Machista Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 WPT slår i dag till med en 16-sidig annonsbilaga i dagens Expressen. Bland annat presenteras nya värdinnan Courtney Friel , lite om pokerkändisar, proffs, artikel om att Byta växel och annat. * RP, det får bli en TIDNING-tråd - QoS * Citera
Lantash Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Trist att shana hiatt skall sluta. Citera
AKQJTh Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 . Va? Varför ska hon sluta? (Jag har en video med henne som jag brukar titta på när jag känner mig ensam) Citera
psykologen Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Här har ni lite att dregla över. länk till pokersourceonline.com * LP - QoS * Citera
MangeM Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Jag köpte Expressen idag men såg inte en tillstymmelse till WPT-bilaga, låg den löst i huvudtidningen eller sportbilagan? Den kan ju ha ramlat ur alt. att tryckeriet har tabbat sig men lite trist är det ju att man inte fick nån. Citera
JojjeL Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Samma här.. Köpte också, men fick inte heller någon bilaga.. Kanske bara var Stockholmsupplagan som hade med bilaga? Citera
OrkarInte Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 dregla mera http://www.shanahiatt.org/Hiatt-Photo-Gallery.html Citera
Recommended Posts