Jeppan Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Hade ett snack med farsan nyss och han verkade nästan halvdeprimerad över att mamma fyller år på måndag, för han har inte en aning om vad han ska köpa till henne! Jag är urusel på att komma på presenter, så hos mig hade han inte mycket att hämta. Då är det bra att ha såna här ställen att vända sig till, där det finns personer i alla åldrar som nästan säkert haft en mamma som fyller år. Så, vad kan en 45 årig kvinna tänkas uppskatta? Vad har era mammor fått? Oseriösa svar undanbedes, så säg bara saker ni tror kan funka bra! Runt 2-3k kronors klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krauken Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 spaweekend. kan ej gå fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Ge henne en heldag på något spa med massage, lerinpackning och hela kittet. Jag har fått för mig att mammor gillar detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjonasson Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Ett "Ta-hand-om-dig-självpaket" med typ Fotbad Hudlotions Perfym Presentkort på massage Morgonrock Eller kanske en helg på Spa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 CD-spelare och några ljudböcker typ Marian Keyes, Jan Guillou osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 jag röstar även jag på en spa weekend Går bra med teater/musikalbiljetter weekend i London Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Spa är nog säkerligen uppskattat men för att komma med fler förslag så kanske en resa till sthlm med hotell och biljetter till R.E.A Det uppskattade min mamma iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 Tacker för tipsen! Ska ta ett snack med farsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 En weekend till England. Hon vill väl iofs inte åka själv men 2 biljetter resa/hotell tror jag lätt man kan få för 3000-5000kr. London är fint runt jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts