HeyJohan Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Helgkul med Heypoker! Spela ihop 100 VIP mellan fredag 11 november 19.00 (svensk tid) och söndag 13 november 21.00 och du är automatiskt med i utlottningen av ett paket med iPod Nano 2gb samt €200. Vinnaren presenteras i den här tråden på söndag kl 22.00. Prispengarna sätts in direkt på vinnarens konto och Nanon kommer med paket inom 6 dagar från vinsttillfället. Eventuella frågor kring tävlingen tas i den här tråden. Nu hoppas vi på mycket regn, inga strömavbrott och floppar så fantastiska att de för alltid etsar sig in i våra minnen Mvh Johan Svar på frågor som jag vet kommer: - Man måste inte vara reggad via PF.nu för att delta, även om vi tycker det är trevligt. - Spelar man ihop 200 VIP har man inte dubbelt deltagande i tävlingen - Nanon kan inte bytas mot pengar - Nanon kan inte fås i svart då vi har slut på dem för tillfället - VIP-poängen dras inte från era konton bara för att ni är med i tävlingen, det här är bara en kul aktivitet som vi kom på - Man måste inte anmäla sig till tävlingen. Alla som uppfyller ovanstående kriterier är med automatiskt Citera
banzai3030 Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Fudge..jag som e borta fredag/lördag/halva söndagen.. jag får attackspela som f*n när jag kommer hem på söndag förmiddag Citera
Skadast Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Synd att man ska vara så upptagen och social i helgen... men man får väl nattsudda lite Citera
KlasMan Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Låter intressant, så nu ska man ut och jaga VIP då Citera
suitednotie Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Inte många rätt nu på morgonen. Nu när jag kom in såg jag att det var ett k med i rubriken... Lite OT, men ett garv till kaffet blev det iaf... suitednotie (Radera posten om ni vill) Citera
KlasMan Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Inte många rätt nu på morgonen.Nu när jag kom in såg jag att det var ett k med i rubriken... Lite OT, men ett garv till kaffet blev det iaf... suitednotie (Radera posten om ni vill) Hah, det såg lite roligt ut nu när du säger det Citera
Baloos Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 haha, nästa tävling kanske? Backa 30k och vinn en DVD-box med Lost. Citera
HeyJohan Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Postad 13 November , 2005 Och vinnaren är *trumvirvel* z1ddax Är inte helt säker på forumnicket, men han lär väl ge sig till känna Mvh Johan Citera
brandt Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Hur många var det som hade samlat ihop till 100 VIP ? Citera
HeyJohan Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Postad 13 November , 2005 Jag kan så klart inte släppa några exakta siffror, men det var många. Citera
ziddax Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Fan va nice avslutar helgen med ett stort leende får se det som plåster på såren för alla utdragningar jag åkt på sista dagarna. Stort tack! Citera
ziddax Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Det blev extra kul när jag insåg att jag vunnit 200€ också Citera
Recommended Posts