Kissemisse Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Jag vill spela kina på Pokerroom, men jag bor ju i Sverige så jag får ju inte spela på Pokerroom. Jag har sett spelare som är från Sverige som spelat där. Hur gööör jag? Jag MÅSTE spela kinapoker! NU! * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Testa nåt skin till Poker Room, kanske funkar. Hollywood Poker, BetOnBet och Bayou Poker ingår i samma nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Bettson med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 14 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Som någon sa tidigare, tigergaming.com har kinapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 14 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2005 Ja, tigergaming och Superior poker har tydligen samma fula skin, tyvärr. Fattar inte att om man ska skapa en site kan man väl göra den lite fräsch och tydlig, inte motbjudande tråkig och plottrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nauzea Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 valeiopoker.com har kinapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Tillhör internets kanske mest oseriösa namn på en pokersite, Holy Cow Poker, också samma nätverk? Kinapoker har de iaf Sådan sjuk pokersite... "Our goal at HolyCowPoker.com is to create the world’s most user-friendly online poker site. That’s we made Daisy the Cow our spokeswoman. Daisy reflects the philosophy of our site - Daisy is your friend, she will be there for you and you can trust her." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Vad är Kinapoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Har testat att regga på Betsson och de övriga i nätverket, men det går inte att logga in på Pokerroom med de nicken. Du loggar inte in via pokerroom om du har konto via betson och d övriga i nätverket, utan du loggar in via Betsson... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Som någon sa tidigare, tigergaming.com har kinapoker Ja, tigergaming och Superior poker har tydligen samma fula skin, tyvärr. Fattar inte att om man ska skapa en site kan man väl göra den lite fräsch och tydlig, inte motbjudande tråkig och plottrig. valeiopoker.com har kinapoker Tillhör internets kanske mest oseriösa namn på en pokersite, Holy Cow Poker, också samma nätverk? Kinapoker har de iaf Sådan sjuk pokersite... Ja, alla sajter ni pratar om tillhör Action Poker Network. Det är Las Vegas From Home som gör programvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Bumpar den här tråden. TigerGaming erbjuder inte Kinapoker längre då de har flyttat till iPoker. Är det någon som vet någon annan sida man kan spela det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts