heltok Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 http://expressen.se/index.jsp?d=452&a=472134&i=2&g=0 3. JENS PÄÄJÄRVI : "Your song" - Elton John. "You are not alone" - Michael Jackson. RING: 099-414 03 SMS: Skicka JENS till 72400 och för er andra som har bettat på sibel: 1. AGNES CARLSSON: "Heaven" - Bryan Adams. "The trouble with love is" - K Clarkson. RING: 099-414 01 SMS: Skicka AGNES till 72400 Citera
Bojen Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Saxat från Rädda Jens sidan: "RING INTE FÖRRÄN PROGRAMMET HAR BÖRJAT FÖR ATT FÖRHINDRA RÖSTFUSK IFRÅN TV4's SIDA." Citera
Zyr Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 haha, unibets har ändrats helt nu, att jens ska vinna allt är bara 7,0 i odds^^ sibel 10,0 men ladbrokes har fortfarande ganska höga odds kan dock bara betta max 351kr på att sibel ska åka ut som ger maximalvinst 1300, medans jag kan betta 170kr på att jens ska vinna allt, upp emot 4000kr i maxvinst när jag mailade dom o frågade om man kunde betta mer fick jag detta svar: Tack för ditt e-mail. Då får du kontakta oss per telefon så kan vi kontrollera med våra oddsättare om det går bra att lägga ditt spel. Vårt gratisnummer är 020787900. Citera
adde_snoppskalle Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 bara lite nyfiken. startades det hela här på pokerforum.nu eller på flashback? Citera
Zyr Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 bara lite nyfiken. startades det hela här på pokerforum.nu eller på flashback? fb Citera
jimenez Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 haha... tycker detta verkar askul. Jens suger ju hårdare än våran dammsugare(som det är ett jävla sug i). Vore därför grymt kul att se honom som vinnare och se juryns miner!! Glöm inte att rösta ikväll Citera
Zyr Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,18614,00.html verkar som sibel kommer få åka, haha och om hon gör det blir jag 2200kr rikare, skulle egentligen bettat flera tusen först, men så gick ju inte det på ladbrokes fick också in ett 170kr bet på att jens ska ta hem allt, gav 21x pengarna då några fler här som har bettat? Citera
kraclob Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 betta 100$ på att sibel åker till 3.5 och 30 på att agnes åker till 17. Inte vågat på Jens seger dock. Citera
heltok Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 $104.46 så vinner jens får jag exakt 3000kr... Citera
jaroiten Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Ibland brukade vi skrika lite sådär, "Vi skall hålla dig tyst!" lol Men nu är det vi som skall hålla henne tyst! RÄDDA DJENS! Citera
heltok Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 sibel är bäst ikväll ja... men hon måste ut.. stödrösta på agnes! Citera
TjockisBagarn Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Ni är fan paranoida, detta är ju galet sjukt! Rösta på den, stödrösta på den... NEJ, inte han, ta henne etc Men lycka till med era odds Citera
Waggho Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 sibel är bäst ikväll ja... men hon måste ut.. stödrösta på agnes! Agnes? Det är väl Jens ni vill ha kvar? För övrigt måste jag säga att juryn verkligen är en samling töntar. EDIT: Allvarligt talat, vad håller de på med? Han sjöng ju skitbra, sen sitter juryn och säger att det är falskt, utslätat och tråkigt. Jag har inte följt Idol innan, men efter det jag har läst har jag fått intrycket av att Jens är helkass. Jag tycker inte att han är bäst eller borde vinna, men den skit han får av juryn är ju sjukt överdriven. Inte konstigt att folket ställer sig bakom honom, Breitholtz och grabbarnas taktik(?) slår bara tillbaka på dem själva. Nu måste nog jag också rösta på Jens. Citera
jaroiten Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 sibel är bäst ikväll ja... men hon måste ut.. stödrösta på agnes! Agnes? Det är väl Jens ni vill ha kvar? För övrigt måste jag säga att juryn verkligen är en samling töntar.l Jo, speciellt Kirsti eller vad gumman heter som klagar på Djens "svengelska" när hon själv sitter där och blandar engelska och svenska stup i ett.. Citera
RayIV Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Ja jag och en polare har bidragit med 16 röster på jens nu. Citera
kydyl Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Screw you guys, jag röstar på Sibel Citera
Mjonasson Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jag har bidragit med tre till allas vår Jens.. skall bli riiiktigt kul att se om det gjort någon skillnad i slutänden att alla internetnördar i sverige hört talas om kampanjen Citera
Waggho Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Expressen är ju för rolig: Jens Pääjärvi har hängt lös i "Idol" vecka efter vecka. Juryn har gett honom stark kritik. Det är dock inte det värsta.På internet har "Projekt Rädda-Jens" startat. De som ligger bakom sidan avskyr Jens och vill göra en kupp mot honom och TV4. De uppmanar tittare att rösta på honom så att tävlingens idé förstörs. De hatar Jens så de gör en kupp mot honom genom att uppmana alla att rösta på honom? Citera
Mjonasson Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Agnes kommer få röste i alla fall då hon sjunger helt okej, rösta på Jens istället som inte sjunger lika okej Citera
heltok Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 såja, 11 på agnes och 5 på jens nu.... Citera
TjockisBagarn Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jag undrar fan vem som åker! Jens har 61% av 5000 på expressens röstning, och den röstningen har alltid vunnits av den som vart "bäst", ingen som blivigt händer löst har vunnit den så jag tror Jensa sitter säkert! Sibel fick bäst kritik av juryn, åker hon ändå? Sebastian kan ju bara inte åka. Han är ju den helt klart bästa artisten och floppade ju inte direkt ikväll även om man sett honom bättre. Att Sebbe skulle åka kan jag bara inte föreställa mig. Dessutom röstar ju alla tjejer på honom eför att han e såååå snygg! Agnes presterade väl helt okej ikväll, faktiskt riktigt bra i duetten med Sebbe. Hon är ju helt klart den snyggaste tjejen och lär få en hel del killröster, hon var ju förhandstippad som näst bäst inför kvällens avsnitt. Vem åker då? Jag tror att Agnes får åka hem trots att JAG gärna vill ha henne kvar till, hon kan åka nästa avsnitt tycker jag Vette fan vem jag hade velat ha pengar på i det här läget, antagligen att Sebbe vinner. (fast om man ska räkna in oddsen så är nog 28 på Jens klart bästa spelet). Citera
QoS Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 JAAAAAAA! Sibel eller Sebbe måste ju vinna. - QoS Citera
Recommended Posts