DrBarry Postad 16 Oktober , 2004 Rapport Postad 16 Oktober , 2004 Skrivet: 2004-10-16 19:07:45 Tråd: -------------------------------------------------------------------------------- Härlig kvinnosyn här på forumet. Lite mer civliserade kan vi väl vara? Först tänkte jag okej.... sen blev det nej. Aningen ung dock var säkert ett par månader sen jag var på da club, men javisst, allt som slutar på -ton luktar inte smask. Men fan nästan. Citera
Hjort Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Härlig kvinnosyn här på forumet. Lite mer civliserade kan vi väl vara? - QoS Ja det heter bitches, eller möjligen beetches, beatches, eller ho's. Slynor är bara ofint. Citera
Che Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Härlig kvinnosyn här på forumet. Lite mer civliserade kan vi väl vara? - QoS Ja det heter bitches, eller möjligen beetches, beatches, eller ho's. Slynor är bara ofint. ohh jag trodde att bitches osv var enbart "häftiga" slynor Citera
gdaily Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 var säkert ett par månader sen jag var på da club, men javisst, allt som slutar på -ton luktar inte smask. Men fan nästan. Det finns två blondiner i unga år på Klubben, dels "delfinen" som är 17 typ, dels "kaninen" som är runt 20. Flickorna identifieras på väl placerad tatuering. Sedan finns det en glad brunett som inte heller går av för hackor. Citera
Che Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Ola, var det du som skötte anställningsintervjuerna? Citera
Matteprof Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Hehe. Jag som trodde servitriserna var någon flickvän som jobbade extra när killen spelar poker Annars... Snyggt jobbat med anställningsintervjuerna Citera
MorganSthlm Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Hehe. Jag som trodde servitriserna var någon flickvän som jobbade extra när killen spelar poker Hmm... Vi får väl se hur länge de små liven orkar jobba kvar efter att halva pokerforum.nu orsakat en dreglande "stampede" så korten lyfter från borden under varje turnering hädanefter.... Citera
Che Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Hehe. Jag som trodde servitriserna var någon flickvän som jobbade extra när killen spelar poker Hmm... Vi får väl se hur länge de små liven orkar jobba kvar efter att halva pokerforum.nu orsakat en dreglande "stampede" så korten lyfter från borden under varje turnering hädanefter.... de små liven? tillägger att vi är många här på forumet som är "små liv" Citera
drc Postad 20 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2004 de små liven? tillägger att vi är många här på forumet som är "små liv" så pass !!! dräggel - dräggel !!!!! Citera
MorganSthlm Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Hehe. Jag som trodde servitriserna var någon flickvän som jobbade extra när killen spelar poker Hmm... Vi får väl se hur länge de små liven orkar jobba kvar efter att halva pokerforum.nu orsakat en dreglande "stampede" så korten lyfter från borden under varje turnering hädanefter.... de små liven? tillägger att vi är många här på forumet som är "små liv" Hehe... De ser väl så pass bra ut att ni små forumliv kanske hakar på oss grabbar i våran pokerstampede... Citera
snudde Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 nån annan än jag som tycker att den här tråden har ballat ur totalt? Citera
DocuWild Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Tycker den är fullständigt on topic jag Citera
drc Postad 20 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2004 En liten uppdatering: ja! hur går det med ryskan? Har äntligen fått ett svar av ryskan. Uppenbarligen jobbar hon hårt med att sälja mobiltelefoner. Det verkar vara 12-14 timmars arbetsdag. De har det inte lätt de små liven. Hon hade precis tagit ett tvåtimmarsbad vilket antyder att det är en renlig person vi har att göra med. I övrigt är det så dött på damfronten som det bara kan bli. Kanske dags för en kontaktannons. Här på jobbet har jag ett utklipp på väggen från "Män söker kvinnor" i Uppsala Nya Tidning. Snäll musikalisk man 52 år med psykiska problem söker kontakt med lämplig kvinna. Svar till "Vänskap" Jag brukar titta på min lapp och undra om mannen någonsin fick svar. Vågade någon höra av sig. Drällde det in kjolstyg som ville rädda honom från demonerna samtidigt som han spelade en truddelutt på pianot ? Själv skulle jag kunna tänka mig något i stil med: Snäll, halvmusikalisk kille på 30 år med sociala problem söker kontakt med lämplig dam. Lämpligen skall du se ganska bra ut, ha väldigt lite fritid och kunna stå ut med det mesta. Jag har seriösa planer på att överge arbetslivet snart och vet inte riktigt vad som kommer hända då. Kanske kommer jag plugga, kanske kommer jag spela poker, kanske kommer jag bara försöka vila ut riktigt ordentligt. Du måste m a o kunna vara beredd att försörja mig och vår familj om det krisar. Mina intressen: spel, öldrickande, tv-tittande, sport och dagdrömmeri. Svar till "hoppfull". Citera
Che Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 de små liven? tillägger att vi är många här på forumet som är "små liv" så pass !!! dräggel - dräggel !!!!! tänkte mera på åldern.. HÅLL DIG BORTA!!! Citera
Che Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 En liten uppdatering: ja! hur går det med ryskan? Hon hade precis tagit ett tvåtimmarsbad vilket antyder att det är en renlig person vi har att göra med. .[/i] Eller så har hon en rejäl tvättdag en gång i månaden istället för många små tvättar. Citera
Papa Kubo Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Ni är fan sjuka i huvudet, men det är underhållande. Citera
Che Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Ni är fan sjuka i huvudet, men det är underhållande. Det är lustigt att man får höra det jämt.. Citera
Torna Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 ... Uppenbarligen jobbar hon hårt med att sälja mobiltelefoner. ... ehm, sure... tror du hon sålt mobiltelefoner när hon behöver ta ett tvåtimmarsbad efteråt? Citera
drc Postad 21 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2004 okej då ! "mobiltelefoner" Citera
DocuWild Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Vibrerande mobiltelefoner? ... mmm.. dirrrrrrty.... Citera
Petter Lindgren Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Snäll, halvmusikalisk kille på 30 år med sociala problem söker kontakt med lämplig dam. Jag tycker att en kung som du ska dra fram ett ess ur rockärmen och satsa på par i damer! Citera
callen Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Jag kan informera om att jag och drc blivit exklusivt inbjudna att spela på Balt-touren (jajust det, balt-touren) så drc´s raggningsproblem är snart lösta. Citera
callen Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Jag kan även informera om att jag är full som vetefan om nu någon skulle ha missat det. ps. Johan Hjort, om du börjar skriva "medan" istället för "medans" så skulle du vara perfekt som småskolelärare, du har redan allt annat, tråkigheten, de små poängerna som går över barnens huvud och det fjantiga skägget. ds. Citera
Nusseman Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Jag kan informera om att jag och drc blivit exklusivt inbjudna att spela på Balt-touren (jajust det, balt-touren) så drc´s raggningsproblem är snart lösta. Då blir det till att skynda sig. Om knappt 10 timmar har månaden gått. EDIT: Gå och lägg dig och sov ett par timmar Callen... Citera
Recommended Posts