jaqk Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Tänkte spela pf online om tjugo minuter, har reggat mig men kan inte ladda ner klienten. Var hittar jag den? Känns som en korkad fråga, men jag hittar den inte! Citera
Mr_Michuzz Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 jag hade ochså svårt att hitta den ... konstigt designat om du frågar mig Citera
Nidot Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Låter som väldigt många har svårt att ladda ner klienten HeyJohan, detta är inte den första tråden. Ett snack med Webb killarna kanske borde läggas till på 'To-Do-List'? Citera
HeyJohan Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Japp. Vi håller på att designa om siten så att den blir lite tydligare, men om du vill veta min personliga åsikt så tycker jag att den är tydlig utan att bli så härligt amerikanskt fyrverkeri-tydlig Alltid svårt att avgöra vart gränsen mellan tydlig och tacky går Nåväl, det finns samtidigt skäl att jag inte är AD på det här företaget. Åsikterna framförs till berörda personer. Tack för era synpunkter! Mvh Johan Citera
imanz Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 johan... låt den vara som den där.. den är alldeles för tydlig,,, lite bättre krav får folk börja komma med...står ju tydligt ladda ner eller signa up på försa sidan,,,måste vara svårt att missa Citera
Bimpi Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Troligtvis hade trådskaparen samma problem som mig då han inte hittade vart man laddade ner. Jag gick aldrig in på http://www.heypoker.com först utan var och irrade runt inne i cashiern eller vad det är ( där man hamnar om man klickar på länken för att signa via pokerforum ). Så en länk där till download eller "geting started" kanske inte skulle sitta fel. Nu kanske det fanns men jag hittade det aldrig där då jag skulle börja på sidan. Citera
Skadast Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Försök gärna optimera siten för andra webläsare än IE. I opera ser den verkligen illa ut Citera
Recommended Posts