Kissemisse Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag är ett hängivet kinapokerfan sedan ett antal år tillbaka. Testade det på nätet för första gången igår med playmoney (Pokerroom). Som vanligt var det extremt beroendeframkallande även om det bara var playmoney. Jag undrar om det är någon idé att spela med riktiga pengar på nätet? Det känns ju som det är uppenbar risk för collusion. Dessutom känns det svårt att vinna över raken eftersom det är ett så uppenbart nollsummespel. Men det är ju så förbannat roligt! Citera
TjockisBagarn Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 OT: Vad är kinapoker? Citera
Kissemisse Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Postad 13 November , 2005 Vadå, är det ingen som spelar kinapoker??? Ok, börja inte då, det är beroendeframkallande. Man kan inte slita sig. En gång satt jag i över 30 timmar i ett live-parti. Citera
Callahan Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Vadå, är det ingen som spelar kinapoker??? Ok, börja inte då, det är beroendeframkallande. Man kan inte slita sig. En gång satt jag i över 30 timmar i ett live-parti. TigerGaming.com har kinapoker. Vi lirade hela vägen hem från Vegas i somras. 20 h flyg och kina. Det spelet har sjuka swings. Citera
gdaily Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Problemet är att det finns program som lägger händerna "perfekt". Använder alla ett sådant program så blir det ju ett nollsummespel minus raken. Citera
Ergo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Kinapoker är så sjukt roligt! Jag och min polare har kommit på sjuka varianter också Ibland kör vi med 13 byten. Alltså. Man delar upp kortleken i 4 högar. Varje spelare tar en hög. Sen får man en "byteshög", man byter ett kort i taget. Händerna brukar bli något i stil med. Bak: fyrtal mitten: kåk/färg fram: högt par/triss Vi har även provat med några byten, men 13 byten är så jävla roligt Citera
lnvincible Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Låter ungefär lika roligt som att se färg torka enligt mig Citera
Recommended Posts