onlinechimp Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Hej Johan! Jag tänkte bara höra om det är kört med PF bonusen eftersom jag i min iver att kolla in er site skapade ett konto och körde lite playmoney. Nu i helgen stoppade jag in lite riktiga pengar och fyllde i pfbonuskoden i fältet. I cashiern så ser jag inget om ngn bonus så det kanske är kört men ville bara dubbelkolla med dig. Annars kan jag bara säga att jag är mkt nöjd med er site, funkar klockrent och sökö är ett trevligt sätt att dryga ut kassan med. Mvh /Onlinechimp aka Kenokalle på HeyPoker Citera
HeyJohan Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Tyvärr så är det så att man måste fylla i koden vid signupen för att jag ska kunna hjälpa dig. Men skicka mig ett PM så ska vi se vad vi kan ordna Mvh Johan Citera
KlasMan Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 HäjjPoker kundsupport is the shit... Citera
onlinechimp Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Postad 10 November , 2005 Damn right.... modellen för all support. Citera
nysta Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 bara en liten fråga.. ska man se någon bonus i cashiern? blir lite orolig nu då jag inte ser någon bonus i min cashier, men signade via PF. MVH Daniel Citera
Nidson Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 bara en liten fråga..ska man se någon bonus i cashiern? blir lite orolig nu då jag inte ser någon bonus i min cashier, men signade via PF. MVH Daniel Bonusen kommer väl en månad efter att man signade? Citera
Bojen Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 bara en liten fråga..ska man se någon bonus i cashiern? blir lite orolig nu då jag inte ser någon bonus i min cashier, men signade via PF. MVH Daniel Bonusen kommer väl en månad efter att man signade? Stämmer Citera
nysta Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 bara en liten fråga..ska man se någon bonus i cashiern? blir lite orolig nu då jag inte ser någon bonus i min cashier, men signade via PF. MVH Daniel Bonusen kommer väl en månad efter att man signade? det jag undrade var om man såg i cashiern ifall man har en bonus att spela för. Typ: Pending bonus: 200€ /Daniel Citera
kydyl Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 bara en liten fråga..ska man se någon bonus i cashiern? blir lite orolig nu då jag inte ser någon bonus i min cashier, men signade via PF. MVH Daniel Bonusen kommer väl en månad efter att man signade? det jag undrade var om man såg i cashiern ifall man har en bonus att spela för. Typ: Pending bonus: 200€ /Daniel man ser inget sånt Du kan mejla supporten och fråga om du är reggad för bonusen om du är orolig. Citera
HeyJohan Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Eller självklart maila mig Mvh Johan Citera
Recommended Posts