Filip Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Glömde köpa "steksmör" eller vad det nu heter o undrar om någon vet om man kan använda milda bordsmargarin eller kommer det att bränna? Citera
Nusseman Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Det kommer bränna. Skruva isär köksfläkten och ta lite av allt gammalt inkletat stekflott istället Citera
AKQJTh Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 . Tja, jag vet i alla fall att man kan steka i Armèns Hudsalva. Finns på Apoteket. Citera
juttis Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 .Tja, jag vet i alla fall att man kan steka i Armèns Hudsalva. Finns på Apoteket. Snobbigt värre! Citera
Largo-Sama Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Bregott går iaf inte, om man inte gillar rök. Du har ingen olja då? Citera
BigKahuna Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Lätt och lagom kan man iallafall inte steka med, för låg fetthalt (40%) Bregott går iaf inte, om man inte gillar rök. Du har ingen olja då? Ett kök är inte fulländat utan en fin olivolja... Citera
Vitae Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Bregott går ju bra. Ni behöver ju inte köra på full värme hela tiden eller? Citera
vetgirig Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Bregott går ju bra. Ni behöver ju inte köra på full värme hela tiden eller? Korrekt. Bregott är det enda bordmargarinet som det går att steka med - detta för att det delvis består av smör . Citera
BigKahuna Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Glömde köpa "steksmör" eller vad det nu heter o undrar om någon vet om man kan använda milda bordsmargarin eller kommer det att bränna? Hur gick det med biffarna? Citera
Filip Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Postad 11 November , 2005 Glömde köpa "steksmör" eller vad det nu heter o undrar om någon vet om man kan använda milda bordsmargarin eller kommer det att bränna? Hur gick det med biffarna? Ska göra dem nu.... fastna i WoW Citera
freeman Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 smöret kommer lägga sig på botten och bränna fast Citera
Filip Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Postad 11 November , 2005 Det gick bra, var 70% veg fett i milda så det var inga problem! Citera
emf Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Ett kök är inte fulländat utan en fin olivolja... Olivolja använder man inte att steka i dock Citera
Henkeman Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Glömde köpa "steksmör" eller vad det nu heter o undrar om någon vet om man kan använda milda bordsmargarin eller kommer det att bränna? Hur gick det med biffarna? Ska göra dem nu.... fastna i WoW Lätt hänt Citera
Yutta Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Ett kök är inte fulländat utan en fin olivolja... Olivolja använder man inte att steka i dock Bah Det bästa att steka i är en blanding av olja och margarin. Tyvär kan jag inte avslöja fördelningen av margarin resp olja eftersom min stjärnkockstatus bygger helt och hållet på detta. Citera
stitchio Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 klart det går att steka i olivolja! Hemligheten ligger i att kontrollera värmen (finns oftast små rattar ovanför ugnen som du kan reglera värmen på spisen med) Citera
TjockisBagarn Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 finns oftast små rattar ovanför ugnen som du kan reglera värmen på spisen med Dagens bästa Men om man är lika fattig som jag och inte har råd med spis och därför gör mat på stormkök, vart sitter rattarna då? Jag har inte hittat mina! Citera
Filip Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Postad 12 November , 2005 finns oftast små rattar ovanför ugnen som du kan reglera värmen på spisen med Dagens bästa Men om man är lika fattig som jag och inte har råd med spis och därför gör mat på stormkök, vart sitter rattarna då? Jag har inte hittat mina! Kolla mellan hakan o navlen, där kan det finnas "rattar". Citera
LazarusS Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 finns oftast små rattar ovanför ugnen som du kan reglera värmen på spisen med Dagens bästa Men om man är lika fattig som jag och inte har råd med spis och därför gör mat på stormkök, vart sitter rattarna då? Jag har inte hittat mina! Kolla mellan hakan o navlen, där kan det finnas "rattar". Muahaaahahaha. Helt klart mest humor i dag!!! // Jesus Citera
TjockisBagarn Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 finns oftast små rattar ovanför ugnen som du kan reglera värmen på spisen med Dagens bästa Men om man är lika fattig som jag och inte har råd med spis och därför gör mat på stormkök, vart sitter rattarna då? Jag har inte hittat mina! Kolla mellan hakan o navlen, där kan det finnas "rattar". Muahaaahahaha. Helt klart mest humor i dag!!! // Jesus MEN VA FAN???????? Han ni lurat mig med flit eller? JAG HITTAR INGA JÄVLA RATTAR MELLAN HAKAN OCH NAVELN! och nu bränner biffarna fast, fy fan! O sen har ni mage o garva åt mig: Muahaaahahaha. Helt klart mest humor i dag!!! Vad är det här? EN JÄVLA KONSPIRATION? eller är hela forumet riggat? FY FAN! Citera
Recommended Posts