushar bb med ca lika stor stack synar och tar hem den inget att säga om direkt mitt break med vanligt spel blir till första i alla fall ... undrar fortfarande om ngn vill stejka mig hehe ? Citera
benknackan Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 blääääääääääääääääääääääääää -40 $ på skit otur skit spel skit och skit ... Skulle vilja casha allt och få stejk på ca 3k $ ingen som är intresserad förstås meh Citera
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 blääääääääääääääääääääääääää -40 $ på skit otur skit spel skit och skit ... Skulle vilja casha allt och få stejk på ca 3k $ ingen som är intresserad förstås meh fan du har ju en fin rulle. Sluta fega nu! Alternativt så kan du ju casha allt utom 500$ och starta om på Nl25 eller nått. Citera
benknackan Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 blääääääääääääääääääääääääää -40 $ på skit otur skit spel skit och skit ... Skulle vilja casha allt och få stejk på ca 3k $ ingen som är intresserad förstås meh fan du har ju en fin rulle. Sluta fega nu! Alternativt så kan du ju casha allt utom 500$ och starta om på Nl25 eller nått. jodå rullen är helt okej de är lugnt men så länge ingeting funkar så är det åt helvete i alla fall .. och borde ha rulle på drygt 6k $ nu utan problem om jag bara gått +-0 på spelet ... Citera
Recommended Posts