heltenkelt Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 http://www.heypoker.com/kabom/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Hahaha! Vilket evenemang! Låter hur kul som helst att ta ett dopp i kiddiepoolen rygg mot rygg med stadens CS spelare. Förhoppningsvis bjuds det även på improviserad underhållning i form av pubertetsfalsettwhine. BTW: Hur fixar de detta med cashgame egentligen? Kommer inte LI och fan och hans moster sparka ner dörren efter 5 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 8 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2005 CG är faktiskt helt ok att spela enligt rykten, int eför att jag vet. Det LI definitivt inte tycker om är turneringar, men såna hålls ju inte där... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Var det inte så att vi nyligen fick ett domslut om freezeouts? Deras natur är enligt tingsrätten inte sådan att den lockar till att spela om mer än den första insatsen. CG ska väl vara ok rent tekniskt också så länge de inte rakeas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Måns Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Problemet med cashgames juridiskt lär vara att man kan köpa in sig flera gånger, d.v.s. deltagarna "hetsas" till mer och mer insatser. Mycket tveksamt om det är OK enligt lagens mening. Bäst att ingen informerar LI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Lite kort info: - Lokalen är stängd för andra än medlemmar i UPS - Turneringen är endast för UPS:are i lokalen, men sker på våra servrar - Eventuella cashgames sker endast för de som kommit för att spela i turneringen och då alltså bara för de som tillhör det slutna sällskapet. - Mat och dryck kommer att delas ut enligt en förutbestämd plan för att inte riskera att det uppfattas som lotteri vem som får flest öl och därmed riskera att buffén räknas som lotteri Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lodbrok Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 hehehe - Mat och dryck kommer att delas ut enligt en förutbestämd plan för att inte riskera att det uppfattas som lotteri vem som får flest öl och därmed riskera att buffén räknas som lotteri ja vad ska man säga kommer bli hur kul som helst tror jag!! se till att komma i tid allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Valium Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 i tid? Är det camping 24 timmar innan som gäller för att få en plats eller? Måste gå och skaffa mig en sovsäck isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ser mycker fram emot detta!! Låter som en kul ide med turnering på nätet fast live!! I'll be there.... hoppas man hinner dit i tid och knipa en av platserna bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2005 i tid? Är det camping 24 timmar innan som gäller för att få en plats eller? Måste gå och skaffa mig en sovsäck isf. HAHA, Snacka om orutinerad! Jobbigt när du inser att de rutinerade rävarna suttit där sen augusti2001 för en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 mm känner mig som en av de rutinerade! Var ju med i startade UPS våren 2003! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Sitter på plats: FY FAN ATT JAG MISSAR DET HÄR!!!! Ska på ngt sketet möte! VARNING! Supersweed på hög klonkfaktor på CG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 VARNING borta: Supersweed omintetgjord mot en 4outare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts